1. #31
    MVC Lid

    Reacties
    11.887
    29-03-2004

    Citaat Geplaatst door ANTMFreak Bekijk reactie
    Date 3- Charmant, goed opgevoed en beleefd ( NOT!)

    Ok, zoals ik al zei.. heb ik al heel wat dates op mijn naam staan. Ik ben slecht, ik weet het.
    Deze date dateert van twee jaar geleden. Ik was 20 en dacht, ach als de ware nu komt dan ga ik over een jaar verloven en het jaar daarna trouwen dan ben ik 22 ( denken alle meiden zo.. met twee jaar extra als ze jong zijn? als je wat ouder wordt dan mag die hele verloving je gestolen worden. Maar goed nu over naar de date.

    Marouane ( zijn echte naam is geen Marouane, straks herkent hij mij en slaat mij in elkaar) was 28 jaar. Hij was de vriend van een buurjongen van mij. Op de één of andere manier kreeg hij mijn tel. nummer en begon me te stalken. Totdat ik zwichtte en met hem wat ging drinken in Utrecht. Hij had een leren jas en een spijkerbroek met van die scapinoschoenen ( toen wist ik al dat dit niet eeuwig kon duren, maar goed). We zaten en hij begon gelijk met hele intieme vragen... of ik me scheer ( tussen mijn benen enzo). Door de scapinoschoenen dacht ik dit wordt toch niks, dus speelde ik het een beetje mee. Ik zei nee dat laat ik voor mij doen door de chinees die mij ook masseerde enzo. Dat had ik nooit moetzen zeggen, want hij wilde mij daarna masseren. Dat liet ik niet toe. Hij ging verder met zijn vragen, of ik wel 's heb gekust en ge****. Ik dacht OH MY LORD.... dus ik zei nee en vroeg hem om normaal te praten hij zei is goed ok.
    Hij begon normaal te praten, totdat op een begeven moment een meisje langs kwam.. toen zei hij tegen mij... '' Zie je die RKEHBA, zij kan echt lekker p**pen. Toen was voor mij de maat vol en stond ik op, ik zei ik ben hier niet van gediend , ik ga weg. maar hij werd agressief en pakte mijn arm stevig vast en zei... waarom blijf blijf. ik zei nee...toen zei hij ok, rot maar op eh rkehba, eh sloerie, eh p**pslet....je mag mijn ak*lo zuigen... k*nker, dit en K*nker dat.
    Ik pakte mijn tas en zei geen woord terug ( normaal zou ik ook gaan schelden ik was in een café dus hij kon me niks doen... maar ik zei ....
    Ok dag SCAPINO!!

    my god geweldig je hebt echt gevoel voor humor

  2. #32
    pimboli

    Reacties
    458
    27-01-2004



    DAG SCAPINO

  3. #33
    MVC Lid

    Reacties
    11.887
    29-03-2004

    Citaat Geplaatst door Safari Bekijk reactie
    Dames plaats ook wat aub, ondertussen pak ik wat popcorn en cola.

    zie da ge ni stikt

  4. #34
    Zonsopgangetje

    Reacties
    2.115
    11-01-2008

    MVC Premium MVC Premium
    Hhahwhahahahahaha, COUPONS!! !!

  5. #35
    MVC Lid

    Reacties
    175
    25-04-2006

    Citaat Geplaatst door Geheimpje16 Bekijk reactie
    Jaah ze bestaan echt [weg straks herkend hij het]

    Haha, bioscopen zijn hilarisch.. I TOTALLY KNOW

  6. #36
    Meerdere gebruikers

    Reacties
    269
    24-06-2006

    MVC Premium MVC Premium
    noti
    KruLleBolLlLlL Meerdere gebruikers

  7. #37
    MVC Premium

    Reacties
    5.954
    16-05-2006

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door ANTMFreak Bekijk reactie
    Ok, dames en heren die dit lezen. Normaal spreek ik nooit over mijn verleden met anderen. Voor jullie maak ik een uitzondering.
    Ik ben nu 23 en ik heb in mijn leven heel wat dates gehad. Op de één of andere manier lukt het mij bijna nooit om aan iemand te binden.
    Ik zal een aantal ervaringen met jullie delen:

