1. #1
    ..Happily Married..

    Reacties
    378
    16-12-2005

    windows mediaplayer kan niet afspelen...

    Dit geeft het aan....

    Kan de dvd niet afspelen omdat er geen compatibele dvd-decoder op de computer is geïnstalleerd.

    Ik moest vast iets dowenloaden, kan iemand me verder helpen??
    Soukran!!
    ...Proud Mama...

  2. #2
    Awayegher

    Reacties
    3.105
    29-06-2007

    neen tog niet w8 5min ik zoek iets beters

  3. #3
    ..Happily Married..

    Reacties
    378
    16-12-2005

    Citaat Geplaatst door Bagi1234 Bekijk reactie
    neen tog niet w8 5min ik zoek iets beters

    thnxx bro
    ...Proud Mama...

  4. #4
    Awayegher

    Reacties
    3.105
    29-06-2007

    Sorry dat het zo lang duurde
    Dus dit programma heet CyberLink PowerDVD 7

    http://top.virux.info/Cyberlink.Powe...ked-ENGiNE.rar

    Je download het en pakt het uit met winrar daarna instaleer je het alles zit erbij (Crack enz) Als het ni moest lukken laat dan iets weten
    Gair insha allah

  5. #5
    ..Happily Married..

    Reacties
    378
    16-12-2005

    Citaat Geplaatst door Bagi1234 Bekijk reactie
    Sorry dat het zo lang duurde
    Dus dit programma heet CyberLink PowerDVD 7

    http://top.virux.info/Cyberlink.Powe...ked-ENGiNE.rar

    Je download het en pakt het uit met winrar daarna instaleer je het alles zit erbij (Crack enz) Als het ni moest lukken laat dan iets weten
    Gair insha allah
    Dankje wel...ik ga even proberen..het is momenteel aan het downloaden..
    Soukran he!
    ...Proud Mama...

  6. #6
    ..Happily Married..

    Reacties
    378
    16-12-2005

    Citaat Geplaatst door dunyaty_N Bekijk reactie
    Dankje wel...ik ga even proberen..het is momenteel aan het downloaden..
    Soukran he!
    ik loop beetje vast...ik heb het bestand gedownload winrar..maar weet niet zo goed hoe verder?
    ...Proud Mama...

  7. #7
    ..Happily Married..

    Reacties
    378
    16-12-2005

    Citaat Geplaatst door dunyaty_N Bekijk reactie
    ik loop beetje vast...ik heb het bestand gedownload winrar..maar weet niet zo goed hoe verder?
    wordt aangegeven, geen archieven gevonden in geopende map...Als ik het bestand wil inpakken..
    ...Proud Mama...

  8. #8
    Awayegher

    Reacties
    3.105
    29-06-2007

    Citaat Geplaatst door dunyaty_N Bekijk reactie
    ik loop beetje vast...ik heb het bestand gedownload winrar..maar weet niet zo goed hoe verder?
    Ik ben het nu zelf aan het instaleren omdat ik een verouderde versie had, heb je Winrar al geinstaleerd op je pc ? want die heb je nodig om het bestand uit te pakken ga naar www.winrar.nl en dan klik je op WinRAR 3.80 voor Windows (Nederlandse versie)
    en dan uitvoeren en instaleer hem dan nadat je dat heb gedaan ga je naar dat bestand dat je hebt gedownload en klik je met je rechtermuisknop en dan bestanden uitpakken daarna klik je op ok en laat je hem uitpakken als dat gedaan is krijg je een nieuwe map onder dat bestand dubbelklik op die map en dubbelklik dan op powerdvd7 dan begint hij te instaleren dus dan moet je gewoon volgende doen enz. De instalatie kan wat lang duren maar heb geduld
    Als die geinstaleerd is ga je weer naar die map en dubbelklik dan op Crack als je dat hebt gedaan krijg je Cyberlink-Powerd... dubbelklik daar op en klik dan op patch dan gaat hij patchen als dat gedaan is heb je de volledige versie van Power DvD en dan kun je dvd's afspelen via Windows media player of via dat programma zelf

  9. #9
    ..Happily Married..

