1. #1
    Emarki

    Reacties
    1.061
    07-11-2003

    Een strakke buik...

    okey damesen/of heren..

    kan iemadn mij vertellen hoe ik een straakkere buik krijg...en dat mijn heupen wat dunner worden..niet dat ik grote heupen heb ofso..maar baal er soms van als m'n broek me weer neit eens past..
    Noch uw familiebanden noch uw kinderen zullen u op de Dag der Opstanding iets baten. Hij zal over u beslissen. En Allah ziet alles wat gij doet. (Sourat; Al-Momtahanah)

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    32
    15-01-2004

    Re: Een strakke buik...

    Origineel gepost door Ikrame_girl
    okey damesen/of heren..

    kan iemadn mij vertellen hoe ik een straakkere buik krijg...en dat mijn heupen wat dunner worden..niet dat ik grote heupen heb ofso..maar baal er soms van als m'n broek me weer neit eens past..
    een vrouw die strakke kledingstukken draagt zal in 500 jaar niet eens de geur van el jannah kunnen ruiken. "de vrouwen zullen naakt ogen, hoewel ze gekleed zijn"
    Sub7hana allah, wa elhamdoe lillah, wa la ilaha illa allah, wa allahoe akbar, wa la hawla wa la quata illa billah(el 3alie,el 3athiem).

  3. #3
    ***

    Reacties
    7.611
    27-09-2003

    huh??? wat is dit nu voor antwoordt???

  4. #4
    ***

    Reacties
    7.611
    27-09-2003

    wat ik bedoel... je kan toch wel strakke broeken dragen als je maar iets eroverheen hebt b.v. vest, lange blouse of jas dus jouw antwoordt vind ik maar vreemd op deze vraag anyway zo zie je maar dat geen enkel vraag raar is behalve de antwoorden kunnen raar zijn

  5. #5
    Emarki

    Reacties
    1.061
    07-11-2003

    Re: Re: Een strakke buik...

    Origineel gepost door Alimaani
    een vrouw die strakke kledingstukken draagt zal in 500 jaar niet eens de geur van el jannah kunnen ruiken. "de vrouwen zullen naakt ogen, hoewel ze gekleed zijn"
    sorry hoor maar waar slaat dit antwoordt nou weer op...ik draag een hoofddoek...hoofddoek tot over m'n boezem...kleding tot aan mijn knieen en niet eens strak....het gaat mij erom dat ik eenn platte buik wil....voor mezelf en niet voor andere mensen...ik heb wel wat beters te doen dan denken over hoe anderen over mij denken...maar tjahh....zo te zien begrijpt een MAN dat niet..die denkt gelijk....aan strakke kleding...
    Noch uw familiebanden noch uw kinderen zullen u op de Dag der Opstanding iets baten. Hij zal over u beslissen. En Allah ziet alles wat gij doet. (Sourat; Al-Momtahanah)

  6. #6
    MVC Premium

    Reacties
    138
    15-09-2002

    MVC Premium MVC Premium

    Re: Re: Een strakke buik...

    Origineel gepost door Alimaani
    een vrouw die strakke kledingstukken draagt zal in 500 jaar niet eens de geur van el jannah kunnen ruiken. "de vrouwen zullen naakt ogen, hoewel ze gekleed zijn"
    Salaam ou alaikoum,

    Het antwoord wat je geeft slaat dus echt nergens op.........dat een vrouw een platte buik wil hebben betekend niet gelijk dat ze met een blote buik rondloopt. Het kan toch zijn dat ze het voor zichzelf doet (wat ik heel goed kan begrijpen) of voor haar partner........of daar denk je niet aan. Je gaat gelijk van het ergste uit "ze wil een platte buik om ermee te showen"

  7. #7
    Krullerig lid

    Reacties
    560
    26-07-2002

    Re: Re: Een strakke buik...

    Origineel gepost door Alimaani
    een vrouw die strakke kledingstukken draagt zal in 500 jaar niet eens de geur van el jannah kunnen ruiken. "de vrouwen zullen naakt ogen, hoewel ze gekleed zijn"
    Salaam ...

    Hier bestaat een woord voor -> vooroordelen .....

    Daarbij moet ik meteen denken aan Moenafiqqoen .... (excuse me als ik het verkeerd heb geschreven) .....

    But you get my point .... dus next time kijk eens wat verder dan dat bekrompen beeld van je, en je zogenaamde hoge positie in datgene wat jij als "Islam" aanduidt ....

    M3a salama

    p.s.: Ikram_girl als je een strakkere buik wil en wat aan je heupen wil doen moet je gaan joggen (of een andere cardio oefening zoals fietsen etc) ... begin rustig 1 minuut rennen 1 minuut rust dan 2 minuten .... hou dat de eerste dag 5 minuten vol ...De volgende dag moet je het opvoeren ... naar 7 minuten totaal en daarna steeds meer .... en daarbij een beetje spieren kweken want spieren verbranden in rust calorieen, vet daarentegen blijft gewoon niksen ...

    With will, fire becomes sweet water; and without will, even water becomes fire.
    ˜

  8. #8
    Emarki

    Reacties
    1.061
    07-11-2003

    Hey heel erg bedankt voor de tips..maar spierpijn joh....nietmeer normaal...
    Noch uw familiebanden noch uw kinderen zullen u op de Dag der Opstanding iets baten. Hij zal over u beslissen. En Allah ziet alles wat gij doet. (Sourat; Al-Momtahanah)

  9. #9
    Krullerig lid

    Reacties
    560
    26-07-2002

    Origineel gepost door Ikrame_girl
    Hey heel erg bedankt voor de tips..maar spierpijn joh....nietmeer normaal...
    Je weet wat ze zeggen ->

    No pain, no gain .....

