Poll resultaten: Deel 2 ja of nee?

Stemmers
104. Je mag niet stemmen op deze poll
  • Ja

    97 93,27%
  • Nee

    7 6,73%
  1. #1
    Larissa

    Reacties
    615
    10-06-2008

    Post Erover praten kon ze niet..





    Daar stond ze dan in de regen. Ze was helemaal doorweekt. Haar mascara uitgelopen van de tranen. Ze stond stil. Keek omzich heen maar zag niemand. Af en toe een auto die voorbij kwam, was het enige teken van leven. De avond begon. De straten werden verlicht door de lantaarnpalen en de lichten in de huizen. Nog steeds bleef ze staan. Ze wist niet waarom, maar ze voelde zich hier thuis. Een goed gevoel. Een veilig gevoel. Misschien zelfs een klein beetje gevoel van geluk. Alsof ze hier al eens eerder was geweest. Alles was van haar afgepakt en kapot gemaakt, maar dit gevoel kon niemand van haar afnemen. Ze liep met trots door de straten, niet bang om gezien te worden, ook al zag ze er op dit moment uit als een zwerver. Ze liep, zonder te weten waar ze naar toe zou lopen. Niet eens wetend waar ze vannacht zou moeten slapen. Zelfs dat maakte haar niet meer uit. Weglopen van huis en de stad verlaten maakt haar weer gelukkig. Weg van alle problemen, opnieuw beginnen. Want wat heeft ze te verliezen? Niets, helemaal niets. Een nieuw begin, een nieuw leven en alles wat er gebeurt is zal niets meer zijn dan een vage herinnering. Niet meer aan denken en vooral nooit meer over praten..

    Een meisje vol met geheimen over haar verleden.. (AF!) Erover praten kon ze niet..

    Accepteer wat je niet veranderen kan.
    Verander wat je niet accepteren kan!

    لريسة

    Jouw, 'oh zo rustige leventje' kan ineens veranderen..Onvoorstelbaar Onvoorspelbaar


  2. #2
    Paprika chips (L)

    Reacties
    205
    31-01-2009

    MVC Premium MVC Premium
    Mooi begin meid !
    je hebt talent.
    MEERDERE GEBRUIKERSS

    she whisperd: "tell me youre biggest lie"
    he answerd : "i love you!"

  3. #3
    Larissa

    Reacties
    615
    10-06-2008

    Dank je wel!!
    Een meisje vol met geheimen over haar verleden.. (AF!) Erover praten kon ze niet..

    Accepteer wat je niet veranderen kan.
    Verander wat je niet accepteren kan!

    لريسة

    Jouw, 'oh zo rustige leventje' kan ineens veranderen..Onvoorstelbaar Onvoorspelbaar


  4. #4
    Larissa

    Reacties
    615
    10-06-2008

    Sarah zit op een bankje in een park. Niet wetend waar ze is. Ze heeft het koud en is alleen. Nog steeds nat van de regen en het regent nog steeds. Onder de bomen is het redelijk droog. Ze pakt haar telefoon en zet hem aan. Gemiste oproep smsjes. Een heleboel, van haar vader, haar moeder, haar zogenaamde vriendinnen en Amine. Direct gaat haar telefoon weer, het is Amine. Ze heeft een paar maanden een relatie met hem, maar ook met hem kan ze niet praten. Het ligt allemaal nog te gevoelig. Het lijkt wel alsof de hele wereld haar kapot wilt maken. Toch neemt ze op maar zegt niets..

    ,,Sarah" zegt Amine zacht. Sarah blijft stil. ,,Sarah, alsjeblieft, praat met me", zegt Amine. Sarah hoort de tranen in zijn stem en krijgt zelf ook een brok in haar keel. ,,Ja" zegt ze zacht. ,,Sarah alsjeblieft, zeg me waar je bent, dan haal ik je op en gaan we er samen vandoor, maar laat me alsjeblieft niet achter. Ik hou van jou, ik kan niet zonder jou schatje" zegt Amine.

    Sarah dr tranen beginnen weer te stromen. Zij houdt ook van deze jongen maar ze kan niet weg met hem. Ze wilt haar leven achter zich laten en opnieuw beginnen. Amine doet haar teveel denken aan thuis. Alles wat ze heeft meegemaakt heeft ze met hem meegemaakt. Ze kennen elkaar al hun hele leven, heel lang waren ze beste vrienden en sinds een paar maanden zijn ze echt een stelletje.. Ze kon niet anders dan weggaan. Ze zal iedereen misschien wel gaan missen, maar ze heeft geen andere keuze dan voorzichzelf te kiezen.