    Date 1- De jongen met de coupons!
    Ik had hem via een vriendin leren kennen, hij zat bij haar op school. Leuke jongen was het om te zien. Hij was toen 23.
    Ik dacht laat ik maar een keer wat met hem gaan drinken. We gingen in Amsterdam een tent binnen om een drankje te doen. Ik wilde heel graag naar de budha bar om daar wat te gaan drinken maar hij wilde persé een andere tent. Ik heb hem zijn zin gegeven. Het was een leuk gesprek etc.
    Toen was het tijd om af te rekenen.
    Hij stond erop om af te rekenen. Ik had een chocolademelk en hij een koffie. het totaalbedrag was zo'n € 5.25,- . Hij had ''toevallig'' nog een coupon die hij had gekregen van een vriend van hem en betaalde hiermee. Ok niks aan de hand.
    Een andere keer gingen we wat eten. Ik wilde gaan eten bij een restaurant naar keuze en hij niet, hij wilde persé naar een ander restauarant. want hij betaalde met een dinercheque die hij had gekregen van zijn werk.
    We waren in de H&M en hij had zehma toevallig kortingscoupons van zijn zus bij zich waarmee hij korting kreeg. Hij had schoenen nodig en betaalde met een irischeque.
    Een ander keer waren we in de kruidvat, hij had weer 's bij toeval kortinscoupons uit de krant geknipt zodat hij korting kreeg op gel.
    In de bioscoop had hij een filmbon van € 7.50,- waarmee hij alleen voor zichzelf betaalde. Ik moest voor mijzelf betalen ( vind ik niet erg hoor) Een keer pakte ik zijn portemonnee af ( hij had zo'n sportportemonnee van de bristol) en zag dat ie vol zat met allerlei bonnen en kortingcoupons
    Ik was het zat en heb hem gedumpt. Ik wil later niet van voedselbonnen gaan leven hoor!

    Later begreep ik waarom hij nooit ergens naartoe wilde gaan waar ik naartoe wilde... hij had dan voor die bepaalde plek geen bon ofzo.

    k reageer off line, wat vind jij van die fatima in ANTM

  8. #38
    MVC Lid

    Reacties
    1.025
    18-11-2008

    Oke ik plaats ook een date, deze was van toen ik 18 was Ik kon er toen niet lachen, nu nog steeds niet, was een enorme gore loser!!

    Ik kwam hem op het treinstation tegen toen ik onderweg was naar school. Ik was op mn trein aan het wachten en daar was hij. Best wel leuk uitziende jongen, sprak me op een leuke manier aan, en na hier en daar wat gelachen te hebben, gaf ik mn nr aan hem. Die zelfde avond belde hij me, maar ik was te druk toen, en we spraken af voor de week daarna. Dus ik aangekomen bij de plek des dates, was hij al aan het wachten in zijn auto. Ik dus instappen, en we praatten wat enzo. Op een gegeven moment parkeerde hij zn auto. Hij bleef doorpraten enzo, en ik praatte nog lachend terug. In mezelf denkend: Wanneer stappen we uit dan?. Ik begon een beetje om me heen te kijken, toen pas besefte ik dat er nergens een plek was waar we konden gaan drinken. Na ongeveer 4 minuten onderbrak ik hem even, "heey blijven we hier zitten of gaan we ergens heen?"
    Hij keek me aan en lachte: "ik zit hier wel goed, jij niet? Weet je kom we gaan op de achterbank zitten, daar is meer plek! "
    "pardon, zei ik, we zouden ergens gaan drinken? "Jah geen zin, zei hij, dan hebben we niet zoveel privacy enzo. "
    Waarop ik weer zei: "Waarom hebben we privacy nodig? Ik wil gewoon ergens gaan drinken en wat bijpraten." Hij stapte uit, en ik ook, en i kdacht pfew eindelijk vat hij de hint. Op een gegeven moment probeerde hij me te knuffelen, ik dacht huh wat is dit, waarop hij me plotseling optilde en op zn auto probeerde te zetten "Waar denk je dat je mee bezig bent, zei ik? "Kom op doe niet zo saai, laat me even mn gang gaan.
    Toen begon ik ongeduldig te raken, en zei m dat hij me gelijk naar huiss moest brengen. "Ho ho niet zo een grote mond he, weet je uberhaupt wel waar je bent nu?" Dat wist ik niet, maar het kon me niks schelen. Ik weigerde nog met die lul in de auto te stappen, en zocht iemand die me kon vertellen waar ik was en hoe ik terug moest gaan.

    Wat denken sommige marokkaanse mannen wel niet?

