1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    48.061
    06-02-2001

    is het waar?

    Citaat Geplaatst door maghrebfever
    is het waar dat de aardbeving in marokko een teken is dat de 3de wereld oorlog aankomt heb ik gehoord dat het in de koran staat.


    is dat waar?

    .

  2. #2
    Quran en Soena

    Reacties
    1.240
    24-11-2002

    Nee is niet waar

  3. #3
    wees een ware moslim

    Reacties
    2.729
    17-03-2003

    nee is nie twaar:S hoezo derde wereld oorlog denk eerder dag des oordeels
    " Vrienden zijn Speciaaal

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    12
    24-11-2003

    HAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAAH. Jewel man staat in de koran in soerat 3e wereldoorlog in ayat 2004. Daar staat expliciet geschreven dat er in 2004 een aardbeving komt in Al Hoceima en dat dat betekent dat er een wereldoorlog komt. Jewel klopt wel wat je zegt. Welke imam ga je ik wil ook in contact komen met die man volgens mij is hij kapotslim net als jij.....
    Het Is Fijn Om Brahim Te Zijn

  5. #5
    1984

    Reacties
    3.051
    06-04-2002

    Re: is het waar?

    Origineel gepost door maghrebfever
    is het waar dat de aardbeving in marokko een teken is dat de 3de wereld oorlog aankomt heb ik gehoord dat het in de koran staat.


    is dat waar?


    Allahoe A3lam...van wie heb je dat???? ben wel benieuwd

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    30
    13-10-2003

    ik heb het niet van een imam ik had het al heel lang geleden over dat gehoord maar was het vergeten toen me vriendin dat zei herinnerde ik het weer ik denk dat het waar is zo staat het in de koran.

    RIFIES RULE.ITS A FACT

  7. #7
    jhb

    Reacties
    934
    11-10-2002

    Re: is het waar?

    Origineel gepost door maghrebfever
    is het waar dat de aardbeving in marokko een teken is dat de 3de wereld oorlog aankomt heb ik gehoord dat het in de koran staat.


    is dat waar?

    alleen Allah weet.......
    [GLOW=deeppink]Wees in de wereld alsof je een vreemdeling
    of reiziger bent... Als het avond word verwacht dan niet dat het weer ochtend wordt... En als het ochtend word verwacht dan niet dat het weer avond word... Gebruik je gezondheid voordat je ziek bent en je leven voordat je ziek bent en je leven voordat je dood gaat...
    [/GLOW]

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    725
    21-01-2004

    Origineel gepost door hajat15
    ik heb het niet van een imam ik had het al heel lang geleden over dat gehoord maar was het vergeten toen me vriendin dat zei herinnerde ik het weer ik denk dat het waar is zo staat het in de koran.

    waar in de koran dan? heb er never nooit van gehoord

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    725
    21-01-2004

    Origineel gepost door BrahimBenBoekro
    HAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAAH. Jewel man staat in de koran in soerat 3e wereldoorlog in ayat 2004. Daar staat expliciet geschreven dat er in 2004 een aardbeving komt in Al Hoceima en dat dat betekent dat er een wereldoorlog komt. Jewel klopt wel wat je zegt. Welke imam ga je ik wil ook in contact komen met die man volgens mij is hij kapotslim net als jij.....
    Wat zit jij nou weer te spacen met je soerat 3e wereldoolog en ayat 2004, doe normaal man en gedraag je niet als een kind van 3! Geen grappen over de koran aub!

  10. #10
    ..Alhamdoeillah..

    Reacties
    2.007
    16-02-2003

    Het is onzin hoor, wat in 2000 zeiden ze ook van ja de wereld gaat vergaan en al die chit en is het gebeurd?????? NEee........
    .... S & N ....

    Antalyaaa 2010

  11. #11
    1984

    Reacties
    3.051
    06-04-2002

    Er zijn heel weinig kleine tekens over minder dan 5...

    en ja het is beter om te proberen om geen zondes te plegen omdat je voelt dat de Dag des Oordeels aanbreekt...En als er 1 ster staat dan is weg naar vergiffenis gesloten..

    maar De Dag Des Oordeels breekt pas aan als er geen la illaha illa allah meer gezegt wordt..hier mee bedoel ik dat rechtstreeks uit je hart komt..


    Er zijn verschillende islam groeperingen...je moet uitkijken wat je leest en of het waar is enz...en dat is nu het probleem Allah neemt de zielen van de mensen met de kennis mee..todat alleen de mensen overblijven die geen kennis hebben en twijfelen of iets wel of niet goed is...

    Alleen Allah weet wanneer De Dag Des Oordeels aanbreekt...wij moeten ons alleen maar voorbereiden...

    Het is net als een spreekbuurt....we gaan ons voorbereiden in dit leven...en staan voor Allah en vertellen alles de inhoud van ons leven..en hij beoordeelt ons met de hel of de paradijs...


    En Insha Allah zullen alle Moslims Het Paradijs binnentreden.

  12. #12
    MVC Lid

    Reacties
    725
    21-01-2004

    Origineel gepost door Omar17
    Er zijn heel weinig kleine tekens over minder dan 5...

    en ja het is beter om te proberen om geen zondes te plegen omdat je voelt dat de Dag des Oordeels aanbreekt...En als er 1 ster staat dan is weg naar vergiffenis gesloten..

    maar De Dag Des Oordeels breekt pas aan als er geen la illaha illa allah meer gezegt wordt..hier mee bedoel ik dat rechtstreeks uit je hart komt..


    Er zijn verschillende islam groeperingen...je moet uitkijken wat je leest en of het waar is enz...en dat is nu het probleem Allah neemt de zielen van de mensen met de kennis mee..todat alleen de mensen overblijven die geen kennis hebben en twijfelen of iets wel of niet goed is...

    Alleen Allah weet wanneer De Dag Des Oordeels aanbreekt...wij moeten ons alleen maar voorbereiden...

    Het is net als een spreekbuurt....we gaan ons voorbereiden in dit leven...en staan voor Allah en vertellen alles de inhoud van ons leven..en hij beoordeelt ons met de hel of de paradijs...


    En Insha Allah zullen alle Moslims Het Paradijs binnentreden.
    mooi gezegd..