+ Reageer
Pagina 163 van 163 EersteEerste ... 113 138 153 161 162 163
2.431 tot 2.436 van 2436
    Ottoman Caliphate

Reacties
    474
    12-03-2016

veel van die dates zijn verzonnen om een sneer uit te kunnen delen aan de Marokkaanse vent
    Toch zijn er debielen die dit geloven
    PRO-Erdogan & PRO-AKP | Heeft schijt aan alle islamofoben en Turkije-haters |
    Onze tijd is aangebroken! | Allāhu Akbar | Solidair met Syrië, Palestina en Burma.

non compos mentis

Reacties
    3.901
    24-10-2004

Citaat Geplaatst door ANTMFreak Bekijk reactie
    Date 3- Charmant, goed opgevoed en beleefd ( NOT!)

Ok, zoals ik al zei.. heb ik al heel wat dates op mijn naam staan. Ik ben slecht, ik weet het.
    Deze date dateert van twee jaar geleden. Ik was 20 en dacht, ach als de ware nu komt dan ga ik over een jaar verloven en het jaar daarna trouwen dan ben ik 22 ( denken alle meiden zo.. met twee jaar extra als ze jong zijn? als je wat ouder wordt dan mag die hele verloving je gestolen worden. Maar goed nu over naar de date.

Marouane ( zijn echte naam is geen Marouane, straks herkent hij mij en slaat mij in elkaar) was 28 jaar. Hij was de vriend van een buurjongen van mij. Op de één of andere manier kreeg hij mijn tel. nummer en begon me te stalken. Totdat ik zwichtte en met hem wat ging drinken in Utrecht. Hij had een leren jas en een spijkerbroek met van die scapinoschoenen ( toen wist ik al dat dit niet eeuwig kon duren, maar goed). We zaten en hij begon gelijk met hele intieme vragen... of ik me scheer ( tussen mijn benen enzo). Door de scapinoschoenen dacht ik dit wordt toch niks, dus speelde ik het een beetje mee. Ik zei nee dat laat ik voor mij doen door de chinees die mij ook masseerde enzo. Dat had ik nooit moetzen zeggen, want hij wilde mij daarna masseren. Dat liet ik niet toe. Hij ging verder met zijn vragen, of ik wel 's heb gekust en ge****. Ik dacht OH MY LORD.... dus ik zei nee en vroeg hem om normaal te praten hij zei is goed ok.
    Hij begon normaal te praten, totdat op een begeven moment een meisje langs kwam.. toen zei hij tegen mij... '' Zie je die RKEHBA, zij kan echt lekker p**pen. Toen was voor mij de maat vol en stond ik op, ik zei ik ben hier niet van gediend , ik ga weg. maar hij werd agressief en pakte mijn arm stevig vast en zei... waarom blijf blijf. ik zei nee...toen zei hij ok, rot maar op eh rkehba, eh sloerie, eh p**pslet....je mag mijn ak*lo zuigen... k*nker, dit en K*nker dat.
    Ik pakte mijn tas en zei geen woord terug ( normaal zou ik ook gaan schelden ik was in een café dus hij kon me niks doen... maar ik zei ....
    Ok dag SCAPINO!!

gross!

MVC Lid

Reacties
    643
    23-02-2015

gebrek aan aandacht bij deze meisje-vrouwen wie gaat nou daten daar zit geen zegening in fantasie wereld vol bedrog

als het om huwelijk gaat rennen ze weg bij een date heb je toch geen verantwoording

MVC Lid

Reacties
    700
    29-06-2017

haha scapino kan me al voorstellen om wat voor types het gaat, 3robia ou safe die niet weten hoe ze een vrouw moeten behandelen hhhh
    wie lachend een zonde begaat zal huilend de hel ingaan, wie huilend Allah tevreden stelt zal lachend het paradijs ingaan

nee

Reacties
    1.972
    13-12-2010

,

MVC Lid

Reacties
    643
    23-02-2015

Scapino schoenen zijn ook mooi kledij maakt de man en vrouw

Stap nu over!