1. #1
    mio Fiore

    Reacties
    7.812
    29-09-2003

    Robben naar Chelsea

    Ja, Arjen Robben heeft een contract getekend bij de Londense club. Voor details zie teletekstpagina 664 van NOS.


    ohja zwart wit zijn mijn favoriete kleuren
    Wees niet bang dat de wereld vandaag vergaat, in Australiƫ is het al morgen.



    http://ing709.imageshack.us/img709/5961/baardman.png
    http://ing200.imageshack.us/img200/9826/4567555.png

  2. #2
    Best defender

    Reacties
    3.531
    20-10-2003

    Hey originalmocro alles goed met jou?

    Klopt hij heeft een contract getekent en dat kost Chelsea ongeveer 13 miljoen pond (iets meer dan 18 miljoen euro) Vind ik wel iets te weinig voor zo een talent. Maar dit is een beter aanbod dan Manchester United heeft gedaan van 7 miljoen pond

    Ik vond het overigens wel een speler voor Manchester United als vervanger van Ryan Giggs, maar ze gokte er op dat PSV wel zouden instemmen met een aanbod 7 miljoen pond maar dat hebben ze toch dus niet gedaan
    ''Alles wat ik zeg kan ook niet waar zijn''

  3. #3
    the best!!!!!!!!!!

    Reacties
    406
    31-07-2003

    chelsea heeft gewoon niks te doen,die gekke oliemagnaat koopt maar en koopt maar, maar het gaat ze wel goed af dus complimenten, geld is dan toch wel heel belangrijk, maar kampioen kunnen ze wel naar fluiten.
    en nu kopen ze robben??wordt meer een hobby van die man,de helft van zijn geld zit op de bank kou te lijden.
    straks gaan alle rijke mensen een team kopen in de premier league,pfff

    you are born alone and you will inshallah die alone but remember only allah swt is always with you with his angels on your shoulders

  4. #4
    Best defender

    Reacties
    3.531
    20-10-2003

    Origineel gepost door luisvuitton
    chelsea heeft gewoon niks te doen,die gekke oliemagnaat koopt maar en koopt maar, maar het gaat ze wel goed af dus complimenten, geld is dan toch wel heel belangrijk, maar kampioen kunnen ze wel naar fluiten.
    en nu kopen ze robben??wordt meer een hobby van die man,de helft van zijn geld zit op de bank kou te lijden.
    straks gaan alle rijke mensen een team kopen in de premier league,pfff

    Ben jij wel een vrouw?


    ''Alles wat ik zeg kan ook niet waar zijn''

  5. #5
    the best!!!!!!!!!!

    Reacties
    406
    31-07-2003

    Origineel gepost door Kneusje
    Ben jij wel een vrouw?




    hmmm ff checken ............................
    zo gepiept





    JA BEN EEN 100 % VROUW weer zo een vooroordeel hoor, dat vrouwen geen voetbal volgen
    you are born alone and you will inshallah die alone but remember only allah swt is always with you with his angels on your shoulders

  6. #6
    Best defender

    Reacties
    3.531
    20-10-2003

    Origineel gepost door luisvuitton
    hmmm ff checken ............................
    zo gepiept





    JA BEN EEN 100 % VROUW weer zo een vooroordeel hoor, dat vrouwen geen voetbal volgen
    Hey niet ineens bijdehand gaan doen dat je alles van voetbal afweet

    Want ik kan je heel stevig aan de tand laten voelen met bepaalde voetbalzaken

    En zeg eens eerlijk. Er zijn weinig vrouwen die iets van voetbal afweten dus dat vooroordeel wat jij schetst is terecht
    ''Alles wat ik zeg kan ook niet waar zijn''

  7. #7
    the best!!!!!!!!!!

    Reacties
    406
    31-07-2003

    Origineel gepost door Kneusje
    Hey niet ineens bijdehand gaan doen dat je alles van voetbal afweet

    Want ik kan je heel stevig aan de tand laten voelen met bepaalde voetbalzaken

    En zeg eens eerlijk. Er zijn weinig vrouwen die iets van voetbal afweten dus dat vooroordeel wat jij schetst is terecht

    nee ik doe niet bijdehand, zeg gewoon hoe de het zit!!waarheid is hard he!!ik zeg niet dat ik alles weet, dat zijn jouw woorden
    whhahahah stevig aan de tand voelen?? jij?? kom maar op dan!!!ik neem je uitdaging wel aan hoor!
    you are born alone and you will inshallah die alone but remember only allah swt is always with you with his angels on your shoulders

  8. #8
    Best defender

    Reacties
    3.531
    20-10-2003

    Origineel gepost door luisvuitton
    nee ik doe niet bijdehand, zeg gewoon hoe de het zit!!waarheid is hard he!!ik zeg niet dat ik alles weet, dat zijn jouw woorden
    whhahahah stevig aan de tand voelen?? jij?? kom maar op dan!!!ik neem je uitdaging wel aan hoor!
    Dit is een hele makkelijke als je de Afrika Cup goed hebt gevolgd.

