1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    12
    15-03-2004

    help ik kan geen werk vinden

    salam allemaal,

    Ik ben al bijna het hele jaar op zoek naar werk maar ik kan helmaal niets vinden. Ik weet niet of het aan mezelf ligt of gewoon aan de werkloosheid. Ik heb me zelf in de schulden gewerkt omdat ik geen inkomen heb en nu ben ik opzoek naar een baan, het maakt niet uit wat. Om alles terug te betalen. Heeft iemand een tip voor mij of weten jullie nog iets laat het mij a.u.b. weten

    Groetjes

  2. #2
    Living la vida locca

    Reacties
    3.285
    14-08-2002

    bij de IKEA zoeken ze veel mensen, t is wel meestal restaurtantmedewerker. Misschien zit daar iets bij voor je?
    kijk gewoon op hun website dan zie je het vanzelf.
    IKEA is een hele goede werkgever, betaalt goed en hebben veel extra regelingen waar hun werknemers van kunnen profiteren.
    Niets is wat het lijkt

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    1.376
    02-09-2003

    Salaam aleikum.

    Het ligt aan de werkloosheid, veel mensen kunnen geen werk vinden. Ja of je moet wat lager werk willen, zoals supermarkt, schoonmaakwerk, die zijn er meestal wel. Maar als ik jou was zou ik even navragen bij de thuiszorg, die hebben meestal wel mensen nodig. succes
    لا اله الا الله

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    24
    12-03-2004

    Origineel gepost door oemDua
    Salaam aleikum.

    Het ligt aan de werkloosheid, veel mensen kunnen geen werk vinden. Ja of je moet wat lager werk willen, zoals supermarkt, schoonmaakwerk, die zijn er meestal wel. Maar als ik jou was zou ik even navragen bij de thuiszorg, die hebben meestal wel mensen nodig. succes

    ik zou het niet proberen bij de thuiszorg. die hebben een maand geleden heleboel mensen ontslagen om te bezuinigen
    probeer schoonmaakwerk daar kan je veel kansen maken.
    geen ondertekening

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    436
    22-09-2003

    Schoonmaak werk is ook moeilijk heb ik gehoord, probeer een call-center . Daar heeben ze meestal mensen nodig en je kan werken wanneer het jou uitkomt.

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    94
    27-12-2001

    Misschien kan ik je helpen, wat is je vooropleiding/werkervaring en waar woon je?
    guilty until proved innocent

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    10.003
    28-10-2003

    ik werk bij de shell als manager geef me je cv op een mailtje kan altijd wel wat regelen maar wel in rotterdam reiskosten wordt voor geregeld
    en je schulden waarom meid mijn god dat moet je nooit doen

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    1.376
    02-09-2003

    Hey smartie als ik jou me cv even mail, kan je dan misschien ook iets voor me regelen pleaseee

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    1.576
    01-03-2003

    ik ken echt veel mensen die geen werk kunne krijgen.... 1 meisje heeft zelfs hbo af, en is al 4 maanden werkloos

  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    405
    26-03-2003

    Mij nemen ze niet aan omdat ik hoofddoek draag

    IS toch onzin?

  11. #11
    MVC Premium

    Reacties
    1.020
    26-02-2002

    MVC Premium MVC Premium

    Werk.

    Salam,

    Ik begrijp precies wat je bedoelt ik werk bij het CWI en elke dag wordt het hier drukker en drukker met mensen die een uitkering komen aanvragen en mensen die heel erg actief op zoek zijn naar werk.

    Ik raad je onze website aan www.werk.nl en plaats meteen je CV hier, werkgevers kijken in ons bestand wanneer ze op zoek zijn naar personeel.

    Voor schulden kun je je aanmelden bij Schuldhulpverlening, zij gaan dan bemiddelen met je schuldeisers en komen tot een oplossing, willen je schuldeisers hier niet aan mee werken dan kom je in aanmerking voor WSNP, bel voor meer informatie met de SZW kantoor bij jou in de buurt.

    Laat me anders weten wat voor werk je zoekt.

    Succes,

    Veel liefs,

    Lamyaa.