Salaam allemaal,
Vanaf morgen ga ik beginnen met een dieet. Ik noem het niet echt een dieet want het is wel de bedoeling dat ik na die 10 weken een gezonde levenstijl eraan over kan houden.
Ik wil per week ongeveer 1 kilo afvallen. Op deze manier zorg ik dat het niet te moeilijk wordt en is het makkelijker vol te houden.
Ik heb inmiddels veel dieetpogingen gedaan. De meeste gingen wel goed maar waren niet vol te houden. Ik ben in ieder geval al 6 kilo afgevallen dus het is niet voor niets geweest. Ik ben ooit met het Sonja Bakker boek 1 begonnen en dat vond ik echt super goed werken. Vandaar dat ik dat de komende 10 weken weer ga doen.
Ik heb een soort dagboekje nodig en omdat ik vaak mijn dieetschriftje kwijt raak ga ik het dit keer via marokko.nl bijhouden. Deze topic is dus een dagboekje voor mij.
Het is niet realistisch om elke dag hier iets te zetten maar 1 keer in de week vind ik wel haalbaar. Natuurlijk kan ik in die week ook dingen plaatsen maar 1 keer per week is voor mij verplicht.
Ik begin morgen. Maandag zal ook mijn weegdag worden. Ik zal aangeven hoe de week is verlopen en hoeveel ik ben afgevallen.
Iedereen mag natuurlijk mee doen maar als het me na 10 weken is gelukt om op mijn streefgewicht te komen dan kan deze topic ook dienen als inspiratie voor andere.
Liefs,
Bella Pure.
![]()

,' (11:6)