1. #31
    Aeternam requiem

    Reacties
    758
    11-07-2003

    Origineel gepost door ikrampje_87
    Of je stuurt geld, kleren etc.. met familieleden, vrienden mee die daarheen gaan.. of je stort het op hun rekening daar..
    dan weet je dat het 99 % goed terecht zal komen.. want dat giro.. neej dat komt nooit goed terecht..
    En wat als je familie ongedeert is hamdoelilah en hun huzen nog staan??....

    Ik geef geld aan een stichting hier in de buurt....en zijn laten, als er veel geld is opgebracht, iemand het persoonlijk brengen.....

  2. #32
    ww

    Reacties
    15
    04-03-2003

    MVC Premium MVC Premium
    al hoceima is nog altijd the place to be zo elke jaar ook dit jaar op vakantie staat het voor me geschreven dood te gaan door een aardbeving dan kan ik er zoiezo niet omheen
    zerma zerma

  3. #33
    Aeternam requiem

    Reacties
    758
    11-07-2003

    Origineel gepost door BANANA
    al hoceima is nog altijd the place to be zo elke jaar ook dit jaar op vakantie staat het voor me geschreven dood te gaan door een aardbeving dan kan ik er zoiezo niet omheen

    :hoedaf:....

  4. #34
    MVC Lid

    Reacties
    622
    18-12-2002

    Origineel gepost door chuckYou
    .........

    al Hoceima #1!!
    Al Hoceima blijft voor altijd onze #1 !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    wat er ook gebeurd!!!

    I Love That City

  5. #35
    ALHOCEIMA PRIDE

    Reacties
    876
    09-03-2002

    Ik wilde ook geld storten maar zoals de anderen al zeiden hoe weet ik zeker dat het geld ook bij de slachtoffers terecht gaat komen....
    En aangezien ik daar ook nog heel wat familie heb wonen, waarvan er 2 gezinnen hun huizen niet meer bewoonbaar zijn, ga ik gewoon hun t geld sturen dat ik wilde storten...

    Missy
    Citaat Geplaatst door Apodo Bekijk reactie
    Tawayaghetç is de taal van de liefde, meer liefdevoller kan het namens haar nooit worden. Prachtig, werkelijk, prachtig.