1. #1
    .:*Izran musica*:.

    Reacties
    188
    06-05-2003

    Angry Meeste dorpjes in Arrif worden niet gefilmd..

    Ze filmen alleen AlHoceima, Imzouren en Ait Kamra..


    en die andere dorpjes dan?? Die ook erg zijn getroffen door de aarbeving en de naschokken ervan??
    Neej die laten niet zien..

    Die wil Marokko niet op tv laten zien.. Ze zouden zich doodschamen als het op internationale tv te zien zou zijn.. De westerse wereld vindt AlHoceima al arm.. laat staan de andere kleinere dorpjes.. Marokko zou zich kapotschamen dan.. Ze zouden verwijten krijgen waarom zij het gebied zo achtergesteld heeft gelaten..

    Veel mensen denken dit en IK ook..!!

    En veel moeilijk bereikbare dorpjes hebben helemaal geen hulp gekregen..WALOU..!! Ze houden alles zelf met het smoesje.. ze ijn te moeilijk te bereiken.. DUH.. Waarvoor heb je helicopters en landrovers dan?? Daarmeee kun je dingen daar heen sturen of niet..!!??

    Mseken in de kou nu al 3 dagen zonder niks.. en omdat ze geen hulp hebben daar.. zijn ze maar zelf begonnen met mensen e begraven..

    Hier kan ik me erg boos om maken.. wat ik nu ook ben..!!
    Respect your mother.. Heaven is at her feet..!!

    ..::~~ * Ait Driss ( Bni Abdellah ) en Mni7thifa * ~~::.. * MY ROOTS *

    Azzin ethwanitta.. ra3ker mani jedzja.. ebnakkes ayoer inoe.. zi elhoub amwanitta..

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    41
    04-10-2002

    Echt erg. Ik heb er gewoon geen woorden voor!!!!!!!!

  3. #3
    Sistersaccount

    Reacties
    3.275
    08-10-2002

    Je hebt gelijk, maar hier kunnen we helaas niet veel doen. Geld sturen en zoveel mogelijk contact houden met je familie om ze te steunen. Nu hebben zij het moeilijk, ghair Insha'Allah, want alles gebeurt met de voorbeschikking van Allah swt , Met Zijn Wil!! Weet dat dit leven slechts een test is en insha'Allah zullen de mensen die in dit leven extra hard beproefd zijn, dubbel en dwars worden beloond. En de hypocrieten gestraft.
    Veel sterkte, moge Allah swt ons bijstaan.
    Tot hem behoren wij, en naar hem zullen wij terugkeren.
    Selaam aleikoum warahmatoelah warabarakatoehoe zuster
    When you compare yourself with others in matters of wealth, position, and health, you should look at people less favored than yourself. When you compare yourself with others in matters of religion, knowledge and virtue, look at people who are better than yourself. - Ibn Hazm

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    18
    25-02-2004

    hier ben ik zeker mee eens.. zelf kom ik uit rouadi, daar zijn ook slacht offers gevallen... ze zouden een lijst moeten opstellen met hoeveel doden en slachtoffers in elke dorp/kempoe.

    dat imzouren en ait kamara getroffen zijn weten we...maar de andere dorpen zijn ook getroffen en ook hier zijn doden gevallen.. laten we zelf eenlijst opstellen met hoeveel doden en gewonden waar. Van rouadi las ik hier op het forum dat er al rond de 20 doden zijn...

  5. #5
    .:*Izran musica*:.

    Reacties
    188
    06-05-2003

    Origineel gepost door Rouadi
    hier ben ik zeker mee eens.. zelf kom ik uit rouadi, daar zijn ook slacht offers gevallen... ze zouden een lijst moeten opstellen met hoeveel doden en slachtoffers in elke dorp/kempoe.

    dat imzouren en ait kamara getroffen zijn weten we...maar de andere dorpen zijn ook getroffen en ook hier zijn doden gevallen.. laten we zelf eenlijst opstellen met hoeveel doden en gewonden waar. Van rouadi las ik hier op het forum dat er al rond de 20 doden zijn...
    Nou dat is dus wat ik ook bedoel..

    Bij ons waar ik vandaan kom.. weten we bijna niks..
    Respect your mother.. Heaven is at her feet..!!

    ..::~~ * Ait Driss ( Bni Abdellah ) en Mni7thifa * ~~::.. * MY ROOTS *

    Azzin ethwanitta.. ra3ker mani jedzja.. ebnakkes ayoer inoe.. zi elhoub amwanitta..

  6. #6
    koppig lid

    Reacties
    7.475
    23-12-2003

    MVC Premium MVC Premium
    t zijn een steletje DIEVEN....uit

  7. #7
    .:*Izran musica*:.

    Reacties
    188
    06-05-2003

    ze denken alleen aan zichzelf en hoeveel ze zullen krijgen en voor hoeveel ze het kunnen verkopen.. DIEVEN zijn ze 100 %
    Respect your mother.. Heaven is at her feet..!!

    ..::~~ * Ait Driss ( Bni Abdellah ) en Mni7thifa * ~~::.. * MY ROOTS *

    Azzin ethwanitta.. ra3ker mani jedzja.. ebnakkes ayoer inoe.. zi elhoub amwanitta..

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    42
    19-12-2003

    salaam oe alikoem

    ja het is zeker waar,ze praten alleen maar over alhoceima en imzourn,en die andere dorpjes helemaal niet,en ze helpen ze ook niet,ze zenden er niet eens wat tenten enzo,

    waar ik vandaan kom dus,tammassint is het ook heel erg aan toe,en er zijn ook veel mensen overleden en ook veel mensen dakloos, ze zijn ze daar helemaal vergeten.

    allahuma 3tina sabr,

    inna lillahi wa inna ilayhi razji3oen...
    salaam oe alikoem

  9. #9
    .:*Izran musica*:.

    Reacties
    188
    06-05-2003

    Origineel gepost door ismahaane
    salaam oe alikoem

    ja het is zeker waar,ze praten alleen maar over alhoceima en imzourn,en die andere dorpjes helemaal niet,en ze helpen ze ook niet,ze zenden er niet eens wat tenten enzo,

    waar ik vandaan kom dus,tammassint is het ook heel erg aan toe,en er zijn ook veel mensen overleden en ook veel mensen dakloos, ze zijn ze daar helemaal vergeten.
    Percies zoals in Bni Abdellah, Ait Driss, Regmies, Mni7thifa, Ait Hafida etc..

    [i]allahuma 3tina sabr,

    inna lillahi wa inna ilayhi razji3oen...

    Insha'allah..
    Respect your mother.. Heaven is at her feet..!!

    ..::~~ * Ait Driss ( Bni Abdellah ) en Mni7thifa * ~~::.. * MY ROOTS *

    Azzin ethwanitta.. ra3ker mani jedzja.. ebnakkes ayoer inoe.. zi elhoub amwanitta..