1. #376
    ^_^

    Reacties
    12.059
    01-06-2008

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door lilchakir Bekijk reactie
    ik heb gisteren een porthocat in gebracht gekregen en het deed een helse pijn
    Aah, was je alleen verdoofd?

    De eerste dagen deden bij mij echt pijn, maar gaat gelukkig weer over..

    Ik had laatst last van mn litteken, waar mn port a cath zat en toen k op controle kwam bleek dus dat er nog hechtingen in zaten die er niet hoorde te blijven zitten Ik heb er nog steeds best last van, terwijl mn port a cath al ong een maand dr uit is

    Hoe gaat het verder met je?
    Al begonnen met kuren?
    Citaat Geplaatst door Bent_Temsamane Bekijk reactie
    Meskina inscha allah komt snel alles goed

    Mag ik je vragen wat een porthocat is.
    Een porthe cath is een kastje met een slangetje dat onder je huid wordt geplaatst, dat slangetje gaat naar een ader.. je kan hierdoor medicijnen toedienen en bloed afnemen.. zodat je neit steeds een infuus hoeft te prikken



  2. #377
    .... koffie junk....

    Reacties
    7.665
    05-06-2003

    MVC Premium MVC Premium
    [
    QUOTE=Marocaine_;72070008]
    Aah, was je alleen verdoofd?
    De eerste dagen deden bij mij echt pijn, maar gaat gelukkig weer over..

    Ik had laatst last van mn litteken, waar mn port a cath zat en toen k op controle kwam bleek dus dat er nog hechtingen in zaten die er niet hoorde te blijven zitten Ik heb er nog steeds best last van, terwijl mn port a cath al ong een maand dr uit is

    Hoe gaat het verder met je?
    Al begonnen met kuren?

    Een porthe cath is een kastje met een slangetje dat onder je huid wordt geplaatst, dat slangetje gaat naar een ader.. je kan hierdoor medicijnen toedienen en bloed afnemen.. zodat je neit steeds een infuus hoeft te prikken
    [/QUOTE] ja ik was plaatselijk verdoofd .en die verdoving deed vreselijk veel pijn. ook al was ik verdoofd ik voelde gewoon dat slangetje naar binnen gaan .kortom een ware hel ik heb hierdoor nog steeds pijn ik ga aanstaande maandag beginnen met de chemokuur .ik zie der als een berg tegen op .je word eerst ziek gemaakt om vervolgens beter te worden soubhan Allah
    gezegend walielah el7amd

  3. #378
    ^_^

    Reacties
    12.059
    01-06-2008

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door lilchakir Bekijk reactie
    ja ik was plaatselijk verdoofd .en die verdoving deed vreselijk veel pijn. ook al was ik verdoofd ik voelde gewoon dat slangetje naar binnen gaan .kortom een ware hel ik heb hierdoor nog steeds pijn ik ga aanstaande maandag beginnen met de chemokuur .ik zie der als een berg tegen op .je word eerst ziek gemaakt om vervolgens beter te worden soubhan Allah
    Aaah,
    Sterkte, de eerste kuur is meestal t zwaarst..
    Idd, sub7anAllah.
    Wat voor kuren krjig je? &hoeveel?



  4. #379
    .... koffie junk....

    Reacties
    7.665
    05-06-2003

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Marocaine_ Bekijk reactie
    Aaah,
    Sterkte, de eerste kuur is meestal t zwaarst..
    Idd, sub7anAllah.
    Wat voor kuren krjig je? &hoeveel?
    dank je wel meid ik krijg de tac kuur ik weet niet of je die kent.
    het is een kuur voor een half jaar,
    gezegend walielah el7amd

  5. #380
    ^_^

    Reacties
    12.059
    01-06-2008

    MVC Premium MVC Premium
    Hmm nee ken ik niet..
    Half jaar, voor je t weet is t voorbij!



  6. #381
    .... koffie junk....

