1. #1
    mmmmmmmm

    Reacties
    112
    03-10-2006

    help nog steeds bloedingen

    hoi dames heb een probleem, ik ben 3 maanden geleden bevallen en gaf borstvoeding .. opeens werd ik ongesteld en bleef 2,5 week bloeden . het bloeden stopte niet dus was gestopt met borstvoeding en ben aan de pil begonnen. maar nu ben ik weer 2 weken verder en ondanks dat ik de pil slik ben ik nu weer aan het bloeden. word er echt gek van . en begrijp er niks van. heeft iemand dit ook meegmaakt?

  2. #2
    mmmmmmmm

    Reacties
    112
    03-10-2006

    niemand di eme kan helpen?

  3. #3
    MVC Premium

    Reacties
    16.295
    05-02-2006

    MVC Premium MVC Premium
    als 1e gefeliciteerd met je baby



    2e ga naar een dokter

  4. #4
    mmmmmmmm

    Reacties
    112
    03-10-2006

    ja ben al geweest nr de gynocoloog maar die zag niks raars

  5. #5
    Mama van 2 schatjes.

    Reacties
    9.388
    14-01-2003

    ik zou naar je huisarts gaan.

  6. #6
    Mama van 2 schatjes.

    Reacties
    9.388
    14-01-2003

    Citaat Geplaatst door sjeema23 Bekijk reactie
    ja ben al geweest nr de gynocoloog maar die zag niks raars


    heb je een normale bevalling gehad?

  7. #7
    mmmmmmmm

    Reacties
    112
    03-10-2006

    .

    ja heb opzich een normale bevalling gehad, was wel heel zwaar en had 2 lieter bloed verloren. huisarts heeft een zin om naar toe te gaan want die verwijst me door nr de gyno en daar ben ik al naar toe geweest weet het echt net meer

  8. #8
    MVC Premium

    Reacties
    16.295
    05-02-2006

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door sjeema23 Bekijk reactie
    ja heb opzich een normale bevalling gehad, was wel heel zwaar en had 2 lieter bloed verloren. huisarts heeft een zin om naar toe te gaan want die verwijst me door nr de gyno en daar ben ik al naar toe geweest weet het echt net meer

    die gyn van jou is niet goed.. gewoon weer terug gaan en vraag om en andere gyn..

    heb ook zo iets met bloedingen, heb toen pilletjes voor gekregen, en daarna was het over

  9. #9
    mmmmmmmm

    Reacties
    112
    03-10-2006

    echt waar wat voor pilletjes?? ik ga zeker terug morgen en vraag om nog een onderzoek

  10. #10
    MVC Premium

    Reacties
    16.295
    05-02-2006

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door sjeema23 Bekijk reactie
    echt waar wat voor pilletjes?? ik ga zeker terug morgen en vraag om nog een onderzoek


    zou het niet meer weten wat voor pilletjes dat waren..

    maar ik krege ze omdat ik door de prikpil juist 3 maanden lang bijna alleen maar heb gebloed.. werd er ziek van enzo..

    had toen van die pilletjes gekregen, om menstruati weer normaal te krijgen.. en dat lukte, normalen menstruatie toen en geen constante bleodingen meer

  11. #11
    MVC Lid

    Reacties
    2.565
    09-01-2009

    Citaat Geplaatst door sjeema23 Bekijk reactie
    ja heb opzich een normale bevalling gehad, was wel heel zwaar en had 2 lieter bloed verloren. huisarts heeft een zin om naar toe te gaan want die verwijst me door nr de gyno en daar ben ik al naar toe geweest weet het echt net meer
    Ga gewoon naar je huisarts terug..Sommige huisartsen moet ze lastig vallen voordat ze jou serieus nemen...
    Ondertekening verwijderd door een Moderator
    Klik hier voor meer info