  9. #39
    ?

    Reacties
    199
    08-05-2006

    Citaat Geplaatst door SannaeSannae Bekijk reactie
    Oke ik plaats ook een date, deze was van toen ik 18 was Ik kon er toen niet lachen, nu nog steeds niet, was een enorme gore loser!!

    Ik kwam hem op het treinstation tegen toen ik onderweg was naar school. Ik was op mn trein aan het wachten en daar was hij. Best wel leuk uitziende jongen, sprak me op een leuke manier aan, en na hier en daar wat gelachen te hebben, gaf ik mn nr aan hem. Die zelfde avond belde hij me, maar ik was te druk toen, en we spraken af voor de week daarna. Dus ik aangekomen bij de plek des dates, was hij al aan het wachten in zijn auto. Ik dus instappen, en we praatten wat enzo. Op een gegeven moment parkeerde hij zn auto. Hij bleef doorpraten enzo, en ik praatte nog lachend terug. In mezelf denkend: Wanneer stappen we uit dan?. Ik begon een beetje om me heen te kijken, toen pas besefte ik dat er nergens een plek was waar we konden gaan drinken. Na ongeveer 4 minuten onderbrak ik hem even, "heey blijven we hier zitten of gaan we ergens heen?"
    Hij keek me aan en lachte: "ik zit hier wel goed, jij niet? Weet je kom we gaan op de achterbank zitten, daar is meer plek! "
    "pardon, zei ik, we zouden ergens gaan drinken? "Jah geen zin, zei hij, dan hebben we niet zoveel privacy enzo. "
    Waarop ik weer zei: "Waarom hebben we privacy nodig? Ik wil gewoon ergens gaan drinken en wat bijpraten." Hij stapte uit, en ik ook, en i kdacht pfew eindelijk vat hij de hint. Op een gegeven moment probeerde hij me te knuffelen, ik dacht huh wat is dit, waarop hij me plotseling optilde en op zn auto probeerde te zetten "Waar denk je dat je mee bezig bent, zei ik? "Kom op doe niet zo saai, laat me even mn gang gaan.
    Toen begon ik ongeduldig te raken, en zei m dat hij me gelijk naar huiss moest brengen. "Ho ho niet zo een grote mond he, weet je uberhaupt wel waar je bent nu?" Dat wist ik niet, maar het kon me niks schelen. Ik weigerde nog met die lul in de auto te stappen, en zocht iemand die me kon vertellen waar ik was en hoe ik terug moest gaan.

    Wat denken sommige marokkaanse mannen wel niet?

    Hoe ben je dan terug thuis geraakt.. ?

  10. #40
    MAROKKO2009

    Reacties
    522
    22-11-2008

    jullie meisjes moeten een keer de fouten bij jullie zelf zoeken!


  11. #41
    Fighter not quitter!

    Reacties
    32
    15-08-2008

    sorry meid maar best wel dom?
    dat je Uberhaupt met een onbekeden in auto stapt

    There's only one god (Allah SWT)
    And mohammed vzm is his messenger!


  12. #42
    MVC Lid

    Reacties
    175
    25-04-2006

    Allereerst een rectificatie : In date 3 zeg ik dat ik 20 jaar was ten tijde van die date: Ik was 21 ( althans dat werd ik net).
    ( lijkt wel alsof ik hier voor een krant schrijf, maar goed ).

    Al met al heb ik in mijn leven zeker over de 30 dates gehad. I know, totally slut . maar goed.

    Date 4 - Worst ever!

    Van alle dates is dit toch wel de allerergste die me is overkomen. Ik kan het eigenlijk best kort houden.
    In rotterdam was ik met een Marokkaanse jongen, waarmee ik dan alweer een tijdje ging. Zeker zo'n 2 maanden. Hij was echt top; aardig, goed gekleed, werkte ergens als automonteur, etc.
    Hij was een kop langer dan dat ik was, al met al.. was hij qute.
    We liepen in rotterdam zuid bij de winkels en stapten een turkse bakkerij binnen en kochten wat broodjes, eenmaal buiten had ik het koud dus kruipte ik tegen hem aan en gewoon op straat, midden op de dag kusten we. ( ik ben echt erg, nu ik dit zo lees).
    Iets verder kwam een man aanlopen, het was zijn vader... die ons zo zag!
    Ik kreeg een hartaanval en hij .......( DIT DEED HIJ >>
    uit het niets, draaide ik mij om en KLETTTSSS een platte hand op mijn gezicht, de broodjes vielen uit mijn handen. Ineens zei khalid ( ik noem zijn naam hier echt niet anders ben ik dood) ga weg van mij.... wat wat wat kus je mij eh genza. Die vader stopte voor ons en zei tegen mij , nhar thasielar 'n oualdiek en wilde mij ook gaan slaan. Hij gooide een aktetas naar mij toe en wilde mij schoppen... ik rende zo hard als ik kon naar de bus. In de bus realiseerde ik me wat me was overkomen... dat was gewoon voor mij OVER AND OUT!
    khalid belde mij daarna en zei dat het hem speet en dat hij geen andere keuze had etc. zijn vader had hem zogenaamd ook geslagen NADAT ik weg was.

