1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    1.077
    15-03-2002

    Arrow petitie tekenen ??? NO WAYYY !!

    Ik neem aan dat bijna iedereen die hier op de forum komt een petitie heeft getekent tegen de bezette Palestijnse gebieden


    IK DUS NIET


    ik heb nagedacht en kwam tot de conclusie dat als ik een petitie zou tekenen tegen de bezette gebieden, dan zal dat betekenen dat ik ISRAEL als STAAT erken

    wat ik dus niet doe, want Israel is voor mij PALESTINA


    wat bedoelen ze met de bezette gebieden, GAZA STROOK en de WESTBANK

    maar ik vind dat heel ISRAEL bezet is van Tel Aviv tot Jeruzalem, van Hefa tot Elat

    ik zal alleen een petitie tekenen als dat baat zou hebben om heel ISRAEL te bevrijden en terug te geven aan de Palestijnen

  2. #2
    Gemeenste lid.

    Reacties
    1.586
    03-08-2002

    Zit wel wat in.
    Ik heb nooit slaap.


  3. #3
    BeyonD SanE

    Reacties
    48
    18-09-2002

    Ja vraag maar eens hoe ze het hebben gekregen.
    www.moviequotequiz.com/othersounds/OneOfThem.wav

    -S-

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    1.077
    15-03-2002

    Origineel gepost door butterfly1983
    Ja maar ze (de joden) hebben het van de britten gekregen na de tweede wereld oorlog...dat palestina bezat. Dus ja.....

    dat wilt nog niet gaan zeggen dat ze het Beloofde land...... oopss euhhh ik bedoel Beroofde land, mogen houden


    ik ga niet weer uitleggen hoe het daadwerkelijk zit met palestina en israel, krijg ik weer stomme reacties van HEIN

    heyy, waar zit HEIN trouwens lang niet meer gezien

    HEIN wil je zo vriendelijk zijn om te reageren

  5. #5
    WIE IK? BEN JE ZELF!

    Reacties
    1.390
    27-05-2002

    IK HEB AL GETEKENT !!!


    EN WAT NU ?


    ERGENS HEB JE WEL GELIJK

    MAAR ZOUDEN WE NIET TEKENEN DAN ZOU ER NOOIT EEN EINDE KOMEN AAN DE BEZETTING

    ALS DIE GEBIEDEN NOU EERST BEVRIJD WORDEN DAN VOLGT DE REST INSHALLAH WEL

  6. #6
    Abdullaah

    Reacties
    1.444
    04-08-2002

    Ik heb wel getekend want ik zie de hele zionistische entiteit als bezet gebied.......zionisten kunnen best hun staat in de VS stichten, zijn toch grote vrienden van elkaar.......
    Imam Ahmed (d.241H) - rahimahullah - said: "If this Taa'ifatul-Mansoorah (Victorious and Aided Group) is not Ashaabul-Hadeeth, then I do not know who they are." [Saheeh in Fathul-Baari]

    Iemaam 'Abdoellaah ibn Al-Moebaarak heeft gezegd: "Wanneer er een fietnah (rampspoed, beproeving, chaos) opkomst is, dan weet elke Geleerde het, en als de fietnah al om zich heen heeft gegrepen dan weet elke onwetende het!"( Tabaqaat ibn S'ad)

  7. #7
    Abdullaah

    Reacties
    1.444
    04-08-2002

    Origineel gepost door butterfly1983
    Ja maar ze (de joden) hebben het van de britten gekregen na de tweede wereld oorlog...dat palestina bezat. Dus ja.....
    In 1948 zijn ze Palestina binnen gevallen en hebben gestolen wat ze stelen konden
    Imam Ahmed (d.241H) - rahimahullah - said: "If this Taa'ifatul-Mansoorah (Victorious and Aided Group) is not Ashaabul-Hadeeth, then I do not know who they are." [Saheeh in Fathul-Baari]

    Iemaam 'Abdoellaah ibn Al-Moebaarak heeft gezegd: "Wanneer er een fietnah (rampspoed, beproeving, chaos) opkomst is, dan weet elke Geleerde het, en als de fietnah al om zich heen heeft gegrepen dan weet elke onwetende het!"( Tabaqaat ibn S'ad)

  8. #8
    ..................

