1. #1
    Bijna Lid

    Reacties
    295
    11-09-2004

    Geert Wilders aanhangers zijn een stel Criminelen!!!!

    http://www.telegraaf.nl/binnenland/3...g__.html?p=1,1

    Volg de link.....(en anders kopieren en plakken)


    Eerst oordelen over buitenlanders en die zwart maken. Haat zaaien, en wanneer hij waarschijnlijk de cel in beland gaan zijn aanhangers(jij en ik weten allemaal wel wie die aanhangers zijn) dreigen. Nou dat is pas echt goed gedrag toch> Neee nederlanders zijn zo beschaafd en schelden en discrimineren niet.
    Amehoela......

  2. #2
    Ben al voorzien!

    Reacties
    5.312
    11-01-2004

    jah prutsers

  3. #3
    -----

    Reacties
    20.522
    19-07-2006

    Aanhang Wilders bedreigt Spong

    AMSTERDAM, donderdag - Advocaat Gerard Spong heeft de Amsterdamse hoofdofficier van justitie gevraagd om persoonsbeveiliging wegens bedreigingen door aanhangers van Geert Wilders. Spong was een van de mensen die hebben aangedrongen op de vervolging van de PVV-leider.


    De advocaat heeft sinds het besluit van het hof om Wilders te vervolgen honderden haatmails binnengekregen, waaronder "veel doodsverwensingen. In andere mails wordt gedreigd mijn kop eraf te hakken als Wilders wordt veroordeeld", aldus Gerard Spong tegen de Volkskrant. Ook het hof zou tientallen haatmails hebben binnengekregen. Het OM wil niet kwijt of er beveiligingsmaatregelen zijn getroffen.
    Citaat Geplaatst door Roffa_hyena Bekijk reactie
    niet zweren abojezan het enige waar NL goed in is, is frikandellen bakken daar zijn ze wereldkampioen in, maar WK hebben ze tot nu toe alleen met de mond gewonnen

  4. #4
    -----

    Reacties
    20.522
    19-07-2006

    Wanneer gaat Wilders nou eens kamervragen stellen over zijn eigen achterban (lees: sociaal gefrustreerde pubertjes)?
    Citaat Geplaatst door Roffa_hyena Bekijk reactie
    niet zweren abojezan het enige waar NL goed in is, is frikandellen bakken daar zijn ze wereldkampioen in, maar WK hebben ze tot nu toe alleen met de mond gewonnen

  5. #5
    -----

    Reacties
    20.522
    19-07-2006

    Spong's vrijheid is at risk, de overheid moet nu miljoenen euro's betalen voor zijn vrijheid en veiligheid.

    Spong I'm with you!!!!!
    Citaat Geplaatst door Roffa_hyena Bekijk reactie
    niet zweren abojezan het enige waar NL goed in is, is frikandellen bakken daar zijn ze wereldkampioen in, maar WK hebben ze tot nu toe alleen met de mond gewonnen

  6. #6
    Verbannen

    Reacties
    1.649
    01-05-2008

    Zij zijn zelf de terroisten en niet de moslims wat veel ontwetende mensen denken/geloven
    Citaat Geplaatst door poohbeertje Bekijk reactie
    http://www.telegraaf.nl/binnenland/3...g__.html?p=1,1

    Volg de link.....(en anders kopieren en plakken)


    Eerst oordelen over buitenlanders en die zwart maken. Haat zaaien, en wanneer hij waarschijnlijk de cel in beland gaan zijn aanhangers(jij en ik weten allemaal wel wie die aanhangers zijn) dreigen. Nou dat is pas echt goed gedrag toch> Neee nederlanders zijn zo beschaafd en schelden en discrimineren niet.
    Amehoela......

