1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    31
    31-10-2003

    Red De Graven..

    Asalaam wa aleikum broeders en zusters

    Zoals u allen ongetwijfeld weet is het niet geoorloofd om een graf van een moslim te ruimen. In Nederland gebeurt dat echter wel, als de famillie geen geld genoeg heeft om een graf eeuwig durend af te kopen.Ook als er geen famillie in Nederland aanwezig is.
    Na 10 jaar wordt het graf geleegd en de overblijfselen van onze BROEDERS EN ZUSTERS worden samen met de resten van ongelovigen in een grote kuil gestort.
    De STICHTING RED DE GRAVEN probeert samen met Alle andere broeders en zusters dat te voorkomen door zelf de graven af te kopen.
    Op dit moment staan 9 graven op het punt o, geruimd te worden, het gaat om 8 KINDEREN en een volwassen graf.
    Er moet hiervoor een bedrag betaald worden van €7467.

    Ik heb deze oproep hier geplaats zodat wij deze mensen kunnen helpen, Sommige zullen wel denken ach die mensen zijn toch dood wat hebben ze eraan, maar denk eens hoeveel lazhar je ervoor terug krijgt en denk is hoe het zou zijn als jij daar zelf ligt en geen famillie of nabestaande hebt die het kunnen betalen, hoe zou jij je voelen ondanks dat je dood bent.

    Hierbij wil ik jullie allen vragen die dit lezen om een kleine bijdrage te geven aan onze overleden broeders en zusters.
    De bankrekeningnummer waar uw het geld kan storten
    56.57.15.186

    Voor meer informatie
    Stichting red de graven

    Vrouwencentrum Salaam
    van lennepstraat 144
    3027 RW Rotterdam
    tel:010-2141450
    06-20514596

    Contactpersoon Rahma en Habiba
    www.nak4life.com

    Moge allah jullie belonen voor jullie inzet
    liefs Dina
    Only god can judge me

  2. #2
    Bijna Lid

    Reacties
    360
    16-02-2003

    baraka allahoe fiekie sis

  3. #3
    Benny Felous Djelli

    Reacties
    5.099
    13-09-2001

    check reactie op uit het oog verloren

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    143
    23-12-2002

    Re: Red De Graven..

    Origineel gepost door Dina217
    Asalaam wa aleikum broeders en zusters

    Zoals u allen ongetwijfeld weet is het niet geoorloofd om een graf van een moslim te ruimen. In Nederland gebeurt dat echter wel, als de famillie geen geld genoeg heeft om een graf eeuwig durend af te kopen.Ook als er geen famillie in Nederland aanwezig is.
    Na 10 jaar wordt het graf geleegd en de overblijfselen van onze BROEDERS EN ZUSTERS worden samen met de resten van ongelovigen in een grote kuil gestort.
    De STICHTING RED DE GRAVEN probeert samen met Alle andere broeders en zusters dat te voorkomen door zelf de graven af te kopen.
    Op dit moment staan 9 graven op het punt o, geruimd te worden, het gaat om 8 KINDEREN en een volwassen graf.
    Er moet hiervoor een bedrag betaald worden van €7467.

    Ik heb deze oproep hier geplaats zodat wij deze mensen kunnen helpen, Sommige zullen wel denken ach die mensen zijn toch dood wat hebben ze eraan, maar denk eens hoeveel lazhar je ervoor terug krijgt en denk is hoe het zou zijn als jij daar zelf ligt en geen famillie of nabestaande hebt die het kunnen betalen, hoe zou jij je voelen ondanks dat je dood bent.

    Hierbij wil ik jullie allen vragen die dit lezen om een kleine bijdrage te geven aan onze overleden broeders en zusters.
    De bankrekeningnummer waar uw het geld kan storten
    56.57.15.186

    Voor meer informatie
    Stichting red de graven

    Vrouwencentrum Salaam
    van lennepstraat 144
    3027 RW Rotterdam
    tel:010-2141450
    06-20514596

    Contactpersoon Rahma en Habiba
    www.nak4life.com

    Moge allah jullie belonen voor jullie inzet
    liefs Dina
    Salam alikom,

    Ik wil jullie bedanken voor jullie iniatief en hoop dat veel mensen gaan storten omdat het een zaak van groot belang is.

    Verder wil ik mijn dank betuichen aan jullie. Vorige week heb ik Habiba op NMO gezien ik ben er trots op dat zij mijn zuster in de Islam is.

    Salam alikom,

    Moslima

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    370
    24-03-2003

    essalamoe 3alajkoem
    subhana allah,ik heb net nog een bericht gestuurd over de moslimgraven
    *Lhob'n Elma3qol Orda T7eda*!!

  6. #6
    House Of Musthaves

    Reacties
    5.950
    09-08-2002

    MVC Premium MVC Premium
    Ja klopt

    het was te zien op NMO

    Mijn moeder wilde nog de stortingsnummer weten, maar dat werd niet uitgezonden.

    maar heb het nu gelukkig wel!

    Ik wens jullie echt veel sterkte en hoop inshallah dat onze broeders en zusters daarbij helpen.
    Laat mij toch geen beletselen verzinnen voor ware liefde...@

    Tante_didi & Trudieee...


  7. #7
    MVC Premium

    Reacties
    271
    04-02-2003

    MVC Premium MVC Premium
    o wat goed van je dat je zoiets hier plaats masha allah

    zazaka lahoe gajran
    ina lilahi waina ilajhi razioen

  8. #8
    Moslima ;)

    Reacties
    414
    23-12-2003

    Allah zal het wel begrijpen waarom die graven niet intact zijn gebleven.
    Ik geef eerder mijn geld uit aan de armen die nog wel leven

    Ma'a Salama
    [/FONT]
    Hate is easy, love takes courage!

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    55
    14-02-2004

    Assalaamoe Alaikoem,

    Zie de update op www.nak4life.com Inshallah


    Bezoek ook eens mijn site op http://www.nak4life.com