1. #1
    Oujdia In Hart En Nieren

    Reacties
    4.886
    20-11-2002

    Ik Wil Dat Me Haren Wat Sneller Gaan Groeien !!!!

    me haren groeiten niet zo snel.. hoe dat komt weet k niet.. maar ik wil dus zo graag dat me haren wat sneller gaan groeien.. en nu is me vraag aan jullie :


    WETEN JULLIE MISCHIEN WAT IK MOET DOEN ZODAT ME HAREN WAT SNELLER KUNNEN GROEIEN ??



    Merci !

  2. #2
    MVC Premium

    Reacties
    1.000
    09-03-2001

    MVC Premium MVC Premium
    Heb gehoord dat amandelolie heel goed. Ook knoflook met olijfolie. Of dit waar is zou ik niet weten...

    Laila
    De vrouw is gemaakt van de rib van de man, Niet van het been om getrapt te worden- Niet van het hoofd om hoger te zijn.Maar van de zij om gelijk te blijven, Onder de arm om beschermd te worden- En naast het hart om geliefd te worden.Laat een vrouw nooit huilen Want Allah S.W.T telt haar tranen..


  3. #3
    Oujdia In Hart En Nieren

    Reacties
    4.886
    20-11-2002

    olijf olie met knoflook ? moet je olijfolie dan ook eerst opwarmen of hoeft dat niet ?

    me ma zei net dat k olijfolie met ei moest doen.. :maf3:

  4. #4
    .

    Reacties
    3.158
    03-12-2002

    olijfolie met olie is ook een mogelijkheid

  5. #5
    Verbannen

    Reacties
    1.965
    19-02-2004

    Gemiddeld groeit een mensenhaar 1 cm per maand. Kwestie van geduld en je haren niet meer knippen.

  6. #6
    .... koffie junk....

    Reacties
    7.665
    05-06-2003

    MVC Premium MVC Premium

    Re: Ik Wil Dat Me Haren Wat Sneller Gaan Groeien !!!!

    Origineel gepost door SaMiax
    me haren groeiten niet zo snel.. hoe dat komt weet k niet.. maar ik wil dus zo graag dat me haren wat sneller gaan groeien.. en nu is me vraag aan jullie :


    WETEN JULLIE MISCHIEN WAT IK MOET DOEN ZODAT ME HAREN WAT SNELLER KUNNEN GROEIEN ??



    Merci !
    pokon wat moet ik dan wel niet zeggen ik ben net terug van kaal geweest .

  7. #7
    .

    Reacties
    3.158
    03-12-2002

    Origineel gepost door Judi
    Gemiddeld groeit een mensenhaar 1 cm per maand. Kwestie van geduld en je haren niet meer knippen.
    Juist wel knippen!!

  8. #8
    ....

    Reacties
    2.054
    05-06-2002

    Tijd geleden heb ik iets vreemds gehoord..

    Een zelfgemaakt middeltje dat haren sneller laat groeien en op de kale plekken weer haar laat groeien is het volgende
    Hasj fijnmalen en vervolgens met olijfolie mengen en op je hoofdhuid smerenMaar dan moet je natuurlijk wel weten waar je de hshisha kan krijgen


    Maar iets makkelijkers is je hoofdhuid regelmatig maseren en je haar goed verzorgen kan ervoor zorgen dat het haar sneller groeit..

  9. #9
    Oujdia In Hart En Nieren

    Reacties
    4.886
    20-11-2002

    Origineel gepost door Judi
    Gemiddeld groeit een mensenhaar 1 cm per maand. Kwestie van geduld en je haren niet meer knippen.
    k knip al shie jaaar niet meer.. en tis juist goed als je eens in de drie/4 maanden je puntjes knipt.. maar dat ziet me ma niet zitte

  10. #10
    .

    Reacties
    3.158
    03-12-2002

    Origineel gepost door SaMiax
    k knip al shie jaaar niet meer.. en tis juist goed als je eens in de drie/4 maanden je puntjes knipt.. maar dat ziet me ma niet zitte
    De puntjes moet je zeker na een tijdje afknippen, anders groeit je haar niet meer.. Overtuig je ma

    En jammer dat je binnenkort weg gaat

  11. #11
    Oujdia In Hart En Nieren

    Reacties
    4.886
    20-11-2002

    Origineel gepost door minora
    De puntjes moet je zeker na een tijdje afknippen, anders groeit je haar niet meer.. Overtuig je ma

    En jammer dat je binnenkort weg gaat
    ik heb dr al geprobeert te overtuigen maar ze is koppig

    als het wat leuker wordt blif ik wel.. mi dont know

  12. #12
    .

    Reacties
    3.158
    03-12-2002

    Origineel gepost door SaMiax
    ik heb dr al geprobeert te overtuigen maar ze is koppig

    als het wat leuker wordt blif ik wel.. mi dont know

    Mijn ma wil vaak ook niet dat ik er een stukje laat afknippen, maar ben ook koppig does krijg toch vaak m'n zin

    Je blijft!!

  13. #13
    Bijna Lid

    Reacties
    1.630
    07-08-2003

    knoflook, stinkt dat niet?

  14. #14
    MVC Premium

    Reacties
    1.000
    09-03-2001

    MVC Premium MVC Premium
    Origineel gepost door Echie
    knoflook, stinkt dat niet?
    Jawel en niet zo'n beetje ook...

    Dat is niet eens zo erg als het maar goed is ;-)

    Laila
    De vrouw is gemaakt van de rib van de man, Niet van het been om getrapt te worden- Niet van het hoofd om hoger te zijn.Maar van de zij om gelijk te blijven, Onder de arm om beschermd te worden- En naast het hart om geliefd te worden.Laat een vrouw nooit huilen Want Allah S.W.T telt haar tranen..


  15. #15
    La Vie en Rose

    Reacties
    35.904
    08-02-2002

    Trek aan je haren.




    I love my 2 boys. I gave them life...
    They gave me a reason to live.