1. #1
    Bijna Lid

    Reacties
    411
    10-01-2004

    lage bloeddruk

    mensen

    ik heb even een vraagje?

    wie weet wat je hebt als je een lage bloeddruk hebt?
    en wat dat betekent?

  2. #2
    Tamazight!

    Reacties
    1.770
    15-02-2004

    MVC Premium MVC Premium
    zou et nie wete
    marre suc6 verder e icha

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    23
    23-11-2003

    ik denk dat dat iets te maken heeft met te kort aan vitamines ensjow...
    MiJn HaRt Is GesToLe..k BeN T KwIjT..HeT BeHoOrT nU ToE AaN DiE VaN JoU..voOr AlTijD!!!(K)

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    80
    28-02-2003

    Re: lage bloeddruk

    Origineel gepost door marocc17
    mensen

    ik heb even een vraagje?

    wie weet wat je hebt als je een lage bloeddruk hebt?
    en wat dat betekent?
    moe, geen energie. Het schijnt dat tomaten helpen!
    en veel vitamenen innemen en drinken
    carpe diem

  5. #5
    Bijna Lid

    Reacties
    411
    10-01-2004

    bedankt voor de tips dames....

  6. #6
    Benny Felous Djelli

    Reacties
    5.099
    13-09-2001

    Je hbt dan een telaag ijzer gehalte.. je kunt er tabletten voor krijgen.. staaltabletten.. stinken heel erg en zijn goor.. verder helpt appelstroop linzen en spinazie... doe er wel wat aan watn als ie telaag wordt dan heb je kans elke keer flauw te vallen

  7. #7
    .... koffie junk....

    Reacties
    7.665
    05-06-2003

    MVC Premium MVC Premium
    iets meer zout pakken schijnt goed te zijn maar ook weer niet overdrijven ik heb er vak last van dan heb ik het idee dat mijn laatste dag is geteld maar een paar zoute dropjes of bouillion kan uitkomst bieden en even laten testen of je h.b niet te laag is dan is het belangijk om heel veel dingen te eten wat groen is b.v spinazie maar peul vruchten is toch het beste .sterkte er mee

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    2.356
    30-01-2004

    Hoi ik weet niet of dit hetzelfde is als een laag ijzergehalte, maar zo ja, dan kan ik je adviseren bruine boterhammen/linzen/vlees/vis te eten in combinatie met vitamine C en dan met name kiwi. Mijn arts heeft me eerst aanbevolen het via de natuurlijke manier te doen en als mijn ijzergehalte dan toch te laag zou blijven, de pillen proberen. Maar ik moet zeggen dat sinds ik dit voedselpatroon volg, ik mij hartstikke goed voel en mijn ijzergehalte is weer helemaal op peil!!

    groetjes!!
    What do I wear in bed?Chanel nr. 5 of course!

  9. #9
    Bijna Lid

    Reacties
    411
    10-01-2004

    maar in ieder geval...ik was bij de dokter, en ik vertelde haar dat ik soms als ik opstond van de bank of zo.. dat het dan even zwart voor mijn ogen werd, toen zei zei dat ik misschien last had van een lage bloeddruk...maar ik durfde haar niet verder te vragen...uit angst dat het iets ergs zou zijn... maar dat was de reden waarom ik deze vraag dus stelde mensen...

    beslmaa