1. #1
    Berkania lid

    Reacties
    190
    07-12-2002

    15 kilo afgevallen in 3 weken

    mijn vriendin
    ze woog 78 nu 63
    maar het is echt ongezond
    ze at haast niks soms maar een appel per dag
    There has to be a place better than this in heaven, so right before i sleep dear God what i`m asking
    remember this face save me a place in thugzmansion

  2. #2
    Verbannen

    Reacties
    14.550
    02-11-2003

    so dat heeft ze mooi gedaan

  3. #3
    100%casawia

    Reacties
    859
    25-10-2001

    MVC Premium MVC Premium
    se3detha maar ja ze kan ook snel weer aankomen

  4. #4
    Kunstschaatser

    Reacties
    4.300
    14-05-2002

    Re: 15 kilo afgevallen in 3 weken

    Origineel gepost door missysaloua01
    mijn vriendin
    ze woog 78 nu 63
    maar het is echt ongezond
    ze at haast niks soms maar een appel per dag
    ZO SLECHT!!

    Ze zou eens moeten weten hoe slecht het is voor je lichaam. Als een vrouw lange tijd achter elkaar zichzelf uithongerd, blijft haar menstruatie uit en kan ze daardoor onvruchtbaar worden!

    Uithongeren is heel slecht.

    Gezond eten en meer bewergen...DAT is de sleutel naar een gezond en goed lichaam!

  5. #5
    moedertjuh

    Reacties
    108
    20-10-2002

    Hehehe.. Wat je vriendin hebt gedaan heb ik dus ook gedaan zelfde gewicht van 78 kilo naar 63 rond dat.. Het lichaam slaat nu alles wat ze eet op in vet.. dus bijw ijze 1x mac en ze is 5kilo zwaarder.. Geloof me spreek uit ervaring.. Ik was in korte tijd 20 kilo bij gekomen..
    Ik Ben Wie Ik Ben...Wie Ik Ben Is Wat Jij Ziet...Wat Jij Ziet Is Wat Jij Oordeelt...Wat Jij Oordeelt Ben Ik Niet...

  6. #6
    Kunstschaatser

    Reacties
    4.300
    14-05-2002

    Origineel gepost door TamZaLoPeZ
    Hehehe.. Wat je vriendin hebt gedaan heb ik dus ook gedaan zelfde gewicht van 78 kilo naar 63 rond dat.. Het lichaam slaat nu alles wat ze eet op in vet.. dus bijw ijze 1x mac en ze is 5kilo zwaarder.. Geloof me spreek uit ervaring.. Ik was in korte tijd 20 kilo bij gekomen..
    Naast dat uithongeren slecht is voor het lichaam (het ontregelt het helemaal) is het daarnaast ook nog heel frusterend.

    Wanneer jij weinig gaat eten 'denkt' het lichaam dat je in een hongersnood zit, dat er weinig voedsel is. De natuurlijke reactie van je lichaam is dan dat ze heel zuinig gaat doen met het weinige voedsel dat je eet. Op het moment dat je bent afgevallen en je gaat weer gewoon eten, wordt je in 1 keer nog dikker dan voordat je begon te lijen. Dit omdat je lichaam nog steeds in het ritme zit van 'zuinig' omgaan met wat er binnen komt.

    Veel dames gaan dan weer zitten lijnen, komen weer aan, lijnen weer en ga zo maar door. Het bekende jojo-effect.

    Wat je moet doen is niet MINDER eten, maar GEZONDER eten! Dan kan je lekker veel eten, zonder dat je aankomt.

    Origineel gepost door KohiNoor
    TwinkleEye Valt me op dat veel dames zeggen van prima en knap hoor, maar zoiets neigt naar een eetprobleem lijkt me.
    Inderdaad.

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    11
    12-01-2004

    Lieve aaliyah,

    Meid je bent geen dikke varken. We vinden ons zelf altijd te dik maar als je objectief naar je zelf kijk dan zal je dat echt niet menen
    Carpe diem!

