1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    16
    06-10-2002

    Unhappy Wat liefde mij deed!!!

    Hij hield de deur voor mij open eerst twijfelde ik of ik wel wou instappen maar uiteindelijk was ik alsnog gegaan ik had nota bene met die jongen afgesproken de hele weg keek naar buiten ik zag vanuit mijn ooghoeken dat Youssef mij zat aan te kijken maar ik durfde niet terug te kijken. We waren ik stapte uit en nam afscheid van de twee ik liep regelrecht naar Mexx waar ik dus werk. De dag ging als een sneltrein voorbij. Ik zat de hele tijd met mijn gedachte bij hem wat is hij toch mooi. Eindelijk ben ik thuis ik kleed me om en ga naar beneden om mijn moeder te helpen. Even later ging ik weer naar boven om mijn huiswerk te maken ik ben net bezig als de telefoon gaat ik neem op zonder dat ik kijk wie ik dacht toch dat het NOra was mijn beste vriendin als die niks te doen heeft gaat ze aan de telefoon hangen. Ik antwoord zoals gewoonlijk "met Amal". Salam Amal hoor ik aan de andere kant met de stem die ik uit duizenden zou herkennen het was Youssef. Ik deed net of het de gewoonste zaak van de wereld was "Salam Youssef"antwoorde ik "alles goed","jahoor met jou" zo ging het gesprek wel een half uur door over koetjes en kalfjes. Uiteindelijk had ik met hem afgesproken en neergelegd. Het was zover de dag waarop ik met Youssef heb afgesproken ik een roze broek aan en een roze trui en roze schoenen en liet mijn haar los hangen. Aangekomen op de afgsproken plek zie ik hem al wachten ik loop naar hem toe en begroet hem met een hand. We lopen door naar de Mac. Daar aangekomen bestelde we wat te drinken en begonnen wat bij te kletsen en lachen. Net wanneer ik hem wou vertellen dat ik van hem houd. Zet hij zijn hand op de mijne en zei tegen mij Amal ik moet je wat vertellen ik houd van je en wil je hand nooit meer loslaten ik voelde hoe hij mij aankeek en kreeg het warm. Met een zachte stemmetje antwoorde ik Youssef ik houd ook van jou. Ik zag hoe dichtbij hij kwam en voor ik het wist voel ik zijn lippen op de mijne deze dag zal ik nooit vergeten. 5Minuten later lopen we buiten hand in hand wat ben ik toch gek op deze jongen hij is alles wat ik wil hij bracht mij met de auto naar het einde van mijn straat en gaf me nog snel een kus. Ik stapte uit en zwaaide naar hem en liep weg ik hoorde hoe hij wegreed. Ik wou net doorlopen toen ik een hand op mijn mond voelde ik lachte, want ik dacht dat het Youssef was die een grapje met mij uithaalde maar 2 seconde later had ik door dat dat niet zo was ik werd meegetrokken in een auto en ze reden met volle vaart weg ik kon niet op of om kijken het was donker ik kreeg een vreemd gevoel in mijn buik. De minuten leken eeuwen opeens stopte de auto en ik werd meegetrokken ik wou schreeuwen maar ik kreeg geen geluid uit mijn mond ik voeld hoe mijn telefoon afging maar mijn handen waren verstijfd. ik werd een pand in gesleurd. Ik voeld hoe een van de jongens aan mij zat opeens werd ik vastgebonden en geblinddoekt ik kon niks meer zien. Ik begon keihard te gillen maar het was al te laat ik voelde hoe iemand mijn broek naar beneden trok. En aan mijn gevoelige plekje kwam ik hoorde ze nog lachen en een van hun zei neuk haar gewoon waar wacht je nog op en toen kwam het ergste wat mij in mijn hele leven is gebeurd hij kwam in mij ik begon keihard te huilen maar ze wouden maar niet ophouden. Ik voelde hoe ze om de beurt gingen het deed pijn net of ze mijn keel hadden door gesneden na uren wat voor mij eeuwen leken gingen ze weg ik wist niet waar ik was maar begon mezelf los te wurmen wat uiteindelijk wel lukte.
    Hou van Allah (s.w.t) en Allah (s.w.t) zal van jou houden!

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    16
    06-10-2002

    Dit is het vervolg van wat liefde mij deed maar er is iets misgegaan Sorry
    Hou van Allah (s.w.t) en Allah (s.w.t) zal van jou houden!