  7. #7
    -----

    Reacties
    20.522
    19-07-2006

    De advocaat heeft sinds het besluit van het hof om Wilders te vervolgen honderden haatmails binnengekregen, waaronder "veel doodsverwensingen. In andere mails wordt gedreigd mijn kop eraf te hakken als Wilders wordt veroordeeld", aldus Gerard Spong tegen de Volkskrant. Ook het hof zou tientallen haatmails hebben binnengekregen.
    Wees niet bang, Spong, dit zijn dezelfde idioten die hun ogen neerslaan als ze een moslim zien. Het zijn gewoon een stelletje Telegraaf-tokkies.
    Citaat Geplaatst door Roffa_hyena Bekijk reactie
    niet zweren abojezan het enige waar NL goed in is, is frikandellen bakken daar zijn ze wereldkampioen in, maar WK hebben ze tot nu toe alleen met de mond gewonnen

  8. #8
    Shockrocker

    Reacties
    22.181
    16-03-2006

    Citaat Geplaatst door lap_doek Bekijk reactie
    Wees niet bang, Spong, dit zijn dezelfde idioten die hun ogen neerslaan als ze een moslim zien. Het zijn gewoon een stelletje Telegraaf-tokkies.
    Volgens mij slaan maar weinig mensen hun ogen neer als ze een moslim zien. Als ze dat al zouden doen is het wellicht bij groepjes opgeschoten Marokkanen waar mensen liever geen ruzie mee willen. En dat lijkt me niet echt iets om trots op te zijn.

  9. #9
    -----

    Reacties
    20.522
    19-07-2006

    Citaat Geplaatst door led_zeppelin Bekijk reactie
    Volgens mij slaan maar weinig mensen hun ogen neer als ze een moslim zien. Als ze dat al zouden doen is het wellicht bij groepjes opgeschoten Marokkanen waar mensen liever geen ruzie mee willen. En dat lijkt me niet echt iets om trots op te zijn.
    Deze mensen wel. Ik heb nog nooit een PVV supporter gezien in mijn leven en ik ken een hoop Nederlanders. Percentueel moeten er een paar tussen zitten. Ze schamen zich voor hun politieke visie.

    En ik bedoelde het niet letterlijk. Tjeezusmenezus.
    Citaat Geplaatst door Roffa_hyena Bekijk reactie
    niet zweren abojezan het enige waar NL goed in is, is frikandellen bakken daar zijn ze wereldkampioen in, maar WK hebben ze tot nu toe alleen met de mond gewonnen

  10. #10
    Bijna Lid

    Reacties
    295
    11-09-2004

    Kijk elke moslim weet precies wat de islaam inhoudelijk te bieden en te betekenen heeft. En dat past totaal niet bij het beeld dat de media en de rest schept. Stel wij zouden echt zo gevaarlijk zijn zoals hun(Geert Wilders al die andere racisten) dan zouden we allang al onze vijanden kunnen uitschakelen en zouden er niet elke dag zoveel moslims overlijden. Dan zou je meer aan de kant van je joodse en niet moslim mensen doden zien vallen. En dit gebeurd niet!!!!! Dus zijn we blijkbaar niet zoals hun zeggen dat wij zijn. Maar zijn hun juist de terroristen en haatzaaiers.

    Het probleem wat nu heerst is dat de moslims in de meerderheid beginnen te groeien en dat is nou pas een probleem voor al die moslim-haters.
    En daarom zijn wij een bedreiging. Dat is de echte reden.

  11. #11
    A m s t e r d a m

    Reacties
    448
    05-12-2008

    "Kijk elke moslim weet precies wat de islaam inhoudelijk te bieden en te betekenen heeft. "

    Als alle probleemjongeren zich nou eens gingen gedragen naar de leefregels van hun geloof... dat zou een hoop oplossen.

    Dat doen ze echter niet en de jongeren die doen alsof ze moslim zijn zorgen op dit moment voor heel veel problemen.

    Heeft de islam niet een passage waarin staat dat je mensen die de weg kwijt zijn moet helpen? Die jongeren zijn de weg aardig kwijt namelijk

  12. #12
    GEK, hoor je me?!

