Marokko Community
02-09-2010 23:57:28
Adverteren op MAROKKO.nl

Ga terug   Marokko Community > Yasmina > De wereld van de Marokkaanse vrouw
De wereld van de Marokkaanse vrouw Praat mee over de wereld van de Marokkaanse vrouw anno 2010. Van werkvloer tot keukenvloer. Van kraambed tot opvoeding. Van huishoudtips tot gezellige onderonsjes.

Adverteren op MAROKKO.nl
Overleden

Reageer

Opties
Oud 22-12-2008, 10:05   #1
Desolate
Moederator...

Desolate is Offline
Geslacht: Vrouw Vrouw
Reacties: 5.918
Desolate is een zeldzame schelp in de grote oceaanDesolate is een zeldzame schelp in de grote oceaanDesolate is een zeldzame schelp in de grote oceaanDesolate is een zeldzame schelp in de grote oceaanDesolate is een zeldzame schelp in de grote oceaanDesolate is een zeldzame schelp in de grote oceaanDesolate is een zeldzame schelp in de grote oceaan
Credits: 0
Overleden

Zo'n 8 maanden geleden kreeg mijn vader het slechte nieuws te horen: hij was ongeneeslijk ziek...

In de afgelopen maanden heeft hij veel geleden...maar alhamdoelilah...het was zowel voor hem als voor ons een beproeving...en hopelijk hebben wij deze beproeving succesvol doorstaan...

Allah swt heeft besloten dat zijn tijd is gekomen...en onlangs heeft zijn ziel zijn lichaam verlaten...

De afgelopen maanden waren een lijdensweg, maar alhamdoelilah...het waren ook mooie maanden...we hebben de tijd gehad om afscheid van elkaar te nemen...en vele familieleden waren getuige van zijn laatste ademhaling....

Vader....Allah yara7mak....Moge Allah jou het paradijs schenken....
Dat lijkt me een uitstekende taakstraf voor de damschreeuwer.

Voldoet aan het profiel van een othodoxe jood, de staat heeft nog een appeltje met hem te schillen en bovendien is hij voorzien van stevige stembanden waarmee hij de politie kan waarschuwen als hij beet heeft.

Naar boven Reageren met citaat

Oud 22-12-2008, 10:07   #2
oumnia
Mommy of 2

oumnia is Offline
Reacties: 488
oumnia komt net kijken
Inna lillahi wa inna ilaihi raji3oen.

Veel sabr lieverd. Moge Allah hem een mooie plek in eljenna elfirdaous geven.

Oud 22-12-2008, 10:08   #3
salwa23
anti NOS en P&W

salwa23 is Offline
Reacties: 10.062
salwa23 is de melodie van ons lievelingsliedsalwa23 is de melodie van ons lievelingsliedsalwa23 is de melodie van ons lievelingsliedsalwa23 is de melodie van ons lievelingsliedsalwa23 is de melodie van ons lievelingsliedsalwa23 is de melodie van ons lievelingsliedsalwa23 is de melodie van ons lievelingsliedsalwa23 is de melodie van ons lievelingsliedsalwa23 is de melodie van ons lievelingslied
Inna Lilahi Wa Inna Ilajhie Raji3oen
veel sbar toegewenst ik weet hoe je je voelt meid een ouder verliezen is echt het ergste wat er is maar allah heeft zo gewild

Oud 22-12-2008, 10:08   #4
9nayna
**Conejo**

9nayna is Offline
Reacties: 207
9nayna komt net kijken
Inna lillah wa inna ilaihi raji3oun

Allah rahmou!!

Oud 22-12-2008, 10:08   #5
Desolate
Moederator...

Desolate is Offline
Desolate is een zeldzame schelp in de grote oceaanDesolate is een zeldzame schelp in de grote oceaanDesolate is een zeldzame schelp in de grote oceaanDesolate is een zeldzame schelp in de grote oceaanDesolate is een zeldzame schelp in de grote oceaanDesolate is een zeldzame schelp in de grote oceaanDesolate is een zeldzame schelp in de grote oceaan
Amien op al jullie doua's....