    Ik had eigenlijk naar de politie moeten gaan, maar ach... die vader doet het ook maar uit liefde voor zijn zoon... ( zoiets , atlhans dat laat ik mijzelf geloven

  13. #43
    MVC Lid

    Reacties
    11.887
    29-03-2004

    Citaat Geplaatst door SannaeSannae Bekijk reactie
    Oke ik plaats ook een date, deze was van toen ik 18 was Ik kon er toen niet lachen, nu nog steeds niet, was een enorme gore loser!!

    Ik kwam hem op het treinstation tegen toen ik onderweg was naar school. Ik was op mn trein aan het wachten en daar was hij. Best wel leuk uitziende jongen, sprak me op een leuke manier aan, en na hier en daar wat gelachen te hebben, gaf ik mn nr aan hem. Die zelfde avond belde hij me, maar ik was te druk toen, en we spraken af voor de week daarna. Dus ik aangekomen bij de plek des dates, was hij al aan het wachten in zijn auto. Ik dus instappen, en we praatten wat enzo. Op een gegeven moment parkeerde hij zn auto. Hij bleef doorpraten enzo, en ik praatte nog lachend terug. In mezelf denkend: Wanneer stappen we uit dan?. Ik begon een beetje om me heen te kijken, toen pas besefte ik dat er nergens een plek was waar we konden gaan drinken. Na ongeveer 4 minuten onderbrak ik hem even, "heey blijven we hier zitten of gaan we ergens heen?"
    Hij keek me aan en lachte: "ik zit hier wel goed, jij niet? Weet je kom we gaan op de achterbank zitten, daar is meer plek! "
    "pardon, zei ik, we zouden ergens gaan drinken? "Jah geen zin, zei hij, dan hebben we niet zoveel privacy enzo. "
    Waarop ik weer zei: "Waarom hebben we privacy nodig? Ik wil gewoon ergens gaan drinken en wat bijpraten." Hij stapte uit, en ik ook, en i kdacht pfew eindelijk vat hij de hint. Op een gegeven moment probeerde hij me te knuffelen, ik dacht huh wat is dit, waarop hij me plotseling optilde en op zn auto probeerde te zetten "Waar denk je dat je mee bezig bent, zei ik? "Kom op doe niet zo saai, laat me even mn gang gaan.
    Toen begon ik ongeduldig te raken, en zei m dat hij me gelijk naar huiss moest brengen. "Ho ho niet zo een grote mond he, weet je uberhaupt wel waar je bent nu?" Dat wist ik niet, maar het kon me niks schelen. Ik weigerde nog met die lul in de auto te stappen, en zocht iemand die me kon vertellen waar ik was en hoe ik terug moest gaan.

    Wat denken sommige marokkaanse mannen wel niet?
    wajou dit is serieus.. Je moet nooit met een vreemde in een auto stappen..

  14. #44
    MVC Lid

    Reacties
    1.025
    18-11-2008

    Citaat Geplaatst door ANTMFreak Bekijk reactie
    Allereerst een rectificatie : In date 3 zeg ik dat ik 20 jaar was ten tijde van die date: Ik was 21 ( althans dat werd ik net).
    ( lijkt wel alsof ik hier voor een krant schrijf, maar goed ).

    Al met al heb ik in mijn leven zeker over de 30 dates gehad. I know, totally slut . maar goed.

    Date 4 - Worst ever!

