1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    48.061
    06-02-2001

    Wink Elmaktab (geloof Erin)

    Citaat Geplaatst door Rebha
    hallo allemaal

    elmaktab bestaat.

    vergeet dat niet vervolg komt nog een waar gebeurt verhaal krijgen jullie nog te horen waarom ik dit eld als ik er aan toe ben en tijd voor heb ik wilde dit alleen maar duidelijk maken (het LOT moet je in geloven)[GLOW=skyblue]elmaktab (LOT)[/GLOW]
    .

  2. #2
    ex lid binnenkort

    Reacties
    1.392
    25-09-2002

    MVC Premium MVC Premium
    OH ja daar geloof ik heilig in, en wat dat betrefd heb ik geleerd dat alles met elmaktab te maken heeft, je kaan hoog en laag springen, maar uiteindelijk is alles elmaktab!!!!
    22-09-2002 logde ik ivoor het eerst als soumaya1, een hele leuke toffe tijd gehad met een aantal leden, o.a rahmona cheetah mimi amar, en 1 speciaal iemand nu bijna 5 jaar later op 18 juni 2007 log ik voor het laatst uit, om dan ook nooit meer in te loggen als Soumaya1 Aan alle bekende wil ik zeggen, bedankt dat ik jullie heb leren kennen, en het gaat jullie allemaal goed

  3. #3
    aya ralla bouya

    Reacties
    4.347
    25-02-2002

    ja..ja ik geloof er in....

    =emsoem=
    oday ghis wo edjzoun, sfayie ra tsensouna
    aday iedar ofous esinien d'l kiya...

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    255
    02-06-2002

    Echt mooi tot nu toe, wil je yarabie zo snel mogelijk vervolg plaatsen!
    Misschien een idee om dit verhaal te plaatsen bij verhalen rubriek.

    kusss Kahina

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    79
    05-09-2002

    Ik zie het einde al voor me, jullie leefden nog lang en gelukkig???
    Ik hoop van wel.
    Snel komen met je deel
    ina Allah ma3a asa-birien

  6. #6
    Flex

    Reacties
    369
    04-07-2002

    Salaam,

    Mooi verhaal meid.
    En bedankt voor je advies.
    Ik hoop dat alle probleempjes die je nog hebt verholpen zullen worden en dat je gelukkig verder kunt leven inshalllah.

    Ma3a salaamaa

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    338
    27-10-2002

    ik krijg er helemaal rillingen van het is echt een mooi verhaal en ik hoop dat jullie voor altijd gelukkig en gezond blijven

    boussa mariam
    LAILAHA ILLA ALLAH

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    75
    22-10-2002

    Origineel gepost door Rebha
    nou daar ben ik weer lang genoeg in spanning gehouden het vervolg van het waargebeurde verhaal mijn grote liefde en zijn moeder bleven bij ons 3 dagen slapen maar we voelden ons niet op onze gemak en we spraken elkaar alleen telefonische dan ging hij naar buiten en liet zijn telefoon achter om met mij te praten na veel praten zijn we er uit gekomen om er voor 100% te gaan trouwen maar dat kon niet zomaar gaan want ik was nog niet gescheiden van mijn ex man en die vertikte het om mijn scheiding te geven en het duurde 3 jaar voor dat ik mijn scheiding kreeg en we zijn nu inderdaad afgelopen zomer getrouwd en zijn heel gelukkig samen er zijn nog wel wat complicaties maar dat trekt wel op en dit allemaal is puur elmaktab dat we toch na zoveel gezeik en roddels van mensen buiten ons uitelkaar hebben geleid toch bij elkaar zijn gekomen en dit wens ik iedereen uit de grond van mijn hart om gelukkig en veel liefde te hebben voor elkaar een relatie is niet alleen geven maar ook nemen en respect voor elkaar hebben en iemand in zijn waarde laten mohiem mijn elmaktab is uitgekomen en mensen hou de moed in ook jullie zullen ooit zo gelukkig worden als ik ben en nog veel gelukkiger nou mensen ik heb een hoop tuusen uit gehaald anders zou het een boek worden en dat kan ik jullie niet aandoen hahahahah nou veel succes allemaal en geloof alles wat je tegen komt want dat is jou lot tot kijk beslamaaaaaaaaaaaa groetjes

    ECHT EEN MOOIE GEBEURTENIS..........MA CHA ALLAH

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    75
    22-10-2002

    Re: Elmaktab (geloof Erin)

    Origineel gepost door Rebha
    hallo allemaal

    elmaktab bestaat.

    vergeet dat niet vervolg komt nog een waar gebeurt verhaal krijgen jullie nog te horen waarom ik dit eld als ik er aan toe ben en tijd voor heb ik wilde dit alleen maar duidelijk maken (het LOT moet je in geloven)[GLOW=skyblue]elmaktab (LOT)[/GLOW]

    salaam Rebha ,

    het lijkt misschein dom, maar ik wil het toch vragen ...heeft dit ook met almaktab te maken(symptomen)..bijv...gebeurt heel vaak, bijv. je pakt je gsm en dan belt degene je op..precies bij berichten en ja nog veel meer, maar weet ze niet onder woorden te brengen...

    maar de twee die ik heb genoemd stellen dat wat voor denk je???

  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    108
    10-07-2007

    Vroeg ik mij ook af