1. #781
    MVC Lid

    Reacties
    1.648
    05-06-2008

    Citaat Geplaatst door Ba3ria Bekijk reactie



    pfffffffffffffffff waar zal ik beginnen!!!
    Begin maar bij het begin.. WIe is je vader, wie is je moeder ?
    Dorstig naar kennis...

  2. #782
    7lieb central

    Reacties
    834
    08-05-2006

    Citaat Geplaatst door Giovania Bekijk reactie
    Wel grappig dat die 97ab hiero zo vrij over hun snollenpraktijken praten, maar geen woord vrij durven te geven aan hun (mogelijke) aanstaande betreft hun verleden met andere jongens/mannen.




  3. #783
    MVC Lid

    Reacties
    174
    05-11-2008

    Citaat Geplaatst door ANTMFreak Bekijk reactie
    Ok, dames en heren die dit lezen. Normaal spreek ik nooit over mijn verleden met anderen. Voor jullie maak ik een uitzondering.
    Ik ben nu 23 en ik heb in mijn leven heel wat dates gehad. Op de één of andere manier lukt het mij bijna nooit om aan iemand te binden.
    Ik zal een aantal ervaringen met jullie delen:

    Date 1- De jongen met de coupons!
    Ik had hem via een vriendin leren kennen, hij zat bij haar op school. Leuke jongen was het om te zien. Hij was toen 23.
    Ik dacht laat ik maar een keer wat met hem gaan drinken. We gingen in Amsterdam een tent binnen om een drankje te doen. Ik wilde heel graag naar de budha bar om daar wat te gaan drinken maar hij wilde persé een andere tent. Ik heb hem zijn zin gegeven. Het was een leuk gesprek etc.
    Toen was het tijd om af te rekenen.
    Hij stond erop om af te rekenen. Ik had een chocolademelk en hij een koffie. het totaalbedrag was zo'n € 5.25,- . Hij had ''toevallig'' nog een coupon die hij had gekregen van een vriend van hem en betaalde hiermee. Ok niks aan de hand.
    Een andere keer gingen we wat eten. Ik wilde gaan eten bij een restaurant naar keuze en hij niet, hij wilde persé naar een ander restauarant. want hij betaalde met een dinercheque die hij had gekregen van zijn werk.
    We waren in de H&M en hij had zehma toevallig kortingscoupons van zijn zus bij zich waarmee hij korting kreeg. Hij had schoenen nodig en betaalde met een irischeque.
    Een ander keer waren we in de kruidvat, hij had weer 's bij toeval kortinscoupons uit de krant geknipt zodat hij korting kreeg op gel.
    In de bioscoop had hij een filmbon van € 7.50,- waarmee hij alleen voor zichzelf betaalde. Ik moest voor mijzelf betalen ( vind ik niet erg hoor) Een keer pakte ik zijn portemonnee af ( hij had zo'n sportportemonnee van de bristol) en zag dat ie vol zat met allerlei bonnen en kortingcoupons
    Ik was het zat en heb hem gedumpt. Ik wil later niet van voedselbonnen gaan leven hoor!

    Later begreep ik waarom hij nooit ergens naartoe wilde gaan waar ik naartoe wilde... hij had dan voor die bepaalde plek geen bon ofzo.

    O my god. Wat heftig
    God will make a way, when there seems 2 be no way.

  4. #784
    Beni Touzine

    Reacties
    136
    02-09-2008

    Hahahahahahaha

    Ik heb echt kapotgelachen met de verhalen op deze topic!!





    Ik wil nog mééééééééér lezen!!


  5. #785
    - Nador -

    Reacties
    1.351
    18-01-2009

    Citaat Geplaatst door Browniee Bekijk reactie
    lekker hoor



    Dit is het moment, Het is nu of nooit vlieg weg en kijk niet achterom!


  6. #786
    Zonneschijn'

    Reacties
    761
    11-03-2005

    HAHAHA, ,souf eh jeh souf !

    A vous present Cheb Mimoune el Oujdi,
    Se3dat li hmed Rabbi oe 9al Subhana'Allah!



  7. #787
    MVC Premium

    Reacties
    4.494
    12-01-2005

    MVC Premium MVC Premium
    Deze is van mn neef:

    Hij had samen met zijn vriend een dubble date. Ze zagen die meiden en ze vonden het niks. Mijn neef ze3ma beleefd, hij wou gewoon de date gewoon afmaken en daarna zeggen 'het wordt niks sms'en ofzo' . Be3dak, ze lopen op straat. Mn neef zag dat zn vriend opvallend stil was. Ze lopen verder. Op eeen gegeven moment schreeuwt die vreeemd " al3adaaaaaaaaaawwwwwwwww!!! a le 97aaaaaaaaabbbbbbbbb!!!!!!!!" En meer van dat soort gescheld en een zieke gezicht trekken. Die meiden gingen toen wegrennen. Wollah zo heeft mn neef het me verteld. Zie je het al voor je. Midden op straat schreeuwt zo'n mocro en dan twee opgemaakte meiden angstig wegrennen.