    Reacties
    7.665
    05-06-2003

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Marocaine_ Bekijk reactie
    Hmm nee ken ik niet..
    Half jaar, voor je t weet is t voorbij!
    inschaAllah meid
    gezegend walielah el7amd

  7. #382
    ongekende schoonheid

    Reacties
    1.454
    08-03-2009

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Marocaine_ Bekijk reactie
    Aah, was je alleen verdoofd?

    De eerste dagen deden bij mij echt pijn, maar gaat gelukkig weer over..

    Ik had laatst last van mn litteken, waar mn port a cath zat en toen k op controle kwam bleek dus dat er nog hechtingen in zaten die er niet hoorde te blijven zitten Ik heb er nog steeds best last van, terwijl mn port a cath al ong een maand dr uit is

    Hoe gaat het verder met je?
    Al begonnen met kuren?

    Een porthe cath is een kastje met een slangetje dat onder je huid wordt geplaatst, dat slangetje gaat naar een ader.. je kan hierdoor medicijnen toedienen en bloed afnemen.. zodat je neit steeds een infuus hoeft te prikken
    oke duidelijk.
    Wens jou veel sbar toe inscha allah

    07-08-'09; Deep ín my heart.


  8. #383
    choco verslaafde

    Reacties
    6.871
    25-08-2004

    MVC Premium MVC Premium
    hallo allemaal!

    Hoop dat alles goed gaat met iedereen.
    @Lilchakir je start maandag met je chemo lees ik. Heel veel sterkte lieverd
    Inshallah zal je genezen. Hou vol meid! Het zal een zwaar half jaar worden, maar daarna hoop ik uit de grond van mijn hart dat je beter wordt.
    Kaal of niet kaal, je bent een bijzondere en vooral sterke vrouw! Vergeet dat niet. Je haar groeit wel weer aan. Belangrijkste is dat je er tegen vecht!

    Bij ons is het ook elke week afwachten wat de chemo nu weer met pa doet. Hij krijgt het nu al 8 maanden. Hamdoulillah ziet hij er goed uit. Mensen die niet weten dat hij ziek is zien het niet aan hem.
    Hij is ook heel sterk en wil er tegen vechten. gelukkig!!!

    Ik zit nu nog thuis, zoals jullie weten ben ik geopereerd. ik had een soort cyste/bal aan mijn urineleider. Die hebben ze weg moeten snijden. Het was een grote operatie, omdat hij aan mijn sluitspier vast zat. Ik heb nu nog een beetje last bij lopen. En als ik druk ben geweest dan ben ik wel moe.
    Maar hamdoulillah het gaat steeds beter.

    Nou dames een heel fijn weekend! En lilchakir niet te veel denken... het loopt zoals het loopt. Allah zal je bijstaan!

  9. #384
    ^_^

    Reacties
    12.059
    01-06-2008

    MVC Premium MVC Premium
    Hey Warda!
    Wat fijn om te horen dat het goed gaat emt je vader!
    Allah ie shafie, hoop dat jij snel ook weer de oude bent inshaAllah!



  10. #385
    choco verslaafde

    Reacties
    6.871
    25-08-2004

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Marocaine_ Bekijk reactie
    Hey Warda!
    Wat fijn om te horen dat het goed gaat emt je vader!
    Allah ie shafie, hoop dat jij snel ook weer de oude bent inshaAllah!

    he meis!
    dank je schat!

    en hoe istie met jou? voel je je goed? kun je weer lekker je ding doen, zonder al die ziekenhuisbezoekjes. Moet vast voelen!

  11. #386
    .... koffie junk....

    Reacties
    7.665
    05-06-2003

    MVC Premium MVC Premium
    [
    QUOTE=wittewarda;72131202]hallo allemaal!