  8. #8
    is eigenlijk een wortel

    Reacties
    1.167
    14-05-2003

    Re: 15 kilo afgevallen in 3 weken

    Origineel gepost door missysaloua01
    mijn vriendin
    ze woog 78 nu 63
    maar het is echt ongezond
    ze at haast niks soms maar een appel per dag
    op die manier kan ze weer heel snel aankomen.
    ze dubbel zo snel aankomen.
    ze moet juist goed en gezond eten en veel bewegen dan blijven die kilos ook zeker weg.
    als je niet eet dan kom je dubbel zo snel aan
    ga nooit heen zonder te groeten, ga nooit heen zonder een zoen.
    als je het noodlot zal ontmoeten, kan je het morgen niet meer doen.
    ga nooit heen zonder te praten, dat doet soms een hart zo'n pijn.
    wat je 'smorgens het verlaten kan er 'savonds niet meer zijn.!!!!!!!!!

  9. #9
    B*U*T*T*E*R*F*L*Y

    Reacties
    63
    13-10-2003

    ga het meteen ook proberen

    de leukste leden zijn:
    lady_khadija berkania02 missysaloua01
    chomoloco amanatallah nadoria_zinador

  10. #10
    In The Air

    Reacties
    59
    01-01-2004

    JAH IK WAS OOK OP DIEET EN VIEL 10 KILO AF IN 2 MAANDEN EN TOEN IK WIST DAT IK AFGEVALLEN WAS BEGON I WEER TE ETEN EN BINNEN EEN WEEK WAS IK WEER DIE 10 KILO BIJGEKOMEN!
    MoNaIm
    :boogie: oH BaBy I jUsT WaNt To lEt yOu kNoW ThAt I LoVe yOu sO MuCh i WiLL NeVeR LeT YoU Go:boogie:

  11. #11
    - Nesh d'Shek *

    Reacties
    3.301
    27-09-2003

    MVC Premium MVC Premium
    Meiden....zelf weeg ik 56 kilo en wil ik een paar kilo's afvallen......weet iemand misschien een goed dieet

  12. #12
    MVC Lid

    Reacties
    60
    21-01-2003

    Het heeft geen zin, want zodra ze weer normaal begint te eten komt ze alles weer bij.

  13. #13
    24 jaartjes jong

    Reacties
    2.220
    03-07-2003

    MVC Premium MVC Premium
    ik woog ook 56 kilo en ben in 2 weken 2 kilo afgevallen gewoon door veel water drinken en lekker gezond eten, dus geen mac meer etc, en bij mij hielp het echt

  14. #14
    MVC Lid

    Reacties
    164
    13-03-2004

    ik wil ook net als haar zijn!
    tan2 goed van haar dat ze dat zo goed heeft volgehouden k houd et niet eens een paar daagjes vol en ik zit ook heeel erg met mij dikke k*tlichaam!
    ik haat mezelf als k kijk naar andere mensen die zijn zo mooi dun en plat en k ben breed en bol en dat is echt lelijk k haat mezelf k wil zo graag afvallen maar ik doe nu echt me best k eet niet gezond hahaha ik doe nu ieder dag fitnes maar dat helpt geen enkele ******* misschien dat ik d everkeerde oefeningen doe maar ik weet echt niet die kilos gaan er maar niet af k wil ook dun zijn dan kan ik me beter kleden enzo en ik haat mezelf ik haat dit k*tlichaam waarom ben ik nou zo ik zit echt in crisis met mezelf ik wil dun zijn ik haat dit zo erg

  15. #15
    Meerdere gebruikers!

    Reacties
    2.565
    14-10-2003

    weet je jullie zijn gestoord...

    allah heeft gezegd eet gezond en laat alle ongezonde eten links van je

    jullie klagen hier wel maar zelfde geld ga je nu naar snackbar om patat te halen

    kijk om je heen als je naar sgool met de tram gaat dan neem je maar de fiets, als je die niet hebt dan koop je er eentje, dan vallen de kilo's ook vanaf..

    jullie klagen te veel meiden..je bent hoe je bent en je moet jezelf zo nemen!!

    liefs hanan
    I want to die with my forehead on the ground, Sunnah in my heart, Allah sobhanna wata'Ala on my mind, quran on my tongue & tears in my eyes!