| Marokkaanse jongeren, liefde en relaties Praat mee over hartzeer van Marokkaanse jongeren in Nederland. | Huilen mannen ook? 16-12-2008, 14:05 | #1 |  | | Verbannen Soufiane_A is Offline Geslacht: Man Lid sinds: 18-01-2008 Locatie: Dshar N Borgerhout, Douar Antwerpen. Reacties: 4.531 Credits: 0 | Huilen mannen ook? Citaat: | "Vrouwen huilen vaker dan mannen, maar hun tranen hebben minder zoutgehalte." | Wie heeft haar man of ex man vriend of ex, ooit zien/laten huilen?
Ik denk zelf dat de meeste mannen huilen alleen uit medelijden voor de vrouw die zelf aan het huilen is.
De vraag is ook, of de man zijn vrouw's tranen kan opwekken waanneer ze razend is terwijl hij huilt uit spijt voor het feit dat hij haar kwetste BV? | | | 16-12-2008, 14:23 | #2 |  | | Niet meer actief Gv-O is Offline Geslacht: Man Lid sinds: 17-07-2008 Reacties: 1.141 Credits: 0 | ewa Soufiane selemolikom memes tedzit  ?
Op allebei de vragen is mijn antwoord ja  , dat is ook een van het leuke aan een man met de kleinste dingen kun je je vrouw heel erg blij maken  dus als zij in dit geval boos op mij zou zijn of echt heel erg boos dan hoef je maar een paar traantjes te laten vallen een zielige gezichtje (  ) te laten zien en haar een knuffel te geven ook al duwt ze je weg  dan moet je haar dichter bij je aantrekken tot er een stilte ontstaat waarnaar ze het vergeet
ja die eerste als zij moet huilen ofzo niet dat ik echt ga huilen maar dan krijg ik wel een bedroefd gezicht en misschien vallen dan ook wel wat zachte tranen (uit ja medelijden) en dat is mooi voor je vrouw als ze dat ziet want dat geeft haar weer kracht om die dingen beter te accepteren en natuurlijk de beste woordjes van Allah soebhaanahoe wata ala en zijn boodschapper vrede en zegeningen op hem gebruiken. Gegarandeerd succes  | __________________________ Allahoma Ensoril Mojehidin Fisebilik Fi Filistin Wa Kol Mekan. Allahoma Ensorhom 'ela aljehoda wennesera Elmo'tedin! Allahoma Ehsihim 'ededa, Wektolhom Bededa, Wela Toghadir Minhom Eheda! Allahoma 'eleika Bi ennesera waljehoda Elmo'tedin! Neseloka Allahoma Bikolismin Hoewa Lak!
!الهم أمين | | | 16-12-2008, 14:27 | #3 |  | | Verbannen Soufiane_A is Offline Geslacht: Man Lid sinds: 18-01-2008 Locatie: Dshar N Borgerhout, Douar Antwerpen. Reacties: 4.531 Credits: 0 | Alhamdoulillaah Fookit. Qayi Mlieeee7 zonder Thamghaath...
Ye7sen 3waanek A Wlidie...  Ik zal Doe3a voor je doen...
Wa Alaikoem Salaamo Llaah.
Thanx voor de mooie bijdrage. | | | 16-12-2008, 14:32 | #4 |  | | MVC Lid groen_appeltje is Offline Geslacht: Vrouw Lid sinds: 20-12-2007 Locatie: uhmm uit een appelboom? Reacties: 934 Credits: 0 | Soufiane, hoe ben je op dit onderwerp gekomen?
Van de zomer heb ik een bruiloft meegemaakt van een broeder. Ik vond het zoooo mooi dat toen hij naar beneden kwam in het bijzijn van al het publiek naar zijn ouders ging en deze ging omhelzen. Tranen liepen over zijn wang.... ahhhhh dat was echt zooooo schattig.
Nou weet ik niet of het tranen van vreugde waren of tranen omdat hij wist wat hem te wachten stond..  | __________________________ إن الله لا يغير مابقوم حتى يغيروا مابأنفسهم | | | 16-12-2008, 14:34 | #5 |  | | Niet meer actief Gv-O is Offline Geslacht: Man Lid sinds: 17-07-2008 Reacties: 1.141 Credits: 0 | Citaat: Geplaatst door Soufiane_A Alhamdoulillaah Fookit. Qayi Mlieeee7 zonder Thamghaath...
