1. #1
    MVC Premium

    Reacties
    1.000
    09-03-2001

    MVC Premium MVC Premium

    winkelen

    Wie heeft dit ook... Je wilt wat leuks maar je kan nooit wat leuks vinden.... Je ziet overal de zelfde soort kleding en als je wat leuks heb
    gevonden. Durf je niets eens naar het prijskaartje te kijken

    In welke winkels slaag jij? Ik nergens....

    Laila
    De vrouw is gemaakt van de rib van de man, Niet van het been om getrapt te worden- Niet van het hoofd om hoger te zijn.Maar van de zij om gelijk te blijven, Onder de arm om beschermd te worden- En naast het hart om geliefd te worden.Laat een vrouw nooit huilen Want Allah S.W.T telt haar tranen..


  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    68
    25-10-2003

    Hahaha wollah bij mij is het precies hetzelfde!!
    Maar ik slaag er meestal wel in om iets te vinden bij de veromoda en bij mode d'emploi! Daar hebben ze hele leuke kleren en niet eens zo duur!

    Veel succes!!!

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    201
    03-10-2002

    Hallo,
    Meestal vind ik iets leuks als ik helemaal blut ben!
    ==>i3mal lidunjaka kaanak sata3ischoe abada, wa 3mal liagiratik wakaanak sawfa tamoetoe 3ada.

    ==>laysa alfata man jakoeloe kana abi,wa ina ma alfata man jakoeloe ha anada.

  4. #4
    MVC Premium

    Reacties
    1.000
    09-03-2001

    MVC Premium MVC Premium
    Origineel gepost door dinara
    Hallo,
    Meestal vind ik iets leuks als ik helemaal blut ben!
    Dit komt mij heeeeeeeeel bekend voor
    De vrouw is gemaakt van de rib van de man, Niet van het been om getrapt te worden- Niet van het hoofd om hoger te zijn.Maar van de zij om gelijk te blijven, Onder de arm om beschermd te worden- En naast het hart om geliefd te worden.Laat een vrouw nooit huilen Want Allah S.W.T telt haar tranen..


  5. #5
    lekker boeiend......

    Reacties
    123
    17-03-2003

    mij ook!!!!

  6. #6
    Bijna Lid

    Reacties
    1.630
    07-08-2003

    ik slaag altijd in de H&M
    Op et eerste gezicht denk ik altijd van: damn man, er is hier nix leuks, maar als je goed zoekt, dan vind je altijd wat...ik tenminste!

  7. #7
    MVC Premium

    Reacties
    1.000
    09-03-2001

    MVC Premium MVC Premium
    Origineel gepost door Echie
    ik slaag altijd in de H&M
    Op et eerste gezicht denk ik altijd van: damn man, er is hier nix leuks, maar als je goed zoekt, dan vind je altijd wat...ik tenminste!
    Ik vind het altijd maar een zooi bij H&M. Krijg automatisch geen zin meer op verder te zoeken...

    Moet denk ik maar beter goed blijven zoeken.

    Laila
    De vrouw is gemaakt van de rib van de man, Niet van het been om getrapt te worden- Niet van het hoofd om hoger te zijn.Maar van de zij om gelijk te blijven, Onder de arm om beschermd te worden- En naast het hart om geliefd te worden.Laat een vrouw nooit huilen Want Allah S.W.T telt haar tranen..


  8. #8
    kiss kiss kiss

    Reacties
    838
    07-11-2002

    Origineel gepost door Echie
    ik slaag altijd in de H&M
    Op et eerste gezicht denk ik altijd van: damn man, er is hier nix leuks, maar als je goed zoekt, dan vind je altijd wat...ik tenminste!




    Lijkt wel een rommelmarkt , wat haat ik die winkel

  9. #9
    anti NOS en P&W

    Reacties
    10.724
    19-11-2002

    ik kan nooit lange rokken vinden weet iemand een winkel waar je wel lange rokken kan kopen

  10. #10
    MVC Premium

    Reacties
    1.000
    09-03-2001

    MVC Premium MVC Premium
    Origineel gepost door salwa23
    ik kan nooit lange rokken vinden weet iemand een winkel waar je wel lange rokken kan kopen
    Daar ben ik ook opzoek naar. Zie vaak meiden ermee lopen. Dan puntlaarzen eronder.
    De vrouw is gemaakt van de rib van de man, Niet van het been om getrapt te worden- Niet van het hoofd om hoger te zijn.Maar van de zij om gelijk te blijven, Onder de arm om beschermd te worden- En naast het hart om geliefd te worden.Laat een vrouw nooit huilen Want Allah S.W.T telt haar tranen..


  11. #11
    MVC Premium

    Reacties
    608
    20-02-2004

    MVC Premium MVC Premium
    als ik iets leuks zie en het is te duur dan wacht ik tot het is afgeprijst maar dat doe ik als het echt duur is.

  12. #12
    FREE GAZA!

    Reacties
    10.536
    18-11-2002

    Men at work..ik slaag daar standaard.. en vero moda..voor leuke truitjes..

  13. #13
    .

    Reacties
    312
    21-10-2002

    Origineel gepost door dinara
    Hallo,
    Meestal vind ik iets leuks als ik helemaal blut ben!
    Me 2

    Ik slaag meestal alleen als ik sceer ben , maar als ik geld heb en vind wat leuks is dat bij H&M, Zara, Vero moda (leuke jasjes en so) en voor de mensen die albert cuyp kennen, die leuke boetiekjes.. zijn soooooooooo leuk

    En soms de markt wooow ik zal laatst zo'n leuk vestje op de markt, licht rose en creme.. beetje gemeleerd op de markt 19.. Helemaal van nu, beetje dat jaren 80 styl
    :boogie:..Gezocht?? Dakka chikies
    Meiden voor Dakka Marrakechia :boogie:

  14. #14
    theedrinkend lid

    Reacties
    8.302
    29-07-2002

    MVC Premium MVC Premium
    Origineel gepost door faatje_berber
    als ik iets leuks zie en het is te duur dan wacht ik tot het is afgeprijsd maar dat doe ik als het echt duur is.
    En als het dan is afgeprijsd, is jouw maat er niet meer...

  15. #15
    theedrinkend lid

    Reacties
    8.302
    29-07-2002

    MVC Premium MVC Premium
    Origineel gepost door jawhara1
    Lijkt wel een rommelmarkt , wat haat ik die winkel
    Inderdaad, maar op de een of andere manier ga ik er toch steeds weer heen, want temidden van die rommel hangen toch wel leuke kleren, voor een aardige prijs.