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    824
    03-10-2002

    heeey stroyteller


    goed verhaal, hoor. Ik hoop niet dat het je egt is overkomen want dat wens ik je egt niet toe..thallah a sistah..ik kijk uit naar het vervolg



    hasna
    Sometimes in life you feel the fight is over, and it seems as though the writings on the wall.Superstar you finally made it but once your picture becomes tainted it's what they call:The rise and fall!!

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    16
    06-10-2002

    Sorry mensen maar zoals ik daarboven al schreef het is jammer genoeg een echt verhaal kon ik maar zeggen dat het niet zo was dan was ik b3da blij maar ik heb altijd pech.
    Ik zal zo snel mogelijk een vervolg schrijven maar ik moet eerst even bij komen.
    thallou
    Hou van Allah (s.w.t) en Allah (s.w.t) zal van jou houden!

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    16
    06-10-2002

    Hebben jullie ook het begin trouwens gelezen
    want er was iets fout gegaan
    Hou van Allah (s.w.t) en Allah (s.w.t) zal van jou houden!

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    16
    06-10-2002

    Ik zette het op een lopen en begon te rennen het maakte me niks uit als ik maar weg was van deze buurt weg van deze mensen ik hoorde mijn telefoon nog afgegaan maar ik had geen tijd om op te nemen ik had alleen maar tijd om te lopen pas toen ik een bus zag stopte ik en werd wat rustiger ik stapte in en ging achterin zitten ik was zo bang dat ik ze weer zou tegenkomen ik was eindelijk thuis ik ging naar boven en plofte op mijn bed ik begon te huilen en te huilen gelukkig was niemand thuis anders waren ze standaard komen kijken ik hoorde weer mijn telefoon afgaan ik nam maar op want ik dacht dat het Nora was ik nam op en zij met Amal toen kwam de schrik van mijn leven weer op het was geen Nora maar het was iemand anders "wat kan je lekker hard schreeuwen zeker van genot, zeg eerlijk je vond het wel lekker"hoorde ik ik schreeuwde keihard laat me met rust. en hing op en weer kwamen de tranen naar boven ik begon te huilen en te huilen. ik liep naar de douche en waste mezelf. En ging terug naar mijn kamer om slaap te krijgen maar die kreeg ik niet, de volgende dag waren mijn ogen omringd door wallen maar ik liet het niet merken ik liep naar de douche waste mezelf en klede mezelf om ik liep naar beneden en groette mijn ouders sbahelcher a baba en kuste hem op zijn voorhoofd, sbahelcher a mama en kuste haar weer op haar voorhoofd ik keek mijn moeder aan en ik zag dat mijn moeder mijn ogen had gezien melkie a bentie vroeg mijn moeder walo a mama gesni ne mshie al mdrasa en gaf mijn moeder snel een kus op haar wang en liep weg beslama a baba zei ik, beslama a bentie allajeounak(moge allah (s.w.t) je helpen. ik liep naar buiten eenmaal buiten kreeg ik die tranen weer ik zag dat Youssef daar stond te wachten met zijn auto ik wou net doen of ik het niet zag maar het was al te laat hij had mij gezien en zwaaide ik zwaaide terug en liep naar hem toe. Ik stapte in maar ik durfde hem niet aan te kijken. Ik voelde opeens zijn lippen op de mijne ik schrok er zelf van ik begon hem te slaan en tegen hem te schreeuwen en rende de auto uit, eenmaal buiten aangekomen kreeg ik weer tranen ik zag dat Youssef achter mij aankwam, maar ik wou met rust gelaten worden dus ik begon weer keihard tegen hem te schreeuwen.
    Hou van Allah (s.w.t) en Allah (s.w.t) zal van jou houden!

  7. #7
    MVC Premium

    Reacties
    2.782
    04-10-2002

    MVC Premium MVC Premium
    MEID IK VIND HET HET HEEL ERG WAT JE IS OVERKOMEN...
    DIT WENS IK NIEMAND TOE LAIHFAD.

    iK HOOP DAT JE BINNENKORT JE VERHAAL VERDER VERTELT IK WENS JE DAARBIJ VEEL STERKTE WANT HET LIJKT ME ERG MOEILIJK OM ZO IETS OVER JE ZELF TE KUNNEN SCHRIJVEN. HET IS HEEL ERG MOEDIG VAN JE

    LIEFS YASMINNE
    Afgunst wordt veeleer geboren uit de onvolkomenheid van hem die haar koestert, dan uit de volkomenheid van hem die haar inboezemt.