    ,,Sarah, praat met mij" smeekt Amine. ,,Ik.. ik weet niet hoe ik het moet zeggen, ik ben echt slecht in het praten over mijn gevoelens, maar ik kan niet met je zijn Amine, hoeveel ik ook van je hou. Ik moet verder met mijn leven en alle slechte dingen achter mn laten, daarmee zeg ik niet dat jij slecht bent, maar jij herinnert me aan alles, het spijt me Amine, ik hoop dat we elkaar ooit nog zien, maar nu kies ik voor mezelf, ik hou van je, vergeet dat nooit" zegt Sarah snikkend en hangt op.
    Een meisje vol met geheimen over haar verleden.. (AF!) Erover praten kon ze niet..

    Accepteer wat je niet veranderen kan.
    Verander wat je niet accepteren kan!

    لريسة

    Jouw, 'oh zo rustige leventje' kan ineens veranderen..Onvoorstelbaar Onvoorspelbaar


  5. #5
    Tawayegetch♥

    Reacties
    47.539
    30-08-2008

    Nieuwe fannetje

    Mooie vervolgjes en echt ga snel verder en hou mij niet langer in de spaning

    Oewppppppppppppppppppppppppppp

  6. #6
    Larissa

    Reacties
    615
    10-06-2008

    Ze zet haar telefoon uit en pakt een dun dekentje uit haar tas. Ze slaat 't om haar heen en kijkt wat ze verder nog in haar tas heeft. Make-up, spiegeltje,make-up reiniger, parfum, wat kleren, wat eten, drinken en haar spaargeld. Genoeg om een paar dagen mee door te komen. Ze heeft ieder hotel in de stad al bezocht, maar het is weekend en alles zit vol. Buiten in de regen slapen dus.. Hier onder de bomen is het redelijk droog en het is al 4 uur in de nacht dus over een paar uurtjes wordt het licht, en kan ze weer opnieuw beginnen met haar zoektocht naar een gewone slaapplaats..

    Ze gaat liggen en trekt het dekentje over haar heen. Het is koud, maar toch slaapt ze. Ze is moe. Moe van alle ellende. Moe van al het verdriet. Nu gaat ze opnieuw beginnen en die dag begint zodra ze wakker wordt.
    Nog geen 2 uur later wordt ze wakker. Een groep studenten op de fiets komt voorbij. Helemaal stom dronken stopt de groep en ze kijken naar Sarah. Ze schieten in de lach en schelden haar uit. Sarah doet haar ogen open en kijkt recht in de ogen van de jongens en een meisje.

    ,,Is er iets?" vraagt Sarah slaperig. De jongens lachen en fietsen weg. Alleen het meisje zet haar fiets weg en gaat naast Sarah zitten. ,,Ik wil echt niet onbeschoft zijn, maar waarom slaap je buiten?" vraagt het meisje. "Omdat alle hotels volzaten,, zegt Sarah. ,,Oke aan je accent te horen kom je hier niet vandaan heh?" vraagt het meisje weer. ,,Klopt" antwoord Sarah. ,,Mag ik vragen waarom je hier dan bent?" vraagt ze verder. ,,Je stelt wel veel vragen heh?" lacht Sarah. ,,Ik ben gewoon nieuwsgierig" zegt het meisje. ,,Ik merk het" zegt Sarah. ,,Wil je dat ik wegga?" vraagt het meisje. ,,Wil jij weg?" vraagt Sarah. ,,Ja eigenlijk wel, het is nogal koud weet je" antwoordt het meisje. ,,Dan moet je lekker naar huis gaan" zegt Sarah vriendelijk. ,,Waarom ga je niet mee? Mn ouders zijn voor 3 maanden naar Egypte en ik ben helemaal alleen thuis" zegt het meisje. ,,Is dat geen probleem voor jou dan?" vraagt Sarah. ,,Nee tuurlijk niet, je lijkt me wel oké, en buiten dat, zolang mn ouders niet terug zijn heb jij alle tijd om een eigen woonplek te zoeken toch?" zegt het meisje. ,,Danne, dan ga ik wel met je mee, mijn naam is Sarah trouwens" zegt Sarah en steekt haar hand uit naar het meisje. ,,Aangenaam, ik ben Chaima" zegt ze terwijl ze Sarah de hand schudt. Sarah stopt haar dekentje in haar tas en springt achterop de fiets bij Chaima.
    Een meisje vol met geheimen over haar verleden.. (AF!) Erover praten kon ze niet..

    Accepteer wat je niet veranderen kan.
    Verander wat je niet accepteren kan!

    لريسة

    Jouw, 'oh zo rustige leventje' kan ineens veranderen..Onvoorstelbaar Onvoorspelbaar


  7. #7
    Larissa

    Reacties
    615
    10-06-2008

    Citaat Geplaatst door mevrouwtjeH Bekijk reactie
    Nieuwe fannetje

    Mooie vervolgjes en echt ga snel verder en hou mij niet langer in de spaning

    Oewppppppppppppppppppppppppppp


    Thanksz meid!!
    Een meisje vol met geheimen over haar verleden.. (AF!) Erover praten kon ze niet..

    Accepteer wat je niet veranderen kan.
    Verander wat je niet accepteren kan!