Ye7sen 3waanek A Wlidie...  Ik zal Doe3a voor je doen...
Wa Alaikoem Salaamo Llaah.
Thanx voor de mooie bijdrage. | Lhemdolilah haha shek gesek tefetzeht
zezak Allah voor de du'a wa ejak
graag gedaan mesha mejemi tezot etsnet  ? | __________________________ Allahoma Ensoril Mojehidin Fisebilik Fi Filistin Wa Kol Mekan. Allahoma Ensorhom 'ela aljehoda wennesera Elmo'tedin! Allahoma Ehsihim 'ededa, Wektolhom Bededa, Wela Toghadir Minhom Eheda! Allahoma 'eleika Bi ennesera waljehoda Elmo'tedin! Neseloka Allahoma Bikolismin Hoewa Lak!
!الهم أمين | | | 16-12-2008, 14:35 | #6 |  | | Niet meer actief Gv-O is Offline Geslacht: Man Lid sinds: 17-07-2008 Reacties: 1.141 Credits: 0 | Citaat: Geplaatst door groen_appeltje Soufiane, hoe ben je op dit onderwerp gekomen?
Van de zomer heb ik een bruiloft meegemaakt van een broeder. Ik vond het zoooo mooi dat toen hij naar beneden kwam in het bijzijn van al het publiek naar zijn ouders ging en deze ging omhelzen. Tranen liepen over zijn wang.... ahhhhh dat was echt zooooo schattig.
Nou weet ik niet of het tranen van vreugde waren of tranen omdat hij wist wat hem te wachten stond.. | weresem selemolikom teffeht
ik denk toch de dik gedrukte  | __________________________ Allahoma Ensoril Mojehidin Fisebilik Fi Filistin Wa Kol Mekan. Allahoma Ensorhom 'ela aljehoda wennesera Elmo'tedin! Allahoma Ehsihim 'ededa, Wektolhom Bededa, Wela Toghadir Minhom Eheda! Allahoma 'eleika Bi ennesera waljehoda Elmo'tedin! Neseloka Allahoma Bikolismin Hoewa Lak!
!الهم أمين | | | 16-12-2008, 14:39 | #7 |  | | MVC Lid groen_appeltje is Offline Geslacht: Vrouw Lid sinds: 20-12-2007 Locatie: uhmm uit een appelboom? Reacties: 934 Credits: 0 | Citaat:
weresem selemolikom teffeht 
ik denk toch de dik gedrukte | Wa alaikoum asalaam Gv-O,
Waarom denken mannen zo? | __________________________ إن الله لا يغير مابقوم حتى يغيروا مابأنفسهم | | | 16-12-2008, 14:40 | #8 |  | | Verbannen Soufiane_A is Offline Geslacht: Man Lid sinds: 18-01-2008 Locatie: Dshar N Borgerhout, Douar Antwerpen. Reacties: 4.531 Credits: 0 | Citaat: Geplaatst door groen_appeltje Soufiane, hoe ben je op dit onderwerp gekomen?
Nou weet ik niet of het tranen van vreugde waren of tranen omdat hij wist wat hem te wachten stond..  | Copyright...
Hij huilde blijkbaar omdat hij pas beseftte dat hij een vonnis (uispraak) veroordeling tot levenslang had getekend, meskien.
Ik krijg er al tranen van zijn toestand, ook al ken ik hem niet...  | | | 16-12-2008, 14:41 | #9 |  | | Niet meer actief Gv-O is Offline Geslacht: Man Lid sinds: 17-07-2008 Reacties: 1.141 Credits: 0 | Citaat: Geplaatst door groen_appeltje Wa alaikoum asalaam Gv-O,
Waarom denken mannen zo? | we missen onze mammas kookkunst
maar als mensen slim zijn als ik dan gewoon een cursus koken voor je vrouw bij je moeder  en bij de schoonmoeder haar eigen moeder dus dat was een internaat dus dat zit goed  | __________________________ Allahoma Ensoril Mojehidin Fisebilik Fi Filistin Wa Kol Mekan. Allahoma Ensorhom 'ela aljehoda wennesera Elmo'tedin! Allahoma Ehsihim 'ededa, Wektolhom Bededa, Wela Toghadir Minhom Eheda! Allahoma 'eleika Bi ennesera waljehoda Elmo'tedin! Neseloka Allahoma Bikolismin Hoewa Lak!
