1. #1
    jennifer aniston fan

    Reacties
    287
    28-10-2002

    wie weet goede tips tegen kalknagel

    wie weet goede tips tegen kalknagels


    shoekraan





  2. #2
    ..................

    Reacties
    10.222
    16-09-2002

    ga naar je huisarts. Die zal je antischimmelmedicijnen geven: of pillen of een zalf, of beide.
    Heb je medische vragen ? klik dan op hier: HIER


  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    1.576
    01-03-2003

    melk drinken heb ik gehoord

  4. #4
    Bijna Lid

    Reacties
    717
    28-11-2002

    Luister meid ga naar je huisarts en vraag een verwijs brief naar de huidarts. Dit werkt gegarandeerd want ik had het ook en nu zijn mijn nagels super mooi. Je krijgt van je huidarts een kuur van tabletjes.

  5. #5
    ..................

    Reacties
    10.222
    16-09-2002

    huidarts (dermatoloog) is nergens voor nodig. Je huisarts gaat je die tabletten ook geven. Zoals Sopranox 200 mg, 2 maal per dag, gedurende 2 weken.
    Heb je medische vragen ? klik dan op hier: HIER


  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    3.767
    01-01-2003

    Deze pillen hebben wel verschrikkelijke bijwerkingen. Mijn collega is er helemaal ziek van geworde en dat vanwege een 1 kalkknageltje. Haa nieren functioneren nu heel slecht. Maar je huisarts zal je het middel niet zo snel meegegeven denk ik. Als je het slikt moet je ook voor controle eens in de zoveel tijd bloedprikken heb ik begrepen. Kun je nagaan. Kan nooit goed zijn.. Wa is erger de kwaal of het middel???

  7. #7
    Living la vida locca

    Reacties
    3.285
    14-08-2002

    Lamisil kuur van 1 week, tabletten smaken erg vies maar ze helpen wel en geen bijwerkingen.
    Via de huisarts verkrijgbaar.
    Niets is wat het lijkt

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    3.767
    01-01-2003

    R U sure Selly 1 week? Heb je het zelf gebruikt want ik hoor hele andere verhalen op het werk..

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    597
    08-06-2002

    Nee joh, ga gewoon naar de kruidvat en haal een klein flesje kalknagelolie (het is etherische olie), het stinkt wel maar als je het netjes 2x per dag op doet dan is binnen 2 maanden de kalknagel weg en als je het nog sneller weg wil hebben moet je ook tussendoor het nageloppervlak vijlen.

    Pas als dit tevergeefs is en de nagel zo erg hardnekkig is moet je naar de huisarts gaan

    Ik had er ooit eentje maar een vriendin van me had er 10!!!
    Niks hielp wat ze ook maarkreeg, toen we van de zomer in Marokko bij een aphotheek iets vroegen wat ze op moest smeren was het binnen 3 weken weg!!!
    Terwijl ze anders terug in nederland het operatief moest laten verwijderen! (tip voor als het van de zomer nog niet weg is)

  10. #10
    ..................

    Reacties
    10.222
    16-09-2002

    Lamisil is ook een antischimmelmedicijn, werkt ook goed.

    Van de antischimmelmedicijenen is bekend dat ze zeldzame, maar gevaarlijke bijwerkingen hebben. Vooral leverafwijkingen. Maar zoals ik zei: die zijn zeldzaam.

    dulce_lamia: die zalf wat je vriendin moest smeren, daar zit ook dezelfde antischimmelmedicijn. Wordt meestal voor huidschimmel gebruikt. Maar nagelschimmels zijn hardnekkiger, en worden meestal met tabletten behandeld, omdat die sterker werken.


    Maar je kan dus wel eerst proberen met die zalf, en als het niet over gaat, dan de tabletten proberen. Hoet het ook zij, ga naar je huisarts.
    Heb je medische vragen ? klik dan op hier: HIER


  11. #11
    jennifer aniston fan

    Reacties
    287
    28-10-2002

    bedankt allemaal voor jullie informatie :kusgrijs:








    veel liefs

  12. #12
    MVC Lid

    Reacties
    119
    15-09-2006

    Ik heb er ook last van en heb al van alles geprobeert maar helaas niks helpt.

  13. #13
    I love marrakech

    Reacties
    10.616
    16-11-2005

    MVC Premium MVC Premium
    Vroeger heb ik ook last gehad van kalknagels. Mijn ouders en mijn zusje had dat ook. Het is erg besmettelijk. Ik heb heel lang zo'n dikke capsules geslikt. Volgens mij wel een half jaar of langer. Ik ben toen te vroeg ermee gestopt en heb de kalknagels weer terug gekregen. Daarna heb ik Lamisil tabletten gekregen. Deze helpen veel beter. Volgens mij was ik er na 3 maanden vanaf. Je moet er wel op letten als je deze tabletten slikt en daarbij ook de pil gebruikt. Want hierdoor werkt de pil niet meer.

  14. #14
    MVC Lid

    Reacties
    21
    17-12-2009

    ik heb er zelf ook last van maar mijn huisarts wil me geen tabletten geven omdat die schadelijk zijn voor je nieren nu probeer ik andere middelen maar dat schiet niet eggt op