Voldoet aan het profiel van een othodoxe jood, de staat heeft nog een appeltje met hem te schillen en bovendien is hij voorzien van stevige stembanden waarmee hij de politie kan waarschuwen als hij beet heeft.

Oud 22-12-2008, 10:08   #6
missmis
KISSQUEEN

missmis is Offline
Reacties: 12.926
missmis is de melodie van ons lievelingsliedmissmis is de melodie van ons lievelingsliedmissmis is de melodie van ons lievelingsliedmissmis is de melodie van ons lievelingsliedmissmis is de melodie van ons lievelingsliedmissmis is de melodie van ons lievelingsliedmissmis is de melodie van ons lievelingsliedmissmis is de melodie van ons lievelingsliedmissmis is de melodie van ons lievelingsliedmissmis is de melodie van ons lievelingslied
MVC Premium MVC Premium
Credits: 5
Allah Rahmou, Sterkte Lieverd

Oud 22-12-2008, 10:12   #7
Mevr_Leila
~~20/06/09~~

Mevr_Leila is Offline
Reacties: 3.891
Mevr_Leila wordt binnenkort heel populairMevr_Leila wordt binnenkort heel populairMevr_Leila wordt binnenkort heel populairMevr_Leila wordt binnenkort heel populair
MVC Premium MVC Premium
Inna lillahi wa inna ilaihi raji3oen.....Moge Allah swt jullie bijstaan in deze moeilijke tijd, Moge Allah swt voor hem de deuren openen naar de paradijs....Allahoema Amien!

Mommy's BaBygIRL

Oud 22-12-2008, 10:15   #8
mama_lief
lid of the CREW

mama_lief is Offline
Reacties: 20.448
mama_lief is de melodie van ons lievelingsliedmama_lief is de melodie van ons lievelingsliedmama_lief is de melodie van ons lievelingsliedmama_lief is de melodie van ons lievelingsliedmama_lief is de melodie van ons lievelingsliedmama_lief is de melodie van ons lievelingsliedmama_lief is de melodie van ons lievelingsliedmama_lief is de melodie van ons lievelingsliedmama_lief is de melodie van ons lievelingslied
MVC Premium MVC Premium
Ina lilahie wa ina ilajhie raji3oen!

Oud 22-12-2008, 10:18   #9
majdo
taker3asht

majdo is Offline
Reacties: 3.329
majdo komt net kijken
Ina lilahie wa ina ilajhie raji3oen! ik zou zeggen wens jou veel sterkte toe jou en je hele familie, vriendenkring, kenissen al de mensen die het bestaan hebben gekend van deze man (jou vader dus)

allah irahmoe

Oud 22-12-2008, 10:20   #10
evelle
MVC Lid

evelle is Offline
Reacties: 357
evelle komt net kijken
Moge Allah hem een mooi plekje in het paradijs schenken..
Allah ierhamou je lieve vader..

Dans alsof niemand naar je kijkt,
Werk alsof je het geld niet nodig hebt.
Heb lief alsof je nooit gekwetst bent.

Oud 22-12-2008, 10:22   #11
nour83
liefde roest niet

nour83 is Offline
Reacties: 608
nour83 komt net kijken
MVC Premium MVC Premium
Inna Lillahi wa Ina Lillahi Raji3oen, allah irahmoe, heel veel sbar toegewenst inchallah

Oud 22-12-2008, 10:22   #12
HoneyBee
QueenBee

HoneyBee is Offline
Reacties: 21.418
HoneyBee is wereldberoemd op Marokko.nlHoneyBee is wereldberoemd op Marokko.nlHoneyBee is wereldberoemd op Marokko.nlHoneyBee is wereldberoemd op Marokko.nlHoneyBee is wereldberoemd op Marokko.nlHoneyBee is wereldberoemd op Marokko.nlHoneyBee is wereldberoemd op Marokko.nlHoneyBee is wereldberoemd op Marokko.nlHoneyBee is wereldberoemd op Marokko.nlHoneyBee is wereldberoemd op Marokko.nlHoneyBee is wereldberoemd op Marokko.nl
Inna lillahi oua inna ilajhie radjioen.

