Poll resultaten: Hoeveel dagen draag jij je kleren?

Stemmers
532. Je mag niet stemmen op deze poll
  • Maar 1 dag ...aweelie is toch anders vies?!?

    296 55,64%
  • 2 dagen

    184 34,59%
  • 3 dagen

    31 5,83%
  • een week

    3 0,56%
  • een maand

    18 3,38%
  1. #1
    **getrouwd**

    Reacties
    153
    26-01-2004

    Hoeveel dagen draag jij je kleding?

    Hoe vaak achter elkaar draag jij je kleding?

    Ik heb elke dag andere kleren aan ... ik heb collega's die elke dag hetzelfde aan hebben ... gatver! (je weet toch van die kaasjes die hun geld liever aan bier in het weekend uitgeven!)

  2. #2
    -

    Reacties
    1.533
    31-03-2003

    1 dag..Niet omdat ik het vies vindt ofso want 2 dagen kan ook wel maar ik vind het gewoon fijner om elke dag iets anders aan te hebben..


  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    57
    26-08-2003

    bovenkleding altijd 1 dag. een broek draag ik soms wel 2 dagen achter elkaar.

  4. #4
    ~~dansende lid~~

    Reacties
    285
    06-12-2003

    1 dag, nie meer

    vind het saai, als je iedere x hetzelfde aanhebt...

  5. #5
    Benny Felous Djelli

    Reacties
    5.099
    13-09-2001

    in de zomer kleed ik me welles 3x om per dag.. mijn ma zegt altijd.. als je zelf je kleding moest wassen zoals wij dat vroeger deden.. dan droeg je elk stuk een week

  6. #6
    *BrUtDeFeMMe*

    Reacties
    604
    30-07-2003

    tetoezient zo doe ik het ook
    Culturen Verschillen, Culturen Veranderen.
    Betekent Dit Dat Zij In Waarde Verschillen??


    Omdat Culturen Uniek Zijn, Verschillen Ze.
    Omdat Culturen Volledig Zijn, Zijn Ze Gelijkwaardig!!

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    1.769
    22-05-2002

    Re: Hoeveel dagen draag jij je kleding?

    Origineel gepost door Juffrouw
    Hoe vaak achter elkaar draag jij je kleding?

    Ik heb elke dag andere kleren aan ... ik heb collega's die elke dag hetzelfde aan hebben ... gatver! (je weet toch van die kaasjes die hun geld liever aan bier in het weekend uitgeven!)
    Ik trek mijn kleren niet 2 keer achter elkaar aan. Maar het kan best zo zijn dat ik mijn truitje pas na 2 keer wassen in de wasmachine gooi. Alleen als het stinkt gooi ik het gelijk in de was. Als het niet stinkt, dan trek ik het gerust een 2e keer aan.

    [glow=black]

    Gatar fel Matar...

    Want ik ga naar QATAR!

    [/glow]


  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    68
    25-10-2003

    Re: Re: Hoeveel dagen draag jij je kleding?

    Origineel gepost door Miss_Banana
    Ik trek mijn kleren niet 2 keer achter elkaar aan. Maar het kan best zo zijn dat ik mijn truitje pas na 2 keer wassen in de wasmachine gooi. Alleen als het stinkt gooi ik het gelijk in de was. Als het niet stinkt, dan trek ik het gerust een 2e keer aan.
    Juist dat doe ik ook!!!!!!!!!!!!!

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    236
    31-01-2004

    Een maand??? A wilieeeee.... moet ook erg fris rieken
    Ja doe ook steeds elke dag iets anders aan of soms om de 2 dagen, maar ondergoed dat verander je best wel elke dag want anders.... if you know what I mean


    Kusjes
    “Het wereldlijke leven is een vreugde en het beste vreugde daarvan is een rechtvaardige vrouw”

  10. #10
    **getrouwd**

    Reacties
    153
    26-01-2004

    Origineel gepost door 007_letizia
    Je weet wel die kaasjes die hun geld liever aan het bier uitgeven? (Geloof Je Het Zelf? Ken Meer Nederlandse Mensen Met Smaak Dan ........ ) Maar zoals miss_banana al zei: ik doe het ook niet 2x achter elkaar aan, maar dat betekent niet dat ik gelijk na 1 x dragen m'n spijkerbroek in de was doe ofzo. Zwarte broeken na 2 x pas, maar spijkerbroeken kan ik soms wel 4 x aan voordat hij vies is of gaat ruiken. Dan doe ik het niet gelijkm 4 x achter elkaar aan hoor. Maar truitjes, bloesjes etc. doe ik gelijk in de was.
    Ik weet niet waar jij werkt, maar collega's zijn wel (niet allemaal natuurlijk) van die zieligerds die liever hun geld uitgeven aan bier! (ps: ik werk in het onderwijs, ga je eigen docenten van vroeger maar eens na!!!! )

    greets juf

  11. #11
    Laila is Oelala....

    Reacties
    9.871
    30-11-2003

    Ik heb elke dag andere kleren.
    Maar mijn ma zegt trek je kleren is twee dagen aan meer niet je bent toch geen klein kind meer om je kleren vies te maken.
    Maar ik vind het toch aan de ene kant zielig voor me ma want we wonen met ze 8 in het huis.
    En we hebben elke dag andere kleren aan.
    Maar ja ik vind het niet leuk om met kleren meer dan een dag aan te trekken.
    Ik voel me er gewoon niet goed in.

  12. #12
    MVC Lid

    Reacties
    17.647
    28-08-2002

    Doe ik ook..

    Origineel gepost door tetouzient
    bovenkleding altijd 1 dag. een broek draag ik soms wel 2 dagen achter elkaar.
    Ondertekening verwijderd door een Moderator
    Klik hier voor meer info

  13. #13
    Sociaal Dominant

    Reacties
    2.877
    19-12-2003

    Iedere dag compleet iets anders, ik heb een reputatie hoog te houden
    'Fashions fade, style is eternal!'

  14. #14
    ayat20

    Reacties
    8.811
    02-11-2002

    Ligt eraan eigenlijk...
    Onze herinneringen aan onze trouwdag zijn als koekkruimels, je komt ze steeds weer tegen

    Die man heeft een sprookjeshuwelijk, als hij thuiskomt zit er een heks op de bank.

  15. #15
    .

    Reacties
    3.158
    03-12-2002

    Niet eens een hele dag... Zodra ik thuis kom lekker iets makkelijks en de volgende dag weer iets anders