    لريسة

    Jouw, 'oh zo rustige leventje' kan ineens veranderen..Onvoorstelbaar Onvoorspelbaar


  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    19
    26-01-2009

    Mooi begin!
    Maar waar is LoverGirlsz gebleven?

  9. #9
    Larissa

    Reacties
    615
    10-06-2008

    Citaat Geplaatst door Saloua_o2o Bekijk reactie
    Mooi begin!
    Maar waar is LoverGirlsz gebleven?


    Iemand heeft het verwijderd en helaas stond het niet meer op de pc..
    Ik ben opnieuw begonnen met dat verhaal en ik plaats m wel alstie helemaal af is.. xx
    Een meisje vol met geheimen over haar verleden.. (AF!) Erover praten kon ze niet..

    Accepteer wat je niet veranderen kan.
    Verander wat je niet accepteren kan!

    لريسة

    Jouw, 'oh zo rustige leventje' kan ineens veranderen..Onvoorstelbaar Onvoorspelbaar


  10. #10
    Tawayegetch♥

    Reacties
    47.539
    30-08-2008

    Citaat Geplaatst door Sterretje_L Bekijk reactie
    Thanksz meid!!
    Geen dank en graag gedaan

    Ga snel verder ik ben nu al verslaafd aan dit verhaal

    Oewpppppppppppppppppppppppppppp

  11. #11
    Larissa

    Reacties
    615
    10-06-2008

    Zo nog een vervolg!

    xx
    Een meisje vol met geheimen over haar verleden.. (AF!) Erover praten kon ze niet..

    Accepteer wat je niet veranderen kan.
    Verander wat je niet accepteren kan!

    لريسة

    Jouw, 'oh zo rustige leventje' kan ineens veranderen..Onvoorstelbaar Onvoorspelbaar


  12. #12
    Tawayegetch♥

    Reacties
    47.539
    30-08-2008

    ja graag als je wilt tenminste je hebt het zelf spannend gemaakt en ik ben nu verlsaafd aan dit verhaal

  13. #13
    Larissa

    Reacties
    615
    10-06-2008

    Ze stoppen voor een groot huis. Er staan 2 auto's geparkeerd voor de deur. Dikke auto's. Sarah kijkt naar het huis en de auto's. Ze vraagt zich af waarom ze mee is gegaan.

    ,,Kom maar binnen hoor" zegt Chaima lachend. Sarah glimlacht terug en trekt haar laarzen uit. Haar sokken zijn zelfs helemaal nat dus trekt ze die ook gelijk uit. Haar jas hangt ze op de kapstok en loopt achter Chaima aan naar boven. ,,Ik neem aan dat je wel even wilt douchen?" vraagt Chaima. ,,Eigenlijk wel ja" zegt Sarah. Chaima brengt haar naar de badkamer en wijst haar de douchespullen. ,,Hier heb je shampoo, crèmespoeling, douchegel en handdoeken liggen daar" zegt Chaima. ,,Dank je wel" zegt Sarah. ,,Douche maar zolang als je wilt, je hebt buiten geslapen, ik snap het als je je vies voelt" lacht Chaima voorzichtig. Sarah moet er wel om lachen. ,,Je mag ook gewoon zeggen dat ik stink hoor" lacht Sarah. ,,Nee nee, dat bedoelde ik ook weer niet" lacht Chaima en verlaat de badkamer. Sarah kleedt zich uit en hangt haar natte kleren over de verwarming. Ze zet de douche aan en doucht wel langer dan een uur. Ze huilt, om alles wat er gebeurt is. Haar tranen smelten samen met het water dan over haar lichaam stroomt, en het verdwijnt allemaal in het doucheputje. Ze wilt niet huilen, maar de tranen komen vanzelf. Meer dan 10 jaar lang is ze gekwest door geliefde in haar familie en omgeving, en nu doet zij die mensen allemaal pijn door weg te gaan.Maar ze kon niet anders. Ze moest weg van huis, anders zou ze helemaal kapot gaan.. En Amine.. Hem gaat ze echt missen.
    Een meisje vol met geheimen over haar verleden.. (AF!) Erover praten kon ze niet..

    Accepteer wat je niet veranderen kan.
    Verander wat je niet accepteren kan!

    لريسة

    Jouw, 'oh zo rustige leventje' kan ineens veranderen..Onvoorstelbaar Onvoorspelbaar


  14. #14
    Larissa

    Reacties
    615
    10-06-2008

    Ik plaats zo nog meer, moet ff eten!

    xx
    Een meisje vol met geheimen over haar verleden.. (AF!) Erover praten kon ze niet..

    Accepteer wat je niet veranderen kan.
    Verander wat je niet accepteren kan!

    لريسة

    Jouw, 'oh zo rustige leventje' kan ineens veranderen..Onvoorstelbaar Onvoorspelbaar


  15. #15
    Tawayegetch♥

    Reacties
    47.539
    30-08-2008

    wrm kleine vervolgjes :S

    Ik wil een grootte

    Upp XXX