1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    110
    15-03-2004

    Hoe is het allemaal begonnen

    salam

    graag wil ik hier een verhaal plaatsen voor de mensen die het leuk vinden om te weten hoe het allemaal is begonnen...

    *beging van de aarde
    *beging van de mens
    *de satan
    *Adam en Efa
    *profeten die na Adam zijn gekomen en hun verhaal
    *de siranabaouia

    graag wil ik weten of er mensen zijn die meer willen weten over het geloof en het leven... wil niet zeggen dat ik alles weet maar ik weet zeker dat er vrienden/vriendinnen zijn die mij kunnen aanvullen als ik het niet weet...

    salamalikum

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    30
    18-02-2004

    ik wil zeker meer weten over het geloof!
    look at me

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    1.006
    18-12-2002

    wa alajkom e salam,

    ik zou heel graag meer over het leven en de Islam willen weten. het is altijd goed om wat meer te weten.GRAAG ZELFS!!!!

    fouad05:ik hoop dat alle moslims inshallah zo zullen gaan denken als jou en dat de Islam op nummer 1 komt moge allah je helpen om je geloof op nummer 1 te laten komen.inshallah!!!

    moge allah (SWT) ons de goede pad opleiden en ons al het slechte vermijden!!!!amien

    a salam halajkom
    For me in THIS PATH that I walk on, there is only ONE WAY!!!

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    1.006
    18-12-2002

    fouad 05: woallah je hebt echt gelijk helemaal gelijk en massaallah die jongen die salat verricht echt goed van hem moge allah zijn en onze gebeden accepteren inshallah,,,amien
    en je hebt helemaal gelijk we staan er zekers heel slecht voor en zeker slechter dan we denken!!!!!!!!!!!!!

    ik hoop dat die verhaal snel geplaatst wordt ik zal het zeker in de gaten houden.

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    110
    15-03-2004

    salam, ik ben blij dat jullie intresse tonen en graag willen lezen over de geloof. ik zal eerst beginnen over hoe allah alles heeft geschapen.. maar om een goed verhaal te platesen voor jullie zal ik het eerst voorbereiden en ik beloof jullie morgen(inchaalah) de eerst verhaal te laten lezen. Maar ik zal jullie eerst een paar dingen vertellen die in het verhaal gaan komen.. Allah heeft de wereld geschapen en heeft hem een aantal jaren leeg gelaten.. daarna heeft allah elmalaika geschapen.. en dan Eljen (geesten) die mochten als eersten op aarde wonen... daarna heeft allah Adam geschapen.. Adam was 60 meter lang..ja je leest het goed de eerst mensen op aarde waren heel lang en leefde ook heel lang....dus ons eerst verhaal zal over de boven genoemde dingen gaan inchaallah. Mocht ik fouten hebben gemaakt of iets is niet duidelijk genoeg wil ik het graag weten...

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    1.006
    18-12-2002

    salam ou 3lajkom,

    ik vind het echt interessant om te weten hoe de wereld is ontstaan en hoe het allemaal is begonnen!!!!!

    jammer dat er niet veel mensen interesse tonen ewa ja wat kunnen we doen maar ja als je begint te schrijven dan ga ik het zeker doorvertellen tegen andere mensen inshallah

    veel succes en ik hoop gauw weer iets meer te lezen inshallah

    moge allah je belonen voor het hier te plaatsen.

  7. #7
    Soebhan Allah

    Reacties
    371
    19-11-2003

    Asalaam mo3leikom wa Rahmatullahi wa Baraakatuh

    Mashaaa Allah, alles kennis is masha Allah, mooi meegenomen, masha Allah dat je die info met ons wilt delen en hier insha Allah wilt plaatsen. Djazaak Allah oe ghairan.

    Wasalaam mo3leikom wa Rahmatullahi wa Baraakatuh
    Ya Moeqalib el Qoeloeb, Thebit Qalbi 'ala Dienek