    Hoop dat alles goed gaat met iedereen.
    @Lilchakir je start maandag met je chemo lees ik. Heel veel sterkte lieverd
    Inshallah zal je genezen. Hou vol meid! Het zal een zwaar half jaar worden, maar daarna hoop ik uit de grond van mijn hart dat je beter wordt.
    Kaal of niet kaal, je bent een bijzondere en vooral sterke vrouw! Vergeet dat niet. Je haar groeit wel weer aan. Belangrijkste is dat je er tegen vecht!

    Bij ons is het ook elke week afwachten wat de chemo nu weer met pa doet. Hij krijgt het nu al 8 maanden. Hamdoulillah ziet hij er goed uit. Mensen die niet weten dat hij ziek is zien het niet aan hem.
    Hij is ook heel sterk en wil er tegen vechten. gelukkig!!!

    Ik zit nu nog thuis, zoals jullie weten ben ik geopereerd. ik had een soort cyste/bal aan mijn urineleider. Die hebben ze weg moeten snijden. Het was een grote operatie, omdat hij aan mijn sluitspier vast zat. Ik heb nu nog een beetje last bij lopen. En als ik druk ben geweest dan ben ik wel moe.
    Maar hamdoulillah het gaat steeds beter.

    Nou dames een heel fijn weekend! En lilchakir niet te veel denken... het loopt zoals het loopt. Allah zal je bijstaan!
    [/QUOTE]selaam lieverd ben blij dat het goed met jou en je vader gaat inschaAllah zal het allleen maar beter met jullie beide gaan..ja klopt meid ik ben maandag aan de beurt .ik ben een beetje gespannen maar dat hoort er bij .ook daar kom ik wel mee door het is voor een goed doel zeg ik maar.lieverd thallay fie razek oe Allah yerdie 3liek.
    gezegend walielah el7amd

  12. #387
    ^_^

    Reacties
    12.059
    01-06-2008

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door wittewarda Bekijk reactie
    he meis!
    dank je schat!

    en hoe istie met jou? voel je je goed? kun je weer lekker je ding doen, zonder al die ziekenhuisbezoekjes. Moet vast voelen!
    Met mij gaat het goed, alhamdoulilah.Voelt idd goed om weer je ding te doen, k ga nu gewoon weer naar school enz gelukkig!



  13. #388
    ongekende schoonheid

    Reacties
    1.454
    08-03-2009

    MVC Premium MVC Premium
    Veel sbar wens ik jullie allen, Hoe is het met de mensen die klaar zijn met de kuren.

    07-08-'09; Deep ín my heart.


  14. #389
    ^_^

    Reacties
    12.059
    01-06-2008

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Bent_Temsamane Bekijk reactie
    Veel sbar wens ik jullie allen, Hoe is het met de mensen die klaar zijn met de kuren.
    Ik heb ong anderhalf maand trug mn laatste kuur gehad en ben nu aan t ''herstellen''.. alles begint weer te groeien [thank god!] en ik voel me weer goed.. af en toe wel moe& heb nu best wel problemen met mn concentratie.. als k wat moet leren voor school ofzo zit er na een paar uur nog steeds niet alles in.

    Maar vrdr gaat het goed alhamdoulilah, ben blij dat dit achter de rug is!



  15. #390
    ongekende schoonheid

    Reacties
    1.454
    08-03-2009

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Marocaine_ Bekijk reactie
    Ik heb ong anderhalf maand trug mn laatste kuur gehad en ben nu aan t ''herstellen''.. alles begint weer te groeien [thank god!] en ik voel me weer goed.. af en toe wel moe& heb nu best wel problemen met mn concentratie.. als k wat moet leren voor school ofzo zit er na een paar uur nog steeds niet alles in.

    Maar vrdr gaat het goed alhamdoulilah, ben blij dat dit achter de rug is!
    Aaah gelukkig ben je ervanaf meid.
    alles op zijn tijd meid, je concentratie komt snel weer terug inscha allah.
    Hoe oud ben je eigenlijk?


    07-08-'09; Deep ín my heart.