1. #16
    VREDELIEVEND LID

    Reacties
    155
    16-09-2002

    salam mensen

    Ik volg ook al een tijdje de verrichtingen van AEL en ze hebben zeker hun woordje klaarstaan en die worden nog beargumenteerd ook nog.
    Ik heb begrepen dat ze ideeen hebben om een afdeling te starten hier in nederland.Graag zou ik hiervan meer weten en of er ook een site bestaat waar je wat meer kan opzoeken.Verder wens ik het AEL succes met hun werkzaamheden.

    ma salama
    wens voor een ander wat je voor jezelf ook wenst... ALLAHOE MAH EL MOEHSINIEN!

  2. #17
    MVC Lid

    Reacties
    91
    22-08-2001

    Het Blok lijkt toch wel op haar teentjes getrapt te zijn!!

    Bron GVA

    Vlaams Blok wil verbod op Arabisch Europese Liga

    Het Vlaams Blok gaat klacht indienen tegen de Arabisch Europese Liga (AEL). Het Blok wil dat het parket de AEL voor de rechter brengt en hoopt dat er aldus een verbod op de AEL, die ze een "private militie" noemt, wordt uitgesproken.

    De klacht komt er naar aanleiding van de mededeling die de AEL maandag verspreidde waarin ze bekend maakte dat ze vanaf 15 november eigen patrouilles zal opstarten om 'onze jongeren te beschermen tegen mogelijk politiegeweld'. Op 15 november begint de Antwerpse politie namelijk met een globaal plan voor de aanpak van straatcriminaliteit. Volgens de AEL worden met dit plan in de eerste plaats de Marokkaanse jongeren in de straten van Borgerhout, de Seefhoek en de andere wijken van Antwerpen geviseerd.

    Ahmed Azzuz van de AEL Divisie-Antwerpen zegt dat het "Vlaams Blok hun probleem niet is. Zij komen niet op voor onze belangen. Wij zijn een democratische partij".
    Voor sommigen, hun ergste nachtmerrie!

  3. #18
    MVC Lid

    Reacties
    91
    22-08-2001

    Origineel gepost door said76
    salam mensen

    Ik volg ook al een tijdje de verrichtingen van AEL en ze hebben zeker hun woordje klaarstaan en die worden nog beargumenteerd ook nog.
    Ik heb begrepen dat ze ideeen hebben om een afdeling te starten hier in nederland.Graag zou ik hiervan meer weten en of er ook een site bestaat waar je wat meer kan opzoeken.Verder wens ik het AEL succes met hun werkzaamheden.

    ma salama
    De site die ik hanteer is:

    http://www.arabeuropean.org/

    Wa salama

    Said
    Voor sommigen, hun ergste nachtmerrie!

  4. #19
    MVC Lid

    Reacties
    91
    22-08-2001

    Bron AEL

    AEL Organiseert burgerpatrouilles om toezicht te houden op het optreden van de Politie

    Anti-Marokkaanse Politie aanpak vanaf 15 november in Antwerpen

    AEL Organiseert burgerpatrouilles om toezicht te houden op het optreden van de Politie


    Arabisch Europese Liga –AEL-
    Persmededeling
    Antwerpen 28 10 2002 - De Politie begint op 15 november met een globaal plan voor de aanpak van straatcriminaliteit. Op zich niks verkeerd, maar wanneer dat we weten dat het plan oorspronkelijk “geïntegreerd plan Marokkanen” heet, dan wordt het duidelijk dat we hier met een etnisch gericht repressief beleid te maken hebben. De naam is veranderd maar de ingesteldheid blijft hetzelfde . Het Wordt dus een klopjacht op Marokkaanse jongeren in de straten van Borgerhout, de seefhoek en andere wijken van Antwerpen.
    De Arabisch Europese Liga (AEL) zal vanaf 15 november matregelen ondernemen om onze jongeren te beschermen tegen mogelijk politie misbruik en geweld.
    De AEL zal in onze wijken eigen burgerpatrouilles van AEL militanten organiseren om de politie in het oog te houden, en zal met een aantal advocaten altijd klaar staan om de nodige acties te ondernemen indien dat misbruik wordt vastgesteld.
    We zullen niemand toelaten om onze wijken te terroriseren om een xenofoob electoraat tevreden te stellen voor electorale doeleinden. Niemand heeft iets tegen een correcte toepassing van de wet, maar een etnische minderheid viseren en stigmatiseren is onaanvaardbaar en zal averechts werken.
    Het is in het belang van iedereen dat deze houding van het stadsbestuur veranderd.
    We blijven waakzaam.
    Voor verdere inlichtingen contacteer Ahmed Azzuz , AEL Divisie -Antwerpen,
    Voor sommigen, hun ergste nachtmerrie!

