1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    2
    19-01-2009

    callcenters in marokko...

    callcenters in marokko...

    --------------------------------------------------------------------------------

    salam aileikoem

    kan iemand mij meer vertellen over de callcenters die momenteel in marokko werkzaam zijn?

    er is in het verleden in deze site over gepraat, maar in de tussen tijd zijn er een paar verdwenen, dus aan die telefoonummers/adres en namen hebben we momenteel niks aan.

    degenen die zouden moeten reageren zijn:

    1) momenteel werkzaam in de callcenters marokko
    2) je hebt kennisen die daar op het moment zijn

    ik zou graag meer info willen hebben, mijn voorkeur gaat uit naar de bedrijfen die mogelijk in Fes zijn, eveneens kunnen degenen die info hebben over andere steden ook reageren

    de reactie kan bestaan uit telefoonrs bedrijfsnamen/ steden waar de callcenters momenteel actief zijn. (actief zijn anno 2009)


    wa salaam...

  2. #2
    Temsamane

    Reacties
    2.215
    25-05-2007

    MVC Premium MVC Premium
    Deze is in Casablanca

    http://www.outsourcia.com

    0021263525202 ( Samir )

  3. #3
    Temsamane

    Reacties
    2.215
    25-05-2007

    MVC Premium MVC Premium
    Er is nog 1 in Tanger.
    Dit is zijn email adres info@arendon.nl

  4. #4
    Temsamane

    Reacties
    2.215
    25-05-2007

    MVC Premium MVC Premium
    Mensen die interesse hebben om te werken in Rabat of Fes kunnen bij ons terecht. Wij zijn een Frans bedrijf dat meer dan 10 jaar bestaat. In Rabat hebben we 7 vestigingen, in Fes 3 en binnenkort ook in Kenitra. Wij zijn een stabiel bedrijf met meer dan 5000 werknemers.

    Momenteel wensen we een Nederlandstalige project te beginnen. Voordeel is dat je kunt meegroeien met het project.

    Andere zaken die we kunnen aanbieden zijn sportmogelijkheden, restaurant,....

    Interesse om te werken voor een outbound project in Rabat: stuur dan je cv naar jahalli@webhelp.ma of bel 00212 51027637

  5. #5
    Temsamane

    Reacties
    2.215
    25-05-2007

    MVC Premium MVC Premium
    Mensen wie er werkelijk zin heeft om in marokko te werk te gaan raad ik aan om dat in tanger te doen,
    er is daar sinds april een nieuwe callcenter geopend met een goede supervisor en baas,
    ik werk er momenteel ook en heb alhamdolilah geen klachten niet over de supervisor noch over de baas of collega's en al helemaal niet over de betaling dat geweldig voor zich is,
    hier een beetje informatie.


    ALGEMEEN BERICHT


    Beste sollicitant(e),

    Op dit moment zijn wij op zoek naar Nederlandstalige Call Center Agents voor ons Telecom outbound sales project.

    Heb jij een vlotte babbel, een gezonde dosis zelfvertrouwen en kan jij mensen overtuigen? Dan moet je zeker komen werken bij het gezelligste en leukste call-center in Tanger in Marokko! Het Alfa Call Center is een nieuw call-center gericht op de Nederlandse markt. Werkt uitsluitend met Nederlandstalig/Vlaams personeel. Werklocatie is centrum Tanger, niet ver van de boulevard Mohamed V.

    Salaris is 10.000 Dirham Netto per maand (1e maand 8.000 Dirham).

    Huisvesting kan in overleg geregeld worden.

    Kan je per direct of binnenkort starten neem even telefonisch contact op.


    Tel. 06-50211712 (Amsterdam)
    Tel. 010904076 (Tanger)


    en wie informatie wil over het werk zelf van een werknemer van het bedrijf stuurt me maar een pm

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    303
    17-06-2006

    DIt zijn outbound projecten, zijn er ook nederlandstalige callcenters in Marokko met inboundprojecten?