1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    173
    21-11-2003

    Aankomen

    WAT MOET IK DOEN MENSEN AUB HELEPEEEEEEEN

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    1.576
    01-03-2003

    veeel snoepen en weining bewegen






    nee ik zou het niet weten, ik ken wel veel meisjes die willen bijkomen, maar het heeft allemaal geen nut... ze komen niks bij

  3. #3
    Me Against Myself

    Reacties
    2.158
    25-11-2002

    Heel laat eten en dan gaan slapen. Dus bijvoorbeeld pas om 11 uur je avondeten nuttigen ipv van 6.
    ........

  4. #4
    MVC Premium

    Reacties
    539
    25-06-2002

    MVC Premium MVC Premium
    Ik vond mezelf vroeger ook veel te mager. Ik wilde altijd een paar kilo's bijkomen. Maar wat ik ook deed het hielp helemaal niets.

    Nu ben ik een jaar getrouwd en guess what ben maar liefs 10 kilo zwaarder geworden, (waar ik overigens ook niet helemaal tevreden mee ben) Dit is door het gebruik van de Pil.

    Eigenlijk wil ik je meegeven dat je niet teveel moet focussen op je gewicht. Ik was er ook altijd mee bezig, maar nu dat ik zwaarder ben, ben ik ook niet tevreden met mezelf.

    Het is ook nooit goed he!
    Think for yourself

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    99
    28-02-2004

    ik wil ook beetje bijkomen maar ik heb kleine maag ik raak snel vol en heb snel honger........meestal ook geen tijd om te eten
    eeeeeeeeyeeeeeeee laterzzzzzzzzzzzzz

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    173
    21-11-2003

    dat heb ik nou ooookkkkk lalazina wallllaaaaah ik raaak snel vol heb ook maar kleine buikje

  7. #7
    Salimaatje=19

    Reacties
    401
    20-01-2004

    Ik probeer ook aan te komen, maar heeft geen zin want of ik nou 2 weken niets eet of 2 weken echt extra veel eet k kom toch niet aan. Voor me lengte heb ik een goed gewicht, maar ik draag nog steeds maatje 34
    Me mama zei dat ze vroeger ook zo was: ze kon alles eten en kwam niet aan, maar toen ze rond de 20 werd kwam alles aan wat ze vroeger teveel had gegeten...Dus ik ben benieuwd hoeveel ik over 3 jaar weeg. Ga ik nu alvast teveel eten

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    283
    18-10-2002

    Weet je wat je moet doen.

    Veel melkproducten eten en drinken...Geheid dat je dikker gaat worden.

    Ik drink mijn hele leven al melk en bleef gewoon op gewicht. Nu ik dat niet echt meer lust (Ben er op uitgekeken) drink ik het niet meer. En geloof me, ben echt veel afgevallen.

    Dus mijn advies is dat je veel melk moet drinken!

    Of je moet gewoon naar een drogist of de apotheek, om te vragen of ze daar een middeltje voor hebben.

    Veel succes..

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    283
    18-10-2002

    Origineel gepost door salimaatje17
    Ik probeer ook aan te komen, maar heeft geen zin want of ik nou 2 weken niets eet of 2 weken echt extra veel eet k kom toch niet aan. Voor me lengte heb ik een goed gewicht, maar ik draag nog steeds maatje 34
    Me mama zei dat ze vroeger ook zo was: ze kon alles eten en kwam niet aan, maar toen ze rond de 20 werd kwam alles aan wat ze vroeger teveel had gegeten...Dus ik ben benieuwd hoeveel ik over 3 jaar weeg. Ga ik nu alvast teveel eten
    Hahaha!..Jouw moeder heeft volkomen gelijk!

    Een neef van me die was echt dun en lang. Hij at echt veel, maar hij kwam NIETS aan. Nu hij wat ouder is..Nerrie a3la vetzak hij is geworden...Letterlijk een grote monster!
    Dus pas op! Niet TEveel eten.

  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    173
    21-11-2003

    ewa salimaaaatje mijn probleeem is juist het zelfde wallllah elaediem agfti en heb oook maatje 34 ik word erdooor soms wel onzeker ik hooor wel dat het me moooi staaaaaaaaaaat maaaar als ik zelf kijk dan denk ik neeeee man en mijn mamamamamam was ook vroeger van de magere kant en nu is ze nog steeed slankkkkkkkk

  11. #11
    Hamdillah

    Reacties
    6.955
    12-11-2001

    IN marokko verkopen ze een pil genaamd PERNABOL. die pillen verhogen je eetlust en word je dikker van.
    in het begin heeft het bijwerkingen, zoals oververmoeidheid en veel slaap, maar daarna heb elk moment van de dag HONGER.
    en als je veel eet, kom je ook veel bij.
    maar zodra je stopt met het nemen van die pil, is het net alsof je een ballon leegprikt...tenmisnte zo was het bij mij.
    nu boeit het me niet meer hoe dun ik ben

  12. #12
    MVC Lid

    Reacties
    179
    23-12-2003

    voor het slapen veel vettig eten opeten.
    en je komt inderdaad van zuivelproducten aan.

  13. #13
    Salimaatje=19

    Reacties
    401
    20-01-2004

    Maar ik lust geen melk!!!!!! Ik eet wel veel kaas...

  14. #14
    ..Almost a Mommy..

    Reacties
    6.356
    16-12-2003

    MVC Premium MVC Premium

    Re: Aankomen

    Origineel gepost door miss19oujdia
    WAT MOET IK DOEN MENSEN AUB HELEPEEEEEEEN

    ik ook man...ik wil 4 kilo erbij maar t loekt niet....

    ik eet me een ongeluk maar nog steeds weeg ik 56 .....grrrrrrrr

    .......Sweet little baby....We love you already ......


  15. #15
    Salimaatje=19

    Reacties
    401
    20-01-2004

    56??????? WEES BLIJ MEN...