!الهم أمين | | | 16-12-2008, 14:42 | #10 |  | | Niet meer actief Gv-O is Offline Geslacht: Man Lid sinds: 17-07-2008 Reacties: 1.141 Credits: 0 | Citaat: Geplaatst door Soufiane_A Hij huilde blijkbaar omdat hij pas beseftte dat hij een vonnis (uispraak) veroordeling tot levenslang had getekend, meskien.
Ik krijg er al tranen van zijn toestand, ook al ken ik hem niet...  | ja ben al mijn tranen aan het dweilen meskien  | __________________________ Allahoma Ensoril Mojehidin Fisebilik Fi Filistin Wa Kol Mekan. Allahoma Ensorhom 'ela aljehoda wennesera Elmo'tedin! Allahoma Ehsihim 'ededa, Wektolhom Bededa, Wela Toghadir Minhom Eheda! Allahoma 'eleika Bi ennesera waljehoda Elmo'tedin! Neseloka Allahoma Bikolismin Hoewa Lak!
!الهم أمين | | | 16-12-2008, 14:42 | #11 |  | | MVC Lid Sharinghan is Offline Geslacht: Man Lid sinds: 20-10-2008 Reacties: 446 Credits: 0 | Sharinghan huilt:
 | | | 16-12-2008, 14:44 | #12 |  | | MVC Lid groen_appeltje is Offline Geslacht: Vrouw Lid sinds: 20-12-2007 Locatie: uhmm uit een appelboom? Reacties: 934 Credits: 0 | Citaat: Geplaatst door Soufiane_A Hij huilde blijkbaar omdat hij pas beseftte dat hij een vonnis (uispraak) veroordeling tot levenslang had getekend, meskien.
Ik krijg er al tranen van zijn toestand, ook al ken ik hem niet...  | ya afjedjah, ya afjedjah... | __________________________ إن الله لا يغير مابقوم حتى يغيروا مابأنفسهم | | | 16-12-2008, 14:44 | #13 |  | | Niet meer actief Gv-O is Offline Geslacht: Man Lid sinds: 17-07-2008 Reacties: 1.141 Credits: 0 | Citaat: Geplaatst door Sharinghan Sharinghan huilt:
 | Sharinghan is een mietje  | __________________________ Allahoma Ensoril Mojehidin Fisebilik Fi Filistin Wa Kol Mekan. Allahoma Ensorhom 'ela aljehoda wennesera Elmo'tedin! Allahoma Ehsihim 'ededa, Wektolhom Bededa, Wela Toghadir Minhom Eheda! Allahoma 'eleika Bi ennesera waljehoda Elmo'tedin! Neseloka Allahoma Bikolismin Hoewa Lak!
!الهم أمين | | | 16-12-2008, 14:44 | #14 |  | | Verbannen Soufiane_A is Offline Geslacht: Man Lid sinds: 18-01-2008 Locatie: Dshar N Borgerhout, Douar Antwerpen. Reacties: 4.531 Credits: 0 | Citaat: Geplaatst door Gv-O Lhemdolilah haha shek gesek tefetzeht
zezak Allah voor de du'a wa ejak
graag gedaan mesha mejemi tezot etsnet  ? | Ik denk het ook.  Een Thafedja7t huilt ook niet veel blijkbaar.
Azoegh Adhesnegh Mani Gha 3ejnegh.  | | | 16-12-2008, 14:45 | #15 |  | | MVC Lid Sharinghan is Offline Geslacht: Man Lid sinds: 20-10-2008 Reacties: 446 Credits: 0 | Citaat: Geplaatst door Gv-O Sharinghan is een mietje  |  | | | Berichtregels | Je mag niet nieuwe onderwerpen starten Je mag niet reageren Je mag niet bestanden bijvoegen Je mag niet je reacties wijzigen HTML Code is uit | | | De tijden worden getoond in GMT +2. Het is nu 09:48. | |