    Reacties
    378
    16-12-2005

    Citaat Geplaatst door Bagi1234 Bekijk reactie
    Ik ben het nu zelf aan het instaleren omdat ik een verouderde versie had, heb je Winrar al geinstaleerd op je pc ? want die heb je nodig om het bestand uit te pakken ga naar www.winrar.nl en dan klik je op WinRAR 3.80 voor Windows (Nederlandse versie)
    en dan uitvoeren en instaleer hem dan nadat je dat heb gedaan ga je naar dat bestand dat je hebt gedownload en klik je met je rechtermuisknop en dan bestanden uitpakken daarna klik je op ok en laat je hem uitpakken als dat gedaan is krijg je een nieuwe map onder dat bestand dubbelklik op die map en dubbelklik dan op powerdvd7 dan begint hij te instaleren dus dan moet je gewoon volgende doen enz. De instalatie kan wat lang duren maar heb geduld
    Als die geinstaleerd is ga je weer naar die map en dubbelklik dan op Crack als je dat hebt gedaan krijg je Cyberlink-Powerd... dubbelklik daar op en klik dan op patch dan gaat hij patchen als dat gedaan is heb je de volledige versie van Power DvD en dan kun je dvd's afspelen via Windows media player of via dat programma zelf


    okie een paar stappen terug...sorry dat ik zo lastig ben, maar ben niet echt tecjhnisch ingesteld
    Ik heb Winrar geinstalleerd en als ik het open, krijg ik drie snelkoppelingen en als ik met rechter muis klik, zie ik geen bestand uitpakken....alleen inpakken..
    ...Proud Mama...

  10. #10
    Awayegher

    Reacties
    3.105
    29-06-2007

    Citaat Geplaatst door dunyaty_N Bekijk reactie
    okie een paar stappen terug...sorry dat ik zo lastig ben, maar ben niet echt tecjhnisch ingesteld
    Ik heb Winrar geinstalleerd en als ik het open, krijg ik drie snelkoppelingen en als ik met rechter muis klik, zie ik geen bestand uitpakken....alleen inpakken..
    Dat venstertje met die 3 snelkoppelingen heb je niet nodig dus gewoon sluiten.?
    Waar heb je dat bestandje opgeslagen? Bureaublad of ergens anders ?

  11. #11
    ..Happily Married..

    Reacties
    378
    16-12-2005

    Citaat Geplaatst door Bagi1234 Bekijk reactie
    Dat venstertje met die 3 snelkoppelingen heb je niet nodig dus gewoon sluiten.?
    Waar heb je dat bestandje opgeslagen? Bureaublad of ergens anders ?

    okie ik heb het gevonden, en heb gedrukt op bestand uitpakken...Maar er komt nu niets..geen map..
    ...Proud Mama...

  12. #12
    ..Happily Married..

    Reacties
    378
    16-12-2005

    Citaat Geplaatst door dunyaty_N Bekijk reactie
    okie ik heb het gevonden, en heb gedrukt op bestand uitpakken...Maar er komt nu niets..geen map..
    met power dvd...
    ...Proud Mama...

  13. #13
    Bijna Lid

    Reacties
    153
    15-05-2008

    Citaat Geplaatst door dunyaty_N Bekijk reactie
    met power dvd...

    Je moet de drivers installeren van windows media player

    ik zoek straks een link voor je

  14. #14
    Awayegher

    Reacties
    3.105
    29-06-2007

    Citaat Geplaatst door dunyaty_N Bekijk reactie
    met power dvd...
    Waar heb je dat bestandje dat je hebt gedownload opgeslagen ? Op je bureaublad of ergens anders ????????

  15. #15
    ..Happily Married..

    Reacties
    378
    16-12-2005

    Salaam bro...
    Supper bedankt voor je hulp..
    Hamdouliallah, kben er uitgekomen en het downloaden is gereed
    liefs,
    Dunya
    ...Proud Mama...