  5. #20
    videofilmer

    Reacties
    6.467
    28-12-2001

    MVC Premium MVC Premium
    Origineel gepost door Saidxxx
    Bron AEL

    AEL Organiseert burgerpatrouilles om toezicht te houden op het optreden van de Politie

    Anti-Marokkaanse Politie aanpak vanaf 15 november in Antwerpen

    AEL Organiseert burgerpatrouilles om toezicht te houden op het optreden van de Politie


    Arabisch Europese Liga –AEL-
    Persmededeling
    Antwerpen 28 10 2002 - De Politie begint op 15 november met een globaal plan voor de aanpak van straatcriminaliteit. Op zich niks verkeerd, maar wanneer dat we weten dat het plan oorspronkelijk “geïntegreerd plan Marokkanen” heet, dan wordt het duidelijk dat we hier met een etnisch gericht repressief beleid te maken hebben. De naam is veranderd maar de ingesteldheid blijft hetzelfde . Het Wordt dus een klopjacht op Marokkaanse jongeren in de straten van Borgerhout, de seefhoek en andere wijken van Antwerpen.
    De Arabisch Europese Liga (AEL) zal vanaf 15 november matregelen ondernemen om onze jongeren te beschermen tegen mogelijk politie misbruik en geweld.
    De AEL zal in onze wijken eigen burgerpatrouilles van AEL militanten organiseren om de politie in het oog te houden, en zal met een aantal advocaten altijd klaar staan om de nodige acties te ondernemen indien dat misbruik wordt vastgesteld.
    We zullen niemand toelaten om onze wijken te terroriseren om een xenofoob electoraat tevreden te stellen voor electorale doeleinden. Niemand heeft iets tegen een correcte toepassing van de wet, maar een etnische minderheid viseren en stigmatiseren is onaanvaardbaar en zal averechts werken.
    Het is in het belang van iedereen dat deze houding van het stadsbestuur veranderd.
    We blijven waakzaam.
    Voor verdere inlichtingen contacteer Ahmed Azzuz , AEL Divisie -Antwerpen,


    Alatif..is het zover........................ik denk dat het om een wanhoopspoging gaat..de stad wordt opgehitst langs de ene kant door het VB en de andere kant door de nakende verkezingen..

    Repressie zal nooit werken..zolang de jongeren geen gelijke kansen krijgen.

  6. #21
    Improved Version

    Reacties
    891
    11-12-2001

    Goede zaak die AEL. Lijkt me verstandig dat we hen op de voet blijven volgen en eventueel actief lid worden.
    One man's terrorist is another man's freedom fighter.

  7. #22
    happymeal so fresh&clean

    Reacties
    270
    03-06-2002

    Origineel gepost door Defender
    Ik zie dat ze in elk geval hard op weg zijn een verboden organisatie te worden.
    Goh lijkt wel een remake van de film Risala. Laat ze maar alsof dat gaat helpen.
    May d force b with u!

  8. #23
    MVC Lid

    Reacties
    91
    22-08-2001

    Origineel gepost door Defender
    Ik zie dat ze in elk geval hard op weg zijn een verboden organisatie te worden.
    Waarom denk je dat Defender? Wat is AEL in België vergeleken met het Blok?

    Said
    Voor sommigen, hun ergste nachtmerrie!

  9. #24
    MVC Lid

    Reacties
    91
    22-08-2001

    Zo dat moet ik eens geloven dat ze een nachtmerrie was.Als ze een nachtmerrie was waarom begin je dan nog iets met haar.
    Aaaah ik weet het nachtmerries trekken elkaar niet.Ik lees in je ondertiteling dat je voor sommige de ergste nachtmerrie bent ja dat verklaart alles

    Wa salama Stille,

    Hoe kom je erbij dat ik nog iets met haar begon?
    Inderdaad je laatste opmerking is een feit.



    Said
    Voor sommigen, hun ergste nachtmerrie!

  10. #25
    MVC Lid

    Reacties
    91
    22-08-2001

    Alatif..is het zover........................ik denk dat het om een wanhoopspoging gaat..de stad wordt opgehitst langs de ene kant door het VB en de andere kant door de nakende verkezingen..

    Repressie zal nooit werken..zolang de jongeren geen gelijke kansen krijgen.


    Wa salama,

    Ben je zelf van België?
    Het Blok stuurt ook eigen leden de straat op om onopvallend bepaalde buurten te viseren, bekijken of er nieuwe moskeeën worden gebouwd, aantal Islamitische winkels tellen en de situatie beschrijven in wijken waar veel allochtone wonen.
    De AEL haalde enkel aan dat er een plan opgesteld is "Geîntegreerd Plan Marokkanen" om de wijken Seefhoek, Borgerhout,... te gaan controleren. Maar de AEL legt wel de nadruk op de benaming van het plan en daarmee heeft zij ook gelijk.
    Inmiddels is de naam gewijzigd, maar volgens de AEL wil dit niets zeggen over de actie. Men heeft zichzelf versproken, aldus de AEL.
    Daarom zullen AEL-leden met fototoestellen en camera's de straat worden opgestuurd om alles te bevestigen.
    Indien je weet wat het aandeel is van "extreem rechts" binnen de politiediensten in Antwerpen is dit geen slecht idee van de AEL.
    Er zijn nog altijd politiemensen die daden niet veroordelen op de individuele daders, maar op afkomst, gemeenschap, religie,....

    Said
    Voor sommigen, hun ergste nachtmerrie!

  11. #26
    MVC Lid

    Reacties
    91
    22-08-2001

    Origineel gepost door Defender
    Omdat het blok er wel voor uitkijkt de politie in de weg te lopen, en AEL dat kennelijk wel van plan is.
    De AEL zal de politie niet op de weg lopen halen zij aan. De leden zullen enkel bij "onmenselijke" of "misbruikende" acties dit op een band vastleggen dat als bewijs geldt.
    De AEL veroordeelt criminaliteit, maar een actie met als naam "GPM" wordt ook niet aanvaard.

    Said
    Voor sommigen, hun ergste nachtmerrie!

  12. #27
    MVC Lid

    Reacties
    91
    22-08-2001

    Als je dit nog op tijd leest nog een goede avond



    Said
    Voor sommigen, hun ergste nachtmerrie!