1. #2431
    MVC Lid

    Reacties
    947
    23-02-2015

    Scapino schoenen zijn ook mooi kledij maakt de man en vrouw

  2. #2432
    MVC Lid

    Reacties
    3.769
    14-02-2011

    Wuahahahaha
    Being a Muslim is about changing yourself, Not changing Islam.
    Dubai gebouwd op Slaven.https://m.youtube.com/watch?v=gMh-vlQwrmU

  3. #2433
    MVC Lid

    Reacties
    3.769
    14-02-2011

    We want more,we want more hahahaha
    Being a Muslim is about changing yourself, Not changing Islam.
    Dubai gebouwd op Slaven.https://m.youtube.com/watch?v=gMh-vlQwrmU

  4. #2434
    MVC Lid

    Reacties
    11.691
    06-05-2008

    In mijn date-tijd van marokko.nl.......misschien leest ze mee of misschien ook niet.

    Eerste keer dat ik haar zag na wat hier met elkaar gepmed te hebben.
    Nadat we gegeten hadden in het restaurant ging ik betalen en ze stond naast mij.
    Toen ik mijn portemonnee pakte uit mijn achterzak viel er ook een condoom uit. Ik zag het zelf niet. Zij zei : je hebt iets laten vallen.
    Ik schaamde me kapot. In de auto zei ze : voor wie is die en ik met mijn domme hoofd : niet voor jou (terwijl ik het wel daarvoor had meegenomen , je weet nooit ).
    Ik was snel met antwoorden omdat ik haar niet het gevoel wilde geven dat ik alleen daarvoor kwam ( eerdere ervaringen).


    Ik had haar afgezet en toen heeft ze me overal geblokkeerd. Uiteindelijk heb ik toch weer contact met haar gehad en hebben we een jaartje gedate.
    Ondertekening verwijderd door een Moderator
    Klik hier voor meer info

  5. #2435
    MVC Lid

    Reacties
    3.769
    14-02-2011

    Citaat Geplaatst door mohand_serieus Bekijk reactie
    In mijn date-tijd van marokko.nl.......misschien leest ze mee of misschien ook niet.

    Eerste keer dat ik haar zag na wat hier met elkaar gepmed te hebben.
    Nadat we gegeten hadden in het restaurant ging ik betalen en ze stond naast mij.
    Toen ik mijn portemonnee pakte uit mijn achterzak viel er ook een condoom uit. Ik zag het zelf niet. Zij zei : je hebt iets laten vallen.
    Ik schaamde me kapot. In de auto zei ze : voor wie is die en ik met mijn domme hoofd : niet voor jou (terwijl ik het wel daarvoor had meegenomen , je weet nooit ).
    Ik was snel met antwoorden omdat ik haar niet het gevoel wilde geven dat ik alleen daarvoor kwam ( eerdere ervaringen).


    Ik had haar afgezet en toen heeft ze me overal geblokkeerd. Uiteindelijk heb ik toch weer contact met haar gehad en hebben we een jaartje gedate.
    Hhahahaha
    Being a Muslim is about changing yourself, Not changing Islam.
    Dubai gebouwd op Slaven.https://m.youtube.com/watch?v=gMh-vlQwrmU

  6. #2436
    Verbannen

    Reacties
    26
    10-12-2017

    Citaat Geplaatst door mohand_serieus Bekijk reactie
    In mijn date-tijd van marokko.nl.......misschien leest ze mee of misschien ook niet.

    Eerste keer dat ik haar zag na wat hier met elkaar gepmed te hebben.
    Nadat we gegeten hadden in het restaurant ging ik betalen en ze stond naast mij.
    Toen ik mijn portemonnee pakte uit mijn achterzak viel er ook een condoom uit. Ik zag het zelf niet. Zij zei : je hebt iets laten vallen.
    Ik schaamde me kapot. In de auto zei ze : voor wie is die en ik met mijn domme hoofd : niet voor jou (terwijl ik het wel daarvoor had meegenomen , je weet nooit ).
    Ik was snel met antwoorden omdat ik haar niet het gevoel wilde geven dat ik alleen daarvoor kwam ( eerdere ervaringen).


