1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    342
    28-07-2002

    scheiding!!!!!!

    Selem,
    ik zit met een probleem en het probleem beheerst mijn leven al een anderhalf jaar. ik ben ten einde raad omdat ik geen keus had, heb ik maar scheiding aangevraagd. mijn man is van huis weggelopen waarom? weten we nog steeds niet. van de ene dag op de andere dag. dus heel onverwachts ben ik te komen zitten drie kinderen.

    mijn man was totaal niet zo, hij was gewoon maar nu psygisch doorgedraaid. waarom daar ben ik nog steeds niet achter.

    wat te doen, wat te doen de scheiding stop zetten of wachten tot hij normaal weer gaat doen?????????


    help me want ik draai nu ook zelf door.

    groetjes en veel liefs van een nervose breakdown!!!!!!!!!
    bismileharahmen arahiem

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    342
    28-07-2002

    lieve meid, thanx voor je reactie. ik waardeer het echt. maar ik weet nog steeds niet wat ik moet doen.
    maar bedankt
    liefs hansie
    bismileharahmen arahiem

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    458
    22-03-2002

    Re: scheiding!!!!!!

    Origineel gepost door hansie

    help me want ik draai nu ook zelf door.

    groetjes en veel liefs van een nervose breakdown!!

    Ja dat heb ik al gemerkt dat je niet honderd procent bent bij verstand.Elk reactie die ik van jou lees is vol met scheldwoorden ......
    Maar daar gaat het niet nu om wat ik zou doen is met je man eens naar een instelling gaan zodat ze hem gaan onderzoeken wat er precies met hem aan de hand is.Als ze vinden dat hij onder behandeling moet doen dazn zou ik het zeker ook aanraden.
    Anders moet je eens naar een imam gaan misschien dat hij iets kan doen ..... je weet maar nooit.

  4. #4
    maluku girl.........

    Reacties
    4.148
    06-10-2001

    Re: Re: scheiding!!!!!!

    Origineel gepost door Stille
    Ja dat heb ik al gemerkt dat je niet honderd procent bent bij verstand.Elk reactie die ik van jou lees is vol met scheldwoorden ......
    Maar daar gaat het niet nu om wat ik zou doen is met je man eens naar een instelling gaan zodat ze hem gaan onderzoeken wat er precies met hem aan de hand is.Als ze vinden dat hij onder behandeling moet doen dazn zou ik het zeker ook aanraden.
    Anders moet je eens naar een imam gaan misschien dat hij iets kan doen ..... je weet maar nooit.
    haha die Stille....jou ontgaat echt niets...maar goed daar gaat deze topic niet over...

    Er bestaan nog steeds mannen met het verstand van een notedop, als je man bij je weg is gelopen denk ik dat je allereerst praktische zaken moet gaan regelen....je huis, op wiens naam staat die? geld, heb je een eigen inkomen? zo ja, heb je een eigen bankrek.nr? zo niet, als de donder een eigen rek. openen...meid, je moet heel sterk in je schoenen staan en eerst aan je kinderen denken, ga inderdaad naar een instelling, maatsschappelijk werk of een arts...doe in iedergeval iets!
    Naar een imam gaan in je woonplaats lijkt me ook een goed idee...misschien weet die imam je man te vinden en kan hij achter zijn ziekte komen...Insha Allah...

    Jou wens ik alle sterkte...mij is het 7 jr. geleden ook overkomen, alleen was mijn man niet ziek,...tenminste zoals je dat zegt niet,...het was een moeilijke tijd...maar Insha Allah kom je er weer uit...beslama..Sahira...
    De beste gelovigen in geloofszaken zijn degenen met het beste gedrag; en de beste van hen zijn diegenen die zich het beste gedragen tegenover hun vrouwen

    Moslima

    Marokko.nl memories

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    197
    30-08-2002

    Origineel gepost door hansie
    lieve meid, thanx voor je reactie. ik waardeer het echt. maar ik weet nog steeds niet wat ik moet doen.
    maar bedankt
    liefs hansie
    wat ga je nu doen meid ?
    is the bibel god"s word? www.islamicity.com/multimedia/cybertv/ch28/

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    342
    28-07-2002

    ben er nog steeds niet uit helaas
    thanx en thalla
    liefs saartje
    bismileharahmen arahiem

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    18
    06-10-2002

    Salaam Hansie,

    Ik raad je aan om heel veel aandacht aan je kinderen tegeven, doe veel met je kinderen en ga door met je leven. Ik bedoel er niet mee dat je moet gaan scheidden, nee dat moet je zelf beslissen. Maar ga je zelf niet ziek maken door al die stress. Heel veel sterkte en ik hoop dat je op een dag heel gelukkig zal worden. veel liefs.......

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    342
    28-07-2002

    ewa mensen hebben jullie geen goede raad voor me ik ben er nog steeds niet uit en het wordt alleen maar ingewikkelder en moeilijker.

    liefs hansie
    bismileharahmen arahiem