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    4.464
    08-07-2002

    ahhhhh wat erg ik hoop dat dit
    bij niemand over komt
    maar het leven is hard
    ga snel verderrrrrrrrr

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    16
    06-10-2002

    Ik beloof dat ik zo snel mogelijk een vervolg zal schrijven en bedankt voor jullie medeleven
    Sabria
    Hou van Allah (s.w.t) en Allah (s.w.t) zal van jou houden!

  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    16
    06-10-2002

    Hij pakte me beet en trok mij naar de auto ik werd weer bang en begon hem te slaan, aangekomen bij de auto duwde hij mij de auto in en stapte zelf ook in en reed met volle vaart weg ik begon te huilen Ya Rabi waar ben ik aan begonnen. Hij stopte opeens en trok me naar zijn huis. Hij commandeerde mij te gaan zitten ik werd steeds banger en vroeg hem alsjeblieft mij te laten gaan. Hij schrok en kwam naast mij zitten, "wat is er Amal wat bezielt je opeens"vroeg hij"niks antwoorde ik er is niks" "waarom huil je en schreeuw je tegen mij en sla je mij" ik stond op en wou weglopen maar hij pakte mij beet en zei tegen mij "alsjeblieft Amal vertel me wat er met je is ik wil je helpen alsjeblieft"weer kwamen de tranen boven hij pakte mij beet en hield mij stevig vast ik duwde hem van mij af en ging zitten hij kwam naast mij zitten hij hield mijn hand vast ik keek hem eerst aan hij keek mij met warme ogen aan "Lieverd je moet alsjeblieft niet boos worden op mij" tuurlijk niet antwoorde hij "gisteren toen je mij naar huis had gebracht en weg reed kwamen er een paar jongens achter mij ze sleurde mij de auto in en reden naar een of ander pandje dat ik niet kende en ik ben................."daar kreeg ik weer tranen en begon weer te huilen en te huilen ik keek hem recht in de ogen en zag dat zijn ogen ook vochtig werden "Amal wat hebben ze gedaan zeg wat hebben ze gedaan?!?" zei hij "Youssef ik ben verkracht"en draaide me om ik kon hem niet aankijken en de tranen leken wel nooit meer te kunnen ophouden "nee Amal zeg dat het niet waar is zeg dat je het hebt verzonnen"schreeuwde hij "nee Youssef ik verzin dit soort dingen niet "antwoorde ik met een piep stemmetje. Hij pakte mij vast en drukte me stevig tegen hem aan ik kreeg mijn vertrouwde gevoel vvor hem een beetje terug. Hij beloofde mij nooit meer te laten gaan en die jongens te vinden zodat ze mij niet meer konden aanraken. Maar dat was makkelijker gezegd dan gedaan we bleven nog een tijdje zitten. Opeens keek ik op mijn horloge en zag dat het bijna 12.00 was ik moest nog naar school. Ik nam afscheid van Youssef en ging weg. Aangekomen bij de bushalte zag ik dat de bus net weg was. Ik wou net zitten toen er twee jongens naast mij kwamen ik wou ze niet aankijken want ik werd weer bang. Opeens pakte een van de jongens mij weer en sleurde me weg en trok mij weer de auto in.
    Hou van Allah (s.w.t) en Allah (s.w.t) zal van jou houden!

  11. #11
    Maghrabia

    Reacties
    350
    28-09-2002

    hey lieverd,
    ik wens je heeeeel erg veel sterkte met alles !
    dit wens je echt niemand toe !!!
    en echt heel er moedig van je dat je dit kan neerzetten!
    je kan mij altijd mailen als je wilt praten!
    hier kunnen wij allemaal van leren !!!

    veel liefs >> miss_berbers
    ...Allahoema innaka toe7iebu 3afwa, fa3fa 3annie...

  12. #12
    MVC Lid

    Reacties
    16
    06-10-2002

    Dank je miss_berbers ik beloof je dat ik je een keer zal mailen
    Hou van Allah (s.w.t) en Allah (s.w.t) zal van jou houden!

  13. #13
    MVC Lid

    Reacties
    4.464
    08-07-2002

    ga snel verderrrrrrrrrrrrr

  14. #14
    Oum Akram

    Reacties
    621
    16-03-2001

    MVC Premium MVC Premium
    hoi meid ik wens je sterkte en veel moed toe vergeet niet dat allah groot is en de mensen straft hou je haaks meid en je mag natuurlijk ook altijd mailen als je ene luisterend oor wilt zonder beoordeeld te worden ik weet hoe je je voelt

    groetjes zineb

  15. #15
    MVC Lid

    Reacties
    13
    14-06-2002

    ze blijven maar rapen die viezerikken