    Noem eens een speler die uitkomt in de competitie uit Rusland en Ukraine. De laatste uit Ukraine was trouwens niet present op het toernooi
    ''Alles wat ik zeg kan ook niet waar zijn''

  9. #9
    the best!!!!!!!!!!

    Reacties
    406
    31-07-2003

    Origineel gepost door Kneusje
    Dit is een hele makkelijke als je de Afrika Cup goed hebt gevolgd.

    Noem eens een speler die uitkomt in de competitie uit Rusland en Ukraine. De laatste uit Ukraine was trouwens niet present op het toernooi
    whahahaha komt ie aan hoor met zijnvragen
    maar ik zou het niet weten, denk als je het over rusland hebt, dat je het over lokomtiv moskou hebt, of over spartak moskou, maar zouniet welke afrikaan daar mee voetbalde

    maar ik slaap er een nachtje over
    welterusten!!!!!!!!!!
    morgen krijg je je antwoord
    you are born alone and you will inshallah die alone but remember only allah swt is always with you with his angels on your shoulders

  10. #10
    Best defender

    Reacties
    3.531
    20-10-2003

    Origineel gepost door luisvuitton
    whahahaha komt ie aan hoor met zijnvragen
    maar ik zou het niet weten, denk als je het over rusland hebt, dat je het over lokomtiv moskou hebt, of over spartak moskou, maar zouniet welke afrikaan daar mee voetbalde

    maar ik slaap er een nachtje over
    welterusten!!!!!!!!!!
    morgen krijg je je antwoord
    hahahaha is goed. Trouwens er speelt wel een keeper bij Spartak Moskou

    Ik hoor het nog wel van je. Slaap lekker
    ''Alles wat ik zeg kan ook niet waar zijn''

  11. #11
    MVC Lid

    Reacties
    32
    28-02-2004

    kijk als die robben we is bij PSV,,,dan is PSV helemaal nix,,,,,en kezman en van bommel die willen zeker weg bij PSV na dit seizoen,,,dat wordt PSV zeker shie 8ste volgens seizoen
    Yust Wanne Rock You Girl!!!

  12. #12
    the best!!!!!!!!!!

    Reacties
    406
    31-07-2003

    Origineel gepost door Kneusje
    hahahaha is goed. Trouwens er speelt wel een keeper bij Spartak Moskou

    Ik hoor het nog wel van je. Slaap lekker

    goedemorgen
    nou ik heber een nachtje over geslapen, maar ik kwam er maar niet uit!je had het over spartak moskou!dus ik maar denken
    maar toen dacht ik aan iemand van zuid afrika, zijn naam is niet eens afrikaans, ene lekgeto ofzo
    maar die speelt niet bij spartak maar bij lokomotiv moskou dacht ik ik weet niet of je die bedoelt???

    1 ding moet ik toegeven ik ken geen oekrainse ploegen
    nou ik hoor het gauw van je of ik in de volgende ronde zit

    you are born alone and you will inshallah die alone but remember only allah swt is always with you with his angels on your shoulders

  13. #13
    Best defender

    Reacties
    3.531
    20-10-2003

    Origineel gepost door luisvuitton
    goedemorgen
    nou ik heber een nachtje over geslapen, maar ik kwam er maar niet uit!je had het over spartak moskou!dus ik maar denken
    maar toen dacht ik aan iemand van zuid afrika, zijn naam is niet eens afrikaans, ene lekgeto ofzo
    maar die speelt niet bij spartak maar bij lokomotiv moskou dacht ik ik weet niet of je die bedoelt???

    1 ding moet ik toegeven ik ken geen oekrainse ploegen
    nou ik hoor het gauw van je of ik in de volgende ronde zit

    Nou je gaat niet echt door maar die keeper heet Abdelilah Bagui.

    Verder speelt Kaissi in Rusland en Kadourri in de Ukraine

    Maar voor een vrouw ben je wel okay
    ''Alles wat ik zeg kan ook niet waar zijn''

  14. #14
    the best!!!!!!!!!!

    Reacties
    406
    31-07-2003

    Origineel gepost door Kneusje
    Nou je gaat niet echt door maar die keeper heet Abdelilah Bagui.

    Verder speelt Kaissi in Rusland en Kadourri in de Ukraine


    Maar voor een vrouw ben je wel okay
    en lekgeto zit bij zuid afrika en speelt bij lokomotiv moskou, zie je zo leer je maar weer iets van een vrouw
    you are born alone and you will inshallah die alone but remember only allah swt is always with you with his angels on your shoulders

  15. #15
    Best defender

    Reacties
    3.531
    20-10-2003

    Origineel gepost door luisvuitton
    en lekgeto zit bij zuid afrika en speelt bij lokomotiv moskou, zie je zo leer je maar weer iets van een vrouw
    Maar dat is geen marokkaan

    En Konenumbu speelt bij een plaatselijke club in Malawi Dat is toch niet van toepassing
    ''Alles wat ik zeg kan ook niet waar zijn''