    Ik had haar afgezet en toen heeft ze me overal geblokkeerd. Uiteindelijk heb ik toch weer contact met haar gehad en hebben we een jaartje gedate.
    Ben je nog steeds kontjes aan het likken van uitgeholden?? Je bent gepromoveert tot de lassie van mnl maar dan niet als de bij maar de strontvlieg gehehehe.

  7. #2437
    MVC Lid

    Reacties
    11.691
    06-05-2008

    Citaat Geplaatst door The1andOnlyJag Bekijk reactie
    Ben je nog steeds kontjes aan het likken van uitgeholden?? Je bent gepromoveert tot de lassie van mnl maar dan niet als de bij maar de strontvlieg gehehehe.
    vertel eens kech, waar lees jij bij mijn reactie dat ik aan het slijmen ben ?
    Ondertekening verwijderd door een Moderator
    Klik hier voor meer info

  8. #2438
    Verbannen

    Reacties
    1.715
    12-05-2014

    Citaat Geplaatst door Erdogan Bekijk reactie
    veel van die dates zijn verzonnen om een sneer uit te kunnen delen aan de Marokkaanse vent
    Toch zijn er debielen die dit geloven
    This!

  9. #2439
    MVC Lid

    Reacties
    3.769
    14-02-2011

    Kom op met jullie date stories.
    Being a Muslim is about changing yourself, Not changing Islam.
    Dubai gebouwd op Slaven.https://m.youtube.com/watch?v=gMh-vlQwrmU

  10. #2440
    Verbannen

    Reacties
    1.715
    12-05-2014

    Citaat Geplaatst door zahar Bekijk reactie
    Kom op met jullie date stories.
    Ik ben benieuwd naar die van jou

  11. #2441
    MVC Lid

    Reacties
    3.769
    14-02-2011

    Citaat Geplaatst door TheGame Bekijk reactie
    Ik ben benieuwd naar die van jou
    Ik heb geen grappige Date verhalen,ik ben met mijn eerste Liefde,getrouwd❤️
    Being a Muslim is about changing yourself, Not changing Islam.
    Dubai gebouwd op Slaven.https://m.youtube.com/watch?v=gMh-vlQwrmU

  12. #2442
    Verbannen

    Reacties
    1.715
    12-05-2014

    Citaat Geplaatst door zahar Bekijk reactie
    Ik heb geen grappige Date verhalen,ik ben met mijn eerste Liefde,getrouwd❤️
    Vertel daar eens wat over, hoe ging dat, hoe is dat begonnen.

  13. #2443
    Verbannen

    Reacties
    26
    10-12-2017

    Citaat Geplaatst door mohand_serieus Bekijk reactie
    vertel eens kech, waar lees jij bij mijn reactie dat ik aan het slijmen ben ?
    Kech is je moeder en die wijven voor wie jij je rug loopt te breken hier op de site!! Ik begrijp nu ook waarom je ze zo loopt te verdedigen omdat je je aangesproken voelt om je moeder!! Ook de kechs hebben rechten en die verdedig jij met man en macht gehehe. Elke keer als de kechs worden uitgescholden word ook je moeder uitgescholden!! De vertaling van kech in de van dalen is de moeder van mohand_serieus gehehe.

  14. #2444
    MVC Lid

    Reacties
    11.691
    06-05-2008

    Citaat Geplaatst door The1andOnlyJag Bekijk reactie
    Kech is je moeder en die wijven voor wie jij je rug loopt te breken hier op de site!! Ik begrijp nu ook waarom je ze zo loopt te verdedigen omdat je je aangesproken voelt om je moeder!! Ook de kechs hebben rechten en die verdedig jij met man en macht gehehe. Elke keer als de kechs worden uitgescholden word ook je moeder uitgescholden!! De vertaling van kech in de van dalen is de moeder van mohand_serieus gehehe.
    stoer hoor, over moeders beginnen.

    jij bent THE MAN.
    Ondertekening verwijderd door een Moderator
    Klik hier voor meer info

  15. #2445
    Braaf geworden

    Reacties
    11.807
    31-12-2013

    Haha zoiets heb ik ook meegemaakt lang geleden. Ook hij zag er totaal niet uit als op zijn foto, ik zag hem, hij mij niet, en ik ben gelijk weer weggegaan. Ik heb hem dus gwn laten staan daar op het station.
    HAGENEESJE