    Reacties
    14.676
    09-02-2008

    Citaat Geplaatst door poohbeertje Bekijk reactie
    http://www.telegraaf.nl/binnenland/3...g__.html?p=1,1

    Volg de link.....(en anders kopieren en plakken)


    Eerst oordelen over buitenlanders en die zwart maken. Haat zaaien, en wanneer hij waarschijnlijk de cel in beland gaan zijn aanhangers(jij en ik weten allemaal wel wie die aanhangers zijn) dreigen. Nou dat is pas echt goed gedrag toch> Neee nederlanders zijn zo beschaafd en schelden en discrimineren niet.
    Amehoela......
    Zo'n tekstje: altijd weer goed om iets recht te praten schijnbaar
    "You have to let it all go. Fear, doubt, disbelief... Free your mind."




  13. #13
    Bijna Lid

    Reacties
    295
    11-09-2004

    Citaat Geplaatst door ikblij Bekijk reactie
    "Kijk elke moslim weet precies wat de islaam inhoudelijk te bieden en te betekenen heeft. "

    Als alle probleemjongeren zich nou eens gingen gedragen naar de leefregels van hun geloof... dat zou een hoop oplossen.

    Dat doen ze echter niet en de jongeren die doen alsof ze moslim zijn zorgen op dit moment voor heel veel problemen.

    Heeft de islam niet een passage waarin staat dat je mensen die de weg kwijt zijn moet helpen? Die jongeren zijn de weg aardig kwijt namelijk
    Geloof is iets anders dan Cultuur.
    Die probleemjongeren waar jij het over hebt die stroggelen juist met de balans tussen geloof en cultuur. Verder niemand is heilig jah. Iedereen heeft wel een keer op de een of ander manier een of meerdere zondes begaan/gepleegd.
    Als die jongeren nou een keer serieus genomen worden en een keer positief geholpen worden dan zie je ze niet meer op straat zwerfen oke.
    En nog iets jah in elk geloof heb je probleem jongeren niet alleen bij de moslims maar overal. Goede opleidingen en naschoolse opvang. Hardere straffen. dit zijn dingen die helpen.

  14. #14
    Bijna Lid

    Reacties
    295
    11-09-2004

    Citaat Geplaatst door sjourt Bekijk reactie
    Zo'n tekstje: altijd weer goed om iets recht te praten schijnbaar

    Okee meneer Einstein. Of beter Dokter Phil.
    Wat probeer ik nu dan recht te praten volgens jou?

  15. #15
    A m s t e r d a m

    Reacties
    448
    05-12-2008

    Citaat Geplaatst door poohbeertje Bekijk reactie
    Geloof is iets anders dan Cultuur.
    Die probleemjongeren waar jij het over hebt die stroggelen juist met de balans tussen geloof en cultuur. Verder niemand is heilig jah. Iedereen heeft wel een keer op de een of ander manier een of meerdere zondes begaan/gepleegd.
    Als die jongeren nou een keer serieus genomen worden en een keer positief geholpen worden dan zie je ze niet meer op straat zwerfen oke.
    En nog iets jah in elk geloof heb je probleem jongeren niet alleen bij de moslims maar overal. Goede opleidingen en naschoolse opvang. Hardere straffen. dit zijn dingen die helpen.
    Die probleemjongeren zijn crimineel. Er zijn veel projecten om die jongeren positief te helpen.

    Maar ik zie dat die jongeren een deel zijn van de Marokkaanse gemeenschap. Ze veroorzaken veel overlast, maar dat doet niet iedereen uit die gemeenschap.

    Op dit forum is men -zo lijkt het- niet in staat om datzelfde onderscheid te maken bij Wilders aanhangers. Een deel van die mensen heeft kennelijk dingen gedaan die niet door de beugel kunnen, en hier wordt de hele groep op aangesproken. Iets waar jullie als groep zelf vaak verontwaardigd over zijn.

    Een groot verschil vind ik de reactie van Geert Wilders hier op: hij laat duidelijk merken dat hij niets van die bedreigingen moet hebben en veroordeelt dat gedrag.
    Een geluid dat tot nu toe nog niet genoeg uit de Marokkaanse gemeenschap klinkt.