    Member of the Elite AV-Force.

    Levende mechanismen kunnen niet stap-voor-stap ontstaan (Wetenschappelijk feit)

  8. #788
    Nisrine & Sulayman

    Reacties
    781
    02-02-2007

    Citaat Geplaatst door souf007 Bekijk reactie
    1 keer had ik afgesproken met meisje waarmee ik was gekoppeld door een klasgenootje dit was echt een blinddate ik had niet eens een foto gezien ofzo
    mohim op het station kwamen 2 meiden aangelopen een dikke en een dunne toen ze naast elkaar stonden leken ze op het getal 10
    dus ik gaf getal 0 een hand en getal 1 gaf ik 4 kusjes ik dacht zij is mijn date
    we liepen zo richting de stad getal 1 was de hele tijd met me aan het praten en getal 0 kon alleen ja en nee zeggen, toen we het cafeetje binnen wilden lopen zei getal 1: veel plezier he tortelduifjes
    wat bleek getal 0 was mijn date, tenminste als je het een date kon noemen het leek eerder op een interview mevrouwtje had volgens mij een praathandicap ik moest de hele tijd het gesprek gaande houden
    achteraf gezien was het wel een chille date lekker rustig poeh hey ik heb dates meegemaakt met praatzieke karima’s bij deze date begonnen zelfs de stiltemomenten op een gegeven moment aangenaam te worden
    I love my mum & dad (l)
    Dimaaaaaaaaaaaaa fi 9albi
    Allah y galihoem liya.....

  9. #789
    L o v e!

    Reacties
    602
    13-12-2007

    Citaat Geplaatst door Mohammed L. Bekijk reactie
    Deze is van mn neef:

    Hij had samen met zijn vriend een dubble date. Ze zagen die meiden en ze vonden het niks. Mijn neef ze3ma beleefd, hij wou gewoon de date gewoon afmaken en daarna zeggen 'het wordt niks sms'en ofzo' . Be3dak, ze lopen op straat. Mn neef zag dat zn vriend opvallend stil was. Ze lopen verder. Op eeen gegeven moment schreeuwt die vreeemd " al3adaaaaaaaaaawwwwwwwww!!! a le 97aaaaaaaaabbbbbbbbb!!!!!!!!" En meer van dat soort gescheld en een zieke gezicht trekken. Die meiden gingen toen wegrennen. Wollah zo heeft mn neef het me verteld. Zie je het al voor je. Midden op straat schreeuwt zo'n mocro en dan twee opgemaakte meiden angstig wegrennen.


    weg


  10. #790
    Tanger

    Reacties
    361
    27-07-2008

    Fantastisch!
    Ik Wens Alle Moslims Een Gezegend Ramadan


    My Only Love Goes To My Mother And Father

  11. #791
    7iye7 owla riye7

    Reacties
    6.545
    12-02-2004

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door s0usiaaa Bekijk reactie
    HAHAHAHAHAHAHAAHAHAH
    Volgens mij weet ik heeeeeel goed waarom jij omdat stukje lacht he !!


    Mesgota

    Zine Tbsima, En3ashroe Dima !!


  12. #792
    Chillerrr...

    Reacties
    66
    25-09-2006

    Citaat Geplaatst door souf007 Bekijk reactie
    1 keer had ik afgesproken met meisje waarmee ik was gekoppeld door een klasgenootje dit was echt een blinddate ik had niet eens een foto gezien ofzo
    mohim op het station kwamen 2 meiden aangelopen een dikke en een dunne toen ze naast elkaar stonden leken ze op het getal 10
    dus ik gaf getal 0 een hand en getal 1 gaf ik 4 kusjes ik dacht zij is mijn date we liepen zo richting de stad getal 1 was de hele tijd met me aan het praten en getal 0 kon alleen ja en nee zeggen, toen we het cafeetje binnen wilden lopen zei getal 1: veel plezier he tortelduifjes
    wat bleek getal 0 was mijn date, tenminste als je het een date kon noemen het leek eerder op een interview mevrouwtje had volgens mij een praathandicap ik moest de hele tijd het gesprek gaande houden
    achteraf gezien was het wel een chille date lekker rustig poeh hey ik heb dates meegemaakt met praatzieke karima’s bij deze date begonnen zelfs de stiltemomenten op een gegeven moment aangenaam te worden
    OMG




    ]

  13. #793
    .

    Reacties
    134
    15-07-2008

    Geweldig dit !!!!

  14. #794
    MVC Lid

    Reacties
    237
    08-12-2008

    HAHAHA, geweldig dit.

    Ga door!

  15. #795
    ...

    Reacties
    85
    17-01-2007

    Getal 10 hhahuahua