aangezien dat er tegenwoordig veel bekeerlingen er zijn. lijkt me het ook logisch dat er veel moslims met bekeerlingen trouwen.
dus veel moslima's met bekeerde mannen
en veel moslims met met bekeerde vrouwen.
misschien is het ook wel goed nieuws. dat er zoveel bekeerlingen er zijn
maar ik persoonlijk vind het niet zo bijzonder, en zou nooit met een bekeerling trouwen...
waarom?
omdat ze simpelweg allemaal één voor één allemaal de leer van ibn taymiyah en abdul wahhaab volgen. wat mij ook niet verbaasd want bijna 90% van de marokkanen volgen tegenwoordig de leer van de twee personen hierboven mij....daarnaast heb ik wel paar keer meegemaakt dat er bekeerlingen waren die juist de leer van ibn taymiyah en abdul wahhaab totaal niet accepteerde...maar die zijn er wel weinig
![]()
de 2e reden dat ik nooit met een bekeerling zou trouwen is: dat ze altijd hun rebelse gedachtengang blijven houden
de 3e reden is dat ze altijd denken beter te weten en wat ik zelfs in mijn eigen omgeving hoor van moslima's dat ze zelfs moslima's verbeteren op hun gedrag en taal etc etc...![]()
kortom een bekeerling trekt mij totaal niet aan behalve als ze van de bovenstaande 3 reden afwijken...maar dat is bijna nooit het geval naar mijn ervaring![]()
ik denk dat de meeste leden van m.nl er heel anders over denken....toch?![]()

...daarnaast heb ik wel paar keer meegemaakt dat er bekeerlingen waren die juist de leer van ibn taymiyah en abdul wahhaab totaal niet accepteerde...maar die zijn er wel weinig