1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    165
    10-09-2002

    Niet Meer Mijn Leven!!

    Salaaam allemaaal, ik dacht, ik ga ook maar effentjes een verhaaltje schrijven net als de rest, ik wete niet of dit wel succesvol afloopt, maar dat merken we wel he, het kan zijn dat dit verhaal jullie bekend voorkomt,maar ik doe mijn best.
    ( dit verhaal is niet zo giggantisch lang)



    Vroeg in de ochtend werd ze wakker door het gegil van haar moeder.
    ''Lieverd, er is iemand voor je mijn mooie lieve dochter'' zei haar moeder tegen hayat. Hayat deed langzaam haar ogen open en keer naar de wekker die naast haar hoofd lag. Half zeven. ''Wat, zo vroeg al, moi. wie is er?'' vroeg hayat.
    Jallah, niet zoveel vragen. Ga douchen, kleed je netjes en mooi aan en kom dan gelijk naar beneden. "Hayat snapte er niets van. Was het, nee dat kon toch niet? dacht ze. Ze deed wat haar moeder zei.
    Ze was per slot van rekening een keurig kind. Die alles wat ouders haar vermelde deed.
    Maar haar ouders luisterden nooit naar haar. Hoe konden ze nou willen dat hun net 18 jarige dochter al met iemand trouwde, iemand waar ze niet van hield.
    Ze stapte nadnekend de douche in, en bleef daar zolang mogelijk totdat haar moeder hard op de deur bleef bonzen.''A lefrita, schiet op!
    Je bent echt soms een schande voor ons Aibadlah!
    Hayat deed de douche uit en wikkelde zichzelf in een handdoek,ze deed de badkamerdeur open en liep haar moeder negerend voorbij.
    Haar moeder liep snel mompelend naar beneden. Hayat liep haar kamer in. Ze keer rond. " Wat moet ik in Godsnaam aan"?, dacht ze.....


    Als ik verder moet gaan,hoor ik het van jullie

    Gegroet, zahia
    Ina lilahi wa inalilahie Razji3oen

  2. #2
    elhabiba hbiebat edounja!

    Reacties
    976
    01-10-2001

    salaaaam,

    Hee ga door met het verhaal,het is een hele mooie verhaal,ik heb hem al gelezen,maar ik wil hem toch weer lezen....dus ik zou zeggen....ga dooooooor.....

    liefs elhabiba
    [img]http://******************/xgamesweb/hpbimg/valentijn11.gif[/img]
    for ahma_m_tiechien...

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    165
    10-09-2002

    heb em al schatie,daaarom probeer ik het hier neeer te zetten,als er mensen zijn die het graag willen,hoor ik wel, en anders niet,
    beslama,gegroet
    Ina lilahi wa inalilahie Razji3oen

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    165
    10-09-2002

    ik zie dat assia em niet afmaakt,na,dan ga ik wel effe verderrrr
    Ina lilahi wa inalilahie Razji3oen

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    165
    10-09-2002

    is goed assia, mag best, was ermee bezig, maar ik vind het goed, veel succes, het is een triest verhaal he,wajjjaaaw, ik had best gejankt hoooor, moet ik eerlijk zeggen.thallaaaa
    Ina lilahi wa inalilahie Razji3oen

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    165
    10-09-2002

    hshhhahaha,schattig, een paaar jankende katjes,hehehe. Is goed,maak maar af, je mag mijn verhaal afmaken, hij is toch al een heel end, en je hebt genoeg toeschouwers,inclusief mijjj.

    Dus we wachten op je assia, kom op
    gegroet
    Ina lilahi wa inalilahie Razji3oen

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    165
    10-09-2002

    schatjuh,gaat het nog doooorrrrrr.
    Ina lilahi wa inalilahie Razji3oen

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    165
    10-09-2002

    wat gij wilt,sucseven
    Ina lilahi wa inalilahie Razji3oen

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    2.159
    05-06-2002

    DIT VERHAAL IS VAN MIJ, DIT HEB IK EEN PAAR MAANDEN GELEDEN GESCHREVEN, EN WALLAH HET DOET ME ECHT PIJN OM TE ZIEN DAT MENSEN HET OPNIEUW ONDER HUN NAAM SCHRIJVEN... WAT IS DIT, ZELFS DE ZELFDE PERSOONLIJKHEDEN!

  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    165
    10-09-2002

    jeetje,sorry schat, ik heb het ook maar gehooord. Ik kan toch niet ruiken dat ie van jou is,pffffffff.
    ALs ik het had geweten had ik het niet geschreven, want ik schrijf iemand niet graag na.

    Je ziet toch dat ik er al mee op gehouden ben,
    gegroet
    Ina lilahi wa inalilahie Razji3oen

  11. #11
    MVC Lid

    Reacties
    2.159
    05-06-2002

    Dank je wel Zahia21, waardeer ik echt.

    Liefs,
    Cheetah

  12. #12
    MVC Lid

    Reacties
    165
    10-09-2002

    ja,natuuuuurlijk, maar waarom zet jij dan in het openbaaar, gekkerd...........
    Ina lilahi wa inalilahie Razji3oen

  13. #13
    MVC Lid

    Reacties
    18
    16-02-2005

    eegt erg verhaal ik heb em al gelezen!! ik gun dit egt niemand zelfs mijn vijand niet!!!

  14. #14
    milk and honey

    Reacties
    4.184
    04-01-2008

    Hoe gaat dit verhaaaaaal??

    Klik voor mijn verhalen:

    De laatste wens &

    Zoektocht naar mezelf