    Maaaar zorg wel dat je de oefeningen JUIST doet, eneeeeh niet teveel doen !!! Succes meid ....


    M3a salama !!!

    With will, fire becomes sweet water; and without will, even water becomes fire.
    ˜

  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    31
    24-03-2004

    Re: Re: Een strakke buik...

    Origineel gepost door Alimaani
    een vrouw die strakke kledingstukken draagt zal in 500 jaar niet eens de geur van el jannah kunnen ruiken. "de vrouwen zullen naakt ogen, hoewel ze gekleed zijn"

    Salaam A3likoem waragmatoelah warabarakatoe mijn zusters en broeders,


    Ik wou even terug komen op zijn antwoord: Onze broeder Alimaani bedoelt het alleen maar goed en hij dacht dat je het over strakke buik van buiten liet zien, het was een misverstand. Maar fouten maken is menselijk dus dan hoef je hem niet snel aan te vallen, EN DAT GEBEURD vaak mensen denken niet eerst naar maar die vallen gelijk aan als iemand je iets zegt dan moet eerst nadenken voor dat je iets zegt. En wat ook heel vaak gebeurd is zodra iemand uitscheld begin je gelijk terug te schelden en dat moet je proberen te voor komen als een moslim zijnde laat een goede voorbeeld achter in het leven je moet zo denken wat bereik ik daar mee????? en wat zeg ik is het wel goed wat ik zeg en doe ik daar iemand mee pijn ??? LAAT EEN MENS IN ZIJN WAARDEN.Ik hoop inshallah dat jullie mijn begrijpen en ik hoop dat jullie hierover goed over na denken inshallah ....!

    Wa salaam je zuster in de islam
    la hilaha illa allah wa el mohammed en rasolleallah.

  11. #11
    MVC Lid

    Reacties
    31
    24-03-2004

    Re: Re: Re: Een strakke buik...

    Origineel gepost door Oogappeltje
    Salaam ou alaikoum,

    Het antwoord wat je geeft slaat dus echt nergens op.........dat een vrouw een platte buik wil hebben betekend niet gelijk dat ze met een blote buik rondloopt. Het kan toch zijn dat ze het voor zichzelf doet (wat ik heel goed kan begrijpen) of voor haar partner........of daar denk je niet aan. Je gaat gelijk van het ergste uit "ze wil een platte buik om ermee te showen"

    Het slaat wel ergens op ????? maar onze broeder heeft het verkeerd begrepen maar zodra een meisje zo gaat lopen dat is de uit spraak van onze broeder alimaani de waarheid ...!

    wa salaam je zuster
    la hilaha illa allah wa el mohammed en rasolleallah.

  12. #12
    Krullerig lid

    Reacties
    560
    26-07-2002

    Re: Re: Re: Re: Een strakke buik...

    Origineel gepost door sistervali
    Het slaat wel ergens op ????? maar onze broeder heeft het verkeerd begrepen maar zodra een meisje zo gaat lopen dat is de uit spraak van onze broeder alimaani de waarheid ...!

    wa salaam je zuster
    Laat hem eerst dan zichzelf op de juiste weg zetten door niet bevooroordeeld te zijn ...

    Fouten maken is menselijk ok ... maar zomaar iets aannemen zonder na te denken dat is wat anders ... ik heb er geen ander woord voor dan hypocrisie ....

    Ik zou zeggen mensen die hypocriet zijn laat ze eerst aan zichzelf werken eer anderen op het "rechte" pad te willen brengen ...

    Kijk daarom gaat het mis in de wereld ... mensen denken niet na en roepen of doen maar wat ....


    Dus people THINK !!! Ofcourse it includes me too ......

    With will, fire becomes sweet water; and without will, even water becomes fire.
    ˜

  13. #13
    MVC Lid

    Reacties
    114
    16-07-2002

    Ik wil wel een platte buik om er mee te showen, SO WHAT!?!?!

  14. #14
    MVC Lid

    Reacties
    31
    24-03-2004

    Re: Re: Re: Re: Re: Re: Een strakke buik...

    Origineel gepost door sistervali
    salaam,

    van een kleine mug maak jij een olifant......! ik moet er wel even om lachten sorry...! maar goed jij zelf zegt natuurlijk is het menselijk als je fouten maakt maar waarom maakt jij er dan een probleem van ......! Het wat een misverstand en dat je zegt mijn excusses maar goed mensen degsen edien ze moeten er op terug komen en van een mug een olifant maken maar goed zuster ik laat jou in iederige geval in je waarden

    wa salaam
    la hilaha illa allah wa el mohammed en rasolleallah.

  15. #15
    MVC Lid

    Reacties
    538
    19-10-2003

    Origineel gepost door ouissam_girl
    Ik wil wel een platte buik om er mee te showen, SO WHAT!?!?!
    dan slaat deze hadieth dus wel op jou


    een vrouw die strakke kledingstukken draagt zal in 500 jaar niet eens de geur van el jannah kunnen ruiken. "de vrouwen zullen naakt ogen, hoewel ze gekleed zijn"