1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    48.061
    06-02-2001

    Marokkaanse dames!!

    Citaat Geplaatst door Wolverine
    Iedereen vindt het hier erg wat er met de palestijnen gebeurd, maar toch zie ik hier op reacties voornamelijk zionisten-steunende merken die aangeraden worden. Ze3ma eerst tfoe joden, msakien palestijnen, maar toch volop de zionisten steunen, tazz 3la hypocrisie.
    .

  2. #2
    Gebanned

    Reacties
    489
    03-02-2003

    Geef voorbeelden..Aan zulke vage topic's hebben we niks!

  3. #3
    nopezzzzzzzz senior

    Reacties
    149
    14-12-2003








    PS. Luister a zemmel.................als jij nou eens met echte goeie Aabische producten aan komt zetten,ga ik ze zonder twijfel consumeren...........aangezien je dat niet kan, zou ik je van harte willen aanraden om de vrouwen met rust te laten, dit is een topic over uiterlij.......de meerderheid zijn de dames....dus ik zou je aanraden om weg te gaan van hier, en je met mannenzaken te bemoeien...................


    alleen denk ik dat je daar net zo min welkom bent als hier.......dus asjeblieft...................................ga weg en laat ons met rust!
    respect voor 1=respect voor allen

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    6.593
    09-02-2003

    Ey maar kijk zo kunnen we verder gaan met eten en kleding en alles die ook van Joden zijn.

    Anders valt er bijna niks meer te kopen, en aangezien de Arabieren mongolen zijn en met niks aankomen ze brengen toch niks uit ja wat valt er dan nog te kopen die sh!t van die Joden.

    En ik durf te wedden dat jij ook met Joden kleding rond loopt en eten ervan koopt en mischien stiekem ook make-up van hun gebruikt toch z3mmel?

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    6.593
    09-02-2003

    Origineel gepost door Wolverine
    héhé a p.ijpsletje, er zijn genoeg producten die niet zionisten steunen. Je moet gewoon de wil hebben en niet te lui zijn.

    Ik draag valse merk kledij van Marokko hahaha.

    Het is gewoon een uitvlucht, om toch poeder op je face te kunnen smeren tazz echt schijnheil, enerzijds klagen over de joden dat ze palestijnen onderdrukken, en anderzijds zelf de palestijnen onderdrukken door joden te steunen.
    Pijpsl3tje? Ey je moet niet denken dat jij je zus voor je hebt.

    Enne zal ik je eens iets zeggen wat make-up betreft ik gebruik dat toch niet en al zou ik het gebruiken zou ik die sh!t van Egypte kopen toch lekker goedkoper net als jou met kleding.

    Enige wat ik van die Joden koop is die eten, jongen je kunt wel boycotten maar niet alles. mischien jijjjjjjjjjj maar dan vraag ik me echt af wat je dan wel eet.

    doei

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    6.593
    09-02-2003

    Origineel gepost door Wolverine
    Koop eten van de aldi a sletje.

    Of ga naar de marokaanse slager/bakker.
    Ey denk je dat iedereen van daar lust, smaken verschillen.

    Enneeeeeeeeeee zoals ik al zei ik ben je zus niet, dus sl3tje zeg je maar tegen haar.

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    6.593
    09-02-2003

    Origineel gepost door Wolverine
    ewa ya kahboona, de marokkaanse slagers en bakkers verkopen genoeg verschillende dingen. En de aldi heeft alles wat je nodig hebt om te overleven. wat is er dan zo speciaal aan het eten van joden?
    Ik ga niet meer verder in discussie met jou, je woordenboek bestaat alleen uit schelden meskien. Jij bent geen haar beter dan die personen die eten kopen van de Joden.

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    37
    27-12-2003

    Origineel gepost door Wolverine
    hé vieze ****, als jij zionisten wilt steunen doe dan verder. Zijn die producten levensnoodzakelijk? Betekenen ze iets voor de islam? Of wil je liever showen voor de gasten met make-up en merkkledij?
    Even offtopic: Ik snap jou niet Wolverine. Soms lees ik MachaAllah topics/reacties van jou en heb ik het idee dat je echt veel met het geloof bezig bent. Maar sommige topics/reacties van jou veranderen heel dat beeld meteen. Neem nou zo'n reactie als bovenstaande. Hoe je begint...dat kan toch niet?? Je kan dat wel zeggen dat je je verdedigt maar je zou beter moeten weten en je op een waardige manier verdedigen.