1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    61
    15-10-2002

    waargebeurde verhaal

    dit is echt waargebeurd in marokko deze jaar.

    er was eens een meisje die op straat liep, ze was alleen ze had niet zo veel kleren aan. een imam die liep naar haar toe en sprak waarom ze geen veel kleren aan had, ze zei, ben jij allah of zo toen pak ze haar mobiele telefoon en vroeg hier heb je mijn telefoon en ga god bellen en zeg of dit garam is. toen de imam weg ging, gebeurde er iets vreselijk dat meisje is na drie stappen lopen overleden, ze lag gewoon op de grond.

    dit is echt waargebeurd verhaal volgens mij is dit in fes gebeurd, weet niet zeker.



    beslama

  2. #2
    tettaounia

    Reacties
    640
    04-10-2002

    jaaaa

    salaam alikoum!

    Deze verhaal heb ik ook van mijn moeder gehoord, haar vriendin zat in dezelfde bus met die meisje.

    WALLAHOE A3LAM!
    O’ vergeef me Allah!!! Ik laat me nog te veel door deze doenya verleiden. maar met mijn hart en imaan zal ik er Insha’Allah tegen strijden.(amien)

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    48
    03-10-2002

    salaam
    ik heb dit verhaal ook gehoord in Marokko. Trouwens heel Marokko sprak er over, of ze er iets van geleerd hebben is maar de vraag. De meisjes lopen nog halfnaakt rond.
    Wa salaam.

  4. #4
    DesPeratlyInLoVeWhitIslaM

    Reacties
    824
    10-03-2002

    Salaam aleikom......

    Dit verhaal is de hele wereld over gegaan...... Ik heb het hier in NL gehoord, en in marokko kreeg ik het ook te horen....
    ***"Al was de oceaan inkt voor de Woorden van mijn Heer, SobhanTa'ala zo zou de oceaan zijn uitgeput, voordat de woorden van mijn Heer, SobhanTa'ala ten einde komen''***

    ***''The Sunna is like the Ark of Noah. Whoever embarks upon it reaches salvation and whoever refuses is drowned."***

  5. #5
    Bent Dar El Baida

    Reacties
    285
    24-10-2002

    Salaam 3alaikoem,

    Ik ben hier nieuw ...

    Moehiem ja dat verhaal hoorde ik ook de hele zomer ....
    Maar dat was in een bus niet opstraat ... Een Hazje zegmaar, ging naast haar zitten ... En die zei zo van ... Bentie heschoema, setrie enz enz ... En toen zij zei zo van, gaat jou niets aan je bent allah niet hier bel hem maar en kijk of ik in de hemel of de hel terecht kom ... Ewa ja de eerste beste bushalte waar ze uitstapte ging ze dood ... Zo heb ik het gehoord ...

    Beslema Mariam

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    16
    21-11-2002

    ik heb gehoord dat het in nador is gebeurd.

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    439
    19-01-2002

    Origineel gepost door fati_19
    ha ha zo zie je maar weer ............... god straft zelfs f doenia laat staan f alagira ............als ik dat meisje zo zag in marokko in mijn eigen land dan had ik haar bij haar haren gepakt en slaan slaan en loslaten tot ze erbij neervalt ftehtini trouwens veel marokaanse meisjes zijn zo ook hier in nederland....ik schaam me rot ze zijn alemaal afdankertjes van negers!
    agressief ben je wel !

    Thuis met mijn zoontje en man

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    26
    04-04-2002

    Ina Lilahi wa inie ilayhie radjie3oen

    Allah heeft haar terug genomen, en er is niets dat Hij doet, zonder reden, alle Lof komt toe aan Allah.

    Allah wou misschien een einde aan haar leven maken zodat ze niet nog meer kan zondigen, zodat ze niet nog meer moet lijden, in het graf en in het hiernamaals, Wa Lahoe a3lam, Allah is Barmhartig.
    Moge Allah dat meid vergeven en haar bestraffing verzachten
    U Get From The World
    What U Give 2 The World

  9. #9
    Bijna Lid

    Reacties
    717
    28-11-2002

    Dit verhaal heb ik deze zomer ook gehoord precies in dezelfde versie zoals jij het zegt. Zo zie je maar ALLAH straft altijd!!!

  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    30
    04-11-2002

    wie kent dit verhaal niet maar k geloof er geen bal van
    trouwens lahoe a3laam
    Arabian pleasure

  11. #11
    .........................

    Reacties
    178
    02-07-2002

    Ik heb dit verhaal ook gehoord maar het meisje zat in de bus.
    De imaam zei van setrie heschoema etc.
    ze zei ook van hier heb je de telefoon en bel en vraag of het haram is.
    en de bushalte dat ze uitstapte werd ze overreden door een automobilist

    thalla
    laila
    Wie iemand tot het goede leidt
    Krijgt dezelfde beloning als de
    Beloning van diegene die ( naar zijn advies )
    Handelde ( sah’ ih’ moeslim )

  12. #12
    moslima_zuster

    Reacties
    19
    28-11-2002

    asalmoe3 laykoem,

    Heb er nog nooit van gehoord maar zo zie je maar Allah is groot Allah hoeakbar.
    vind het echt erg hoe de `moslima meisjes` er bij lopen. moge allah ons behoeden tegen het kwade en ons belonen met het goede Inscha allah bi iwnillah

    Marasalama jullie zuster khadija

  13. #13
    Fatima

    Reacties
    28
    18-09-2002

    ja dat klopt, het verhaal het is in Casa gebeurd.

  14. #14
    Fatima

    Reacties
    28
    18-09-2002

    misschien heeft het verhaal veel meisjes wakker geschud, ik hoop dat vele van hun nu weten waar ze mee bezig zijn

  15. #15
    100% marokaantjuh

    Reacties
    133
    10-01-2006

    Je hebt er heel veel in marokko Praat niet voor andere mensen praat voor je zelf kIjk Naar je eigen en niet naar andere Gedraag eerst je zelf goed en dan Over ANDERE
    ik Waarschuw Jullie Allemaal

    Xx Ma3asallaam
    Kuuuuusjess.. voor mijn allerliefsteee...Krullenbolletje(L)