    Reacties
    10.222
    16-09-2002

    tekenen of niet. Het helpt geen ene biet !
    Heb je medische vragen ? klik dan op hier: HIER


  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    3.306
    24-02-2002

    daar zit wel wat in...maar voor ons is dat mischien palestina...

    maar volgens hen...de REST en de gene die het hebben opgericht zien dus dat gedeelte dus wel als israel.......

    begrijp je......


    maar ja...veel nut heeft het niet of je nou tekent of niet.......er wordt toch niks meegedaan...de hele werled zit er al jaren mee...maar nog steeds niks..en ze gaan heus niet d.m.v. een lijst met handtekeningen ineens actie voeren want anders zou dat aaalllaang gebeurd zijn....


    toch heb ik getekent

  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    114
    01-10-2002

    j0den hebben nooit recht om een land dat staat in de tora.
    Dus wat j0den nu doen is tegen hun tora wetten..andermans land in pikken.
    Vrede met j0den kan pas komen als j0den de bezet gebieden voor 1947 terug geven aan de oorspronkelijke bewoners Falisijnen...
    VUIL BENI EL KALB ZIONBEEST children killer

  11. #11
    ..................

    Reacties
    10.222
    16-09-2002

    Re: XXXXXX

    Origineel gepost door Amira010
    JA ehh als we allemaal zo denken dan gebeurt er zeker geen biet.
    Het is toch niet zoveel gevraagd om zoiets te tekenen.
    Echt iets voor marokkanen we geven altijd zo snel op.
    Have faith en probeer het.
    NEE heb je en JA kan je krijgen, als je niet zo'n instelling hebt dan kom je echt nergens.
    draaf nou niet meteen door
    er zijn andere manieren dan petities tekenen
    of is deze petitie krachtiger dan een VN-resolutie ?

  12. #12
    WIE IK? BEN JE ZELF!

    Reacties
    1.390
    27-05-2002

    Origineel gepost door doc25
    tekenen of niet. Het helpt geen ene biet !



    INDERDAAAAAAAAAAAAAD

    ik heb respect voor gretta maar ben benieuwd wat ze gaat bereiken

  13. #13
    MVC Lid

    Reacties
    1.077
    15-03-2002

    Palestina heeft een geschiedenis van meer dan 5000 jaar. Megiddo, Jeruzalem en Jericho bestonden reeds als stad twee duizend jaar vóór Christus. Omwille van het strategisch belang (handelsrouten tussen Mesopothamië en Egypte liepen door Kanaän) werd Kanaän en later Palestina door de eeuwen heen altijd begeerd door de grootmachten. De Hebreeërs hebben gedurende 74 jaar een koninkrijk gehad, maar zelfs in die periode is Kanaän NOOIT een volledig joods land is geweest.
    Het ontstaan van het huidige conflict ligt eigenlijk in 1896, toen Theodor Herzl zich uitsprak voor een joodse staat als oplossing voor het antisemitisme. Deze ideologie van “terugkeer naar Sion (Jeruzalem)”, is bekend als het “zionisme”. Ze interpreteert de geschiedenis van Palestina als zou het land uitsluitend aan de joden (vanwaar ook ter wereld) toebehoren.

    Het recht van het Palestijnse volk om er te (blijven) wonen wordt dus door het zionisme ontkent.




    De Palestijnen geven 78% van hun land in ruil voor vrede. Is dit nog niet voldoende? Hoelang blijven wij in de macht van de zionistische propaganda en dulden de genocide die voor onze ogen aan het gebeuren is?

  14. #14
    WIE IK? BEN JE ZELF!

    Reacties
    1.390
    27-05-2002

    Origineel gepost door Sarahsalima



    De Palestijnen geven 78% van hun land in ruil voor vrede. Is dit nog niet voldoende? Hoelang blijven wij in de macht van de zionistische propaganda en dulden de genocide die voor onze ogen aan het gebeuren is?
    als het aan mij lag zou ik die 78 % echt niet inruilen om vrede te stichten met die lihoed, ik sterf liever dapper, dan als vriend van een lihoedie

  15. #15
    ..................

    Reacties
    10.222
    16-09-2002

    Origineel gepost door Amira010
    Nou daar kan je al helemaal niks inbrengen, maar als Duisenberg (een belangrijke naam) met verscheidene handtekeningen tegen de bezetting aankomt zetten dan kunnen ze er naar kijken.
    Maar jij kan in je eentje echt niks veranderen hoor.
    Zoals ik al zei NEE heb je en JA kan je krijgen.
    Teken nou maar gewoon dan doe je tenminste nog iets ipv zo bekritiserend te zijn.
    Ik heb niemand bekritiseerd. Iedreen mag van mij doen wat hij nuttig acht. Ik zie niks in dat petitie gedoe. Je sust je geweten een beetje. Zo van: ik heb getekend dus ik heb mijn plicht gedaan. Ik doe het niet omdat ik 100% zeker weet dat petities IN DIT GEVAL niet helpen.