    Van alle dates is dit toch wel de allerergste die me is overkomen. Ik kan het eigenlijk best kort houden.
    In rotterdam was ik met een Marokkaanse jongen, waarmee ik dan alweer een tijdje ging. Zeker zo'n 2 maanden. Hij was echt top; aardig, goed gekleed, werkte ergens als automonteur, etc.
    Hij was een kop langer dan dat ik was, al met al.. was hij qute.
    We liepen in rotterdam zuid bij de winkels en stapten een turkse bakkerij binnen en kochten wat broodjes, eenmaal buiten had ik het koud dus kruipte ik tegen hem aan en gewoon op straat, midden op de dag kusten we. ( ik ben echt erg, nu ik dit zo lees).
    Iets verder kwam een man aanlopen, het was zijn vader... die ons zo zag!
    Ik kreeg een hartaanval en hij .......( DIT DEED HIJ >>
    uit het niets, draaide ik mij om en KLETTTSSS een platte hand op mijn gezicht, de broodjes vielen uit mijn handen. Ineens zei khalid ( ik noem zijn naam hier echt niet anders ben ik dood) ga weg van mij.... wat wat wat kus je mij eh genza. Die vader stopte voor ons en zei tegen mij , nhar thasielar 'n oualdiek en wilde mij ook gaan slaan. Hij gooide een aktetas naar mij toe en wilde mij schoppen... ik rende zo hard als ik kon naar de bus. In de bus realiseerde ik me wat me was overkomen... dat was gewoon voor mij OVER AND OUT!
    khalid belde mij daarna en zei dat het hem speet en dat hij geen andere keuze had etc. zijn vader had hem zogenaamd ook geslagen NADAT ik weg was.

    Ik had eigenlijk naar de politie moeten gaan, maar ach... die vader doet het ook maar uit liefde voor zijn zoon... ( zoiets , atlhans dat laat ik mijzelf geloven
    Hahahahahahahahahahaha nee dit kun je niet menen AAhaahhaahahah zeg me aub dat je dit niet meent Tranen in mn ogen

  15. #45
    MVC Lid

    Reacties
    11.887
    29-03-2004

    Citaat Geplaatst door ANTMFreak Bekijk reactie
    Allereerst een rectificatie : In date 3 zeg ik dat ik 20 jaar was ten tijde van die date: Ik was 21 ( althans dat werd ik net).
    ( lijkt wel alsof ik hier voor een krant schrijf, maar goed ).

    Al met al heb ik in mijn leven zeker over de 30 dates gehad. I know, totally slut . maar goed.

    Date 4 - Worst ever!

    Van alle dates is dit toch wel de allerergste die me is overkomen. Ik kan het eigenlijk best kort houden.
    In rotterdam was ik met een Marokkaanse jongen, waarmee ik dan alweer een tijdje ging. Zeker zo'n 2 maanden. Hij was echt top; aardig, goed gekleed, werkte ergens als automonteur, etc.
    Hij was een kop langer dan dat ik was, al met al.. was hij qute.
    We liepen in rotterdam zuid bij de winkels en stapten een turkse bakkerij binnen en kochten wat broodjes, eenmaal buiten had ik het koud dus kruipte ik tegen hem aan en gewoon op straat, midden op de dag kusten we. ( ik ben echt erg, nu ik dit zo lees).
    Iets verder kwam een man aanlopen, het was zijn vader... die ons zo zag!
    Ik kreeg een hartaanval en hij .......( DIT DEED HIJ >>
    uit het niets, draaide ik mij om en KLETTTSSS een platte hand op mijn gezicht, de broodjes vielen uit mijn handen. Ineens zei khalid ( ik noem zijn naam hier echt niet anders ben ik dood) ga weg van mij.... wat wat wat kus je mij eh genza. Die vader stopte voor ons en zei tegen mij , nhar thasielar 'n oualdiek en wilde mij ook gaan slaan. Hij gooide een aktetas naar mij toe en wilde mij schoppen... ik rende zo hard als ik kon naar de bus. In de bus realiseerde ik me wat me was overkomen... dat was gewoon voor mij OVER AND OUT!
    khalid belde mij daarna en zei dat het hem speet en dat hij geen andere keuze had etc. zijn vader had hem zogenaamd ook geslagen NADAT ik weg was.

    Ik had eigenlijk naar de politie moeten gaan, maar ach... die vader doet het ook maar uit liefde voor zijn zoon... ( zoiets , atlhans dat laat ik mijzelf geloven


    hahahaha was da ni marinasmer die had hier ongeveer hetzelfde geplaats.. topic: dateblunders of zo iet