Moge Allah hem een mooi plekje in het parijs geven. Heel veel sterkte lieverd voor jou en je naasten. Geef het de tijd en hou je goed.

A blessed month is casting its shadow upon us
A night of this month is better than a thousand months
Bear with patience for the sake of Ar-Rahman
It’s a continuous training to strengthen our Imaan.

Oud 22-12-2008, 10:25   #13
Moedervan2
Links RFD Rechts HOO

Moedervan2 is Offline
Reacties: 10.505
Moedervan2 is de melodie van ons lievelingsliedMoedervan2 is de melodie van ons lievelingsliedMoedervan2 is de melodie van ons lievelingsliedMoedervan2 is de melodie van ons lievelingsliedMoedervan2 is de melodie van ons lievelingsliedMoedervan2 is de melodie van ons lievelingsliedMoedervan2 is de melodie van ons lievelingsliedMoedervan2 is de melodie van ons lievelingsliedMoedervan2 is de melodie van ons lievelingsliedMoedervan2 is de melodie van ons lievelingsliedMoedervan2 is de melodie van ons lievelingslied
Citaat:
Geplaatst door Desolate Bekijk reactie
Zo'n 8 maanden geleden kreeg mijn vader het slechte nieuws te horen: hij was ongeneeslijk ziek...

In de afgelopen maanden heeft hij veel geleden...maar alhamdoelilah...het was zowel voor hem als voor ons een beproeving...en hopelijk hebben wij deze beproeving succesvol doorstaan...

Allah swt heeft besloten dat zijn tijd is gekomen...en onlangs heeft zijn ziel zijn lichaam verlaten...

De afgelopen maanden waren een lijdensweg, maar alhamdoelilah...het waren ook mooie maanden...we hebben de tijd gehad om afscheid van elkaar te nemen...en vele familieleden waren getuige van zijn laatste ademhaling....

Vader....Allah yara7mak....Moge Allah jou het paradijs schenken....

Oh Desolate dit meen je niet, onlangs vertelde je mij nog dat het beter ging, ik had stille hoop dat t goed ging met hem, ik ben er echt even kapot van!

Ik wens je zo veel sterkte lieve meid, ik heb even geen woorden..

Inna lillahi oua inna ilajhie radjioen. Moge Allah swt voor hem de deuren openen naar de paradijs ya rabb Ameeeen!
RFK woordjes: Twarkelah, Wnadem, Remsemnn, Lmsemell. Hawa=Hallal. Hadawada = 7ala Madania. Allahshiek = Allah ie shafiek. Meksiena= Meskiena. Yek lawas-= Yak Labas. Rkahwa - Qahwa. Wolag=Wallah. Shoema = Hasjoema. Parawo=Parabol. Koswa- Kosber. wak wak a HiebabAllah! Wak Wak a 3iebadaAllah. El hoekwa hand= El3ogba 3and
Memorial words made in memory of RFD

Oud 22-12-2008, 10:25   #14
Desolate
Moederator...

Desolate is Offline
Dank jullie wel lieve dames voor al jullie medeleven...

en amien op al jullie mooie doua's...shokran...

Oud 22-12-2008, 10:27   #15
Goudmeisje
blabla

Goudmeisje is Offline
Reacties: 751
Goudmeisje komt net kijken
Inna Lillahi wa Ina Lillahi Raji3oen.
Allah irahmoe, heel veel sbar toegewenst aan jou en alle familieleden inchallah

[SIZE="1

Reageer

Opties

Berichtregels
Je mag niet nieuwe onderwerpen starten
Je mag niet reageren
Je mag niet bestanden bijvoegen
Je mag niet je reacties wijzigen

Smilies zijn aan
[IMG] Code is aan
HTML Code is uit

RSS-Feed 'Marokko Community' Feed voor alle RSS-Feeds 'Marokko Community' Feedburner voor 'Marokko Community'

De tijden worden getoond in GMT +2. Het is nu 23:57.
Marokko Media & Doelgroepmarketing Powered by HIP/Media