1. #31
    ikgeloofinAllahswt

    Reacties
    1.343
    15-12-2008

    Citaat Geplaatst door Guerlian Bekijk reactie
    Ik gebruik Sunsilk creme voor mijn krullen.. Het is hier niet verkrijgbaar heb een hele voorraad gehaald uit Marokko.. speciaal voor krullen en maar 1 euro per potje.

    Wat voor soort creme is het? En wat voor type krulhaar heb jij?

  2. #32
    Keep smilling -

    Reacties
    834
    01-11-2008

    Citaat Geplaatst door Krullenbol_Nora Bekijk reactie
    Bedankt lieverd voor het uppen




    Met jou kan ik praten, haha.
    graag gedaan schat.

    ..Moeders zijn de sleutel tot de hemel!
    Moge Allah alle Moeders hun weg naar
    djenna vergemakkelijken..
    ..Amien..


  3. #33
    Kletskous!

    Reacties
    744
    26-01-2008

    Citaat Geplaatst door Krullenbol_Nora Bekijk reactie
    Precies. Het zou hemel zijn voor mij als me haar van nature mooi en gezond gekruld zou zijn. Ayemma, wat een droom.

    Maar ik heb een voorlopige oplossing gevonden, althans voor dag1. Ik gebruik dus die lijn van L'oreal Elvive Renutrion Royal Jelly, hiervan alleen de shampoo en cremespoeling ( onder het douchen je haren kammen met een grove kam ter voorkoming van beschadigingen). Na het douchen wring ik me haren een beetje, ik droog hem niet met een handdoek ofzoiets. Meteen doe ik er een haarformula in van Kruidvat ( zo n groene potje, rond de 5 euro, er zitten allerlei vitamines in). Ik doe best veel omdat ik lang haar heb, nog een keer kammen zodat alles gelijk wordt verdeeld. En tenslotte een beetje stylinsgwax ook van de kruidvat, zo n gele kleine potje. Ik maak dan een vlecht, of 2, en soms rol ik mijn haar alleen en speld ik hem af. Hoofddoek eromheen en de volgende dag zit het echt de hele dag goed. De tweede dag ook, maar dan doe ik er voor de zekerheid wat gel bij ( gwn die goedkope van kruidvat, gele potje).


    Hopelijk heb je er wat aan!
    Toppie, ik ga het in huis halen van het weekeind. Inshallah krijg ik er ook mooie krullen van.

    Thanks girlie.

  4. #34
    ikgeloofinAllahswt

    Reacties
    1.343
    15-12-2008

    Citaat Geplaatst door Miss_BlaBla Bekijk reactie
    Toppie, ik ga het in huis halen van het weekeind. Inshallah krijg ik er ook mooie krullen van.

    Thanks girlie.

    als je de namen van die producten wilt weten, pm ik je later wel.

  5. #35
    MVC Lid

    Reacties
    127
    26-10-2008

    Citaat Geplaatst door Krullenbol_Nora Bekijk reactie
    Wat voor soort creme is het? En wat voor type krulhaar heb jij?
    De creme lijkt een beetje op de krulcreme van andrelon, alleen vindt ik die van andrelon een beetje waterig.. Dus die sunsilk is wat steviger.

    Ik heb een bos krullen maar als je er met je handen doorheen gaat dan is het heel zacht.

  6. #36
    ikgeloofinAllahswt

    Reacties
    1.343
    15-12-2008

    Citaat Geplaatst door Guerlian Bekijk reactie
    De creme lijkt een beetje op de krulcreme van andrelon, alleen vindt ik die van andrelon een beetje waterig.. Dus die sunsilk is wat steviger.

    Ik heb een bos krullen maar als je er met je handen doorheen gaat dan is het heel zacht.
    Oh... waterige gedoe is ook niet goed voor krullen. En blijft je haar lang in model hierdoor. Gebruik je ernaast nog andere stylingsproducten.

  7. #37
    ikgeloofinAllahswt

    Reacties
    1.343
    15-12-2008

    Citaat Geplaatst door qazwsxedc Bekijk reactie
    upee

  8. #38
    MVC Marokkaanse

    Reacties
    3.017
    15-11-2006

    Ik gebruik gewoon producten van de kruidvat zoals andrelon enzo. Het zout trouwens leuk z'n als iedereen hun curls liet zien.
    Meerdere gebruikers!

  9. #39
    ikgeloofinAllahswt

    Reacties
    1.343
    15-12-2008

    En wat voor andrelonproducten zijn dat zoal?

    Foto's mag, hoeft echter niet. Is eenieder zijn keus

  10. #40
    Aittouzine!

    Reacties
    2.199
    26-04-2008

    Leuke topic

    Ik gebruik ook de lijn van Elvive Rojal Jelly, hier worden mijn krullen echt zacht van en pluist het minder. Na het douchen spoel ik mijn haar altijd een keer af met koud water zo pluist het ook minder. Dan laat ik het een beetje drogen en doe er Palmers hair food formula in en laat het zo drogen en krijg dan echt een mooie bos krullen. De volgende dag maak ik het wel altijd weer een beetje nat en doe er dan een beetje baby olie in, zo blijft het weer mooi!

  11. #41
    Account overgenomen!

    Reacties
    8.467
    31-10-2007

    MVC Premium MVC Premium
    Krullebollen
    Een leven gevonden

  12. #42
    ikgeloofinAllahswt

    Reacties
    1.343
    15-12-2008

    Citaat Geplaatst door Naoual. Bekijk reactie
    Leuke topic

    Ik gebruik ook de lijn van Elvive Rojal Jelly, hier worden mijn krullen echt zacht van en pluist het minder. Na het douchen spoel ik mijn haar altijd een keer af met koud water zo pluist het ook minder. Dan laat ik het een beetje drogen en doe er Palmers hair food formula in en laat het zo drogen en krijg dan echt een mooie bos krullen. De volgende dag maak ik het wel altijd weer een beetje nat en doe er dan een beetje baby olie in, zo blijft het weer mooi!

    JAAAAAAA ik gebruik ook die palmers haarformula, die is echt fijn en ruikt geweldig. Weetje schat, ik gebruik daarnaast dus ook die stylingswax van palmers klein beetje maar... dan blijftie nog langer in model.

  13. #43
    ikgeloofinAllahswt

    Reacties
    1.343
    15-12-2008

    Citaat Geplaatst door MarOcia^ Bekijk reactie
    Krullebollen

    Welkom welkom.... we moeten er een gezellige krullenbende van maken.

  14. #44
    Aittouzine!

    Reacties
    2.199
    26-04-2008

    Citaat Geplaatst door Krullenbol_Nora Bekijk reactie
    JAAAAAAA ik gebruik ook die palmers haarformula, die is echt fijn en ruikt geweldig. Weetje schat, ik gebruik daarnaast dus ook die stylingswax van palmers klein beetje maar... dan blijftie nog langer in model.
    Jaaa die ruikt inderdaad ook lekker en je haar glanst er ook nog eens mooi van

    Maar wordt dat dan niet te vettig met die wax erbij?

  15. #45
    ikgeloofinAllahswt

    Reacties
    1.343
    15-12-2008

    Citaat Geplaatst door Naoual. Bekijk reactie
    Jaaa die ruikt inderdaad ook lekker en je haar glanst er ook nog eens mooi van

    Maar wordt dat dan niet te vettig met die wax erbij?

    Ik doe echt maar een klein beetje om me handpalm en dan nonchalant verdelen. Het wordt niet vettig. Ik doe al deze producten op nat haar, dus de volgende dag als ik me hoofddoek verwijder en vooroverbuig en alles heen en weer schudt zit het precies goed.