| Mode & uiterlijke verzorging Mode en uiterlijke verzorging | - Ik heb de laatste tijd veel last van m'n borsten. 18-12-2008, 08:41 | #1 |  | | Hup Holland Hup. Marokkaantje001 is Offline Geslacht: Vrouw Lid sinds: 23-01-2008 Locatie: Desire, ask, believe, receive. Credits: 0 | - Ik heb de laatste tijd veel last van m'n borsten. [ Ze zijn erg gevoelig, en volgens mij al volledig uitgegroeid. Ik heb best een grote boezem, een D(75 niet van belang volgens mij). Mijn probleem nu is dat ik echt stevige bh's heb gekocht, maar dat sinds ik die draag m'n borsten echt pijnlijk zijn.. Bij elke kleinste aanraking doen ze pijn en onder het slapen heb ik er ook veel last van..
Iemand enige idee wat ik hiermee aanmoet of iemand ervaring mee?
Geen onzin reacties trouwens, keep it seriously.] | __________________________ People drain me, even the closest of friends, and I find loneliness to be the best state in the union to live in.
| | | 18-12-2008, 08:54 | #2 |  | | Hup Holland Hup. Marokkaantje001 is Offline Geslacht: Vrouw Lid sinds: 23-01-2008 Locatie: Desire, ask, believe, receive. Credits: 0 | Hèllo.  Iemand? | __________________________ People drain me, even the closest of friends, and I find loneliness to be the best state in the union to live in.
| | | 18-12-2008, 09:26 | #3 |  | | Journaliste tetouaniia is Offline Geslacht: Vrouw Lid sinds: 18-09-2005 Credits: 0 | Hey,
Ken het zo zijn dat je over ongeveer een week moet menstrueren? | __________________________ Er zijn momenten in het leven waarop zwijgen een schuld wordt en spreken een plicht. Een burgerplicht, een morele uitdaging, een categorisch imperatief waaraan je je niet kunt ontrekken. - Oriana Fallaci | | | 18-12-2008, 09:39 | #4 |  | | Hup Holland Hup. Marokkaantje001 is Offline Geslacht: Vrouw Lid sinds: 23-01-2008 Locatie: Desire, ask, believe, receive. Credits: 0 | Citaat: Geplaatst door tetouaniia Hey,
Ken het zo zijn dat je over ongeveer een week moet menstrueren? | Hmm, nee, dat had ik al overwogen, maar ik ben pas twee weken weer out. | __________________________ People drain me, even the closest of friends, and I find loneliness to be the best state in the union to live in.
| | | 18-12-2008, 09:43 | #5 |  | | Journaliste tetouaniia is Offline Geslacht: Vrouw Lid sinds: 18-09-2005 Credits: 0 | Citaat: Geplaatst door Marokkaantje001 Hmm, nee, dat had ik al overwogen, maar ik ben pas twee weken weer out. | Je zit nu in de ovulatie, waar je ook last van je borsten kan hebben. Ik heb het ook.. | __________________________ Er zijn momenten in het leven waarop zwijgen een schuld wordt en spreken een plicht. Een burgerplicht, een morele uitdaging, een categorisch imperatief waaraan je je niet kunt ontrekken. - Oriana Fallaci | | | 18-12-2008, 11:18 | #6 |  | | Hup Holland Hup. Marokkaantje001 is Offline Geslacht: Vrouw Lid sinds: 23-01-2008 Locatie: Desire, ask, believe, receive. Credits: 0 | Citaat: Geplaatst door tetouaniia Je zit nu in de ovulatie, waar je ook last van je borsten kan hebben. Ik heb het ook.. | Aha, dank je wel voor de raad. xx | __________________________ People drain me, even the closest of friends, and I find loneliness to be the best state in the union to live in.
| | | Berichtregels | Je mag niet nieuwe onderwerpen starten Je mag niet reageren Je mag niet bestanden bijvoegen Je mag niet je reacties wijzigen HTML Code is uit | | | De tijden worden getoond in GMT +2. Het is nu 09:50. | |