1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    10
    15-10-2002

    Hoera Hoera LPF is ter ziele!

    Lekker feesten vanavond, weg met de LPF, stelletje amateurs!

  2. #2
    ex lid binnenkort

    Reacties
    1.392
    25-09-2002

    MVC Premium MVC Premium
    hahahahahahahahahahahah meer heb ik niet te zeggen
    22-09-2002 logde ik ivoor het eerst als soumaya1, een hele leuke toffe tijd gehad met een aantal leden, o.a rahmona cheetah mimi amar, en 1 speciaal iemand nu bijna 5 jaar later op 18 juni 2007 log ik voor het laatst uit, om dan ook nooit meer in te loggen als Soumaya1 Aan alle bekende wil ik zeggen, bedankt dat ik jullie heb leren kennen, en het gaat jullie allemaal goed

  3. #3
    Bijna Lid

    Reacties
    981
    15-04-2002

    wat is er gebeurd????
    ja i know, ben een beetje dom...

  4. #4
    Dum Dum Elite

    Reacties
    15.286
    08-02-2002

    Origineel gepost door Just_Nora
    wat is er gebeurd????
    ja i know, ben een beetje dom...

    het kabinet is gevallen dat betekend dat de minister-president het ontslag gaat aanbieden bij de koninging met als gevolg dat we nieuwe verkiezingen gaan krijgen dus een nieuwe 2e kamer en kabinet.

    Als ik je zie..Wil ik je vasthouden..Heel lang..Zonder iets te zeggen.. En dan zachtjes fluisteren in je oor dat ik van je hou


  5. #5
    ex lid binnenkort

    Reacties
    1.392
    25-09-2002

    MVC Premium MVC Premium
    Origineel gepost door Pim
    Wel eentonig zeg,....maar als je zelf maar lol hebt zullen we maar zeggen


    begint niet ook niet een beetje eentonig te worden of raak je er al aan gewend
    22-09-2002 logde ik ivoor het eerst als soumaya1, een hele leuke toffe tijd gehad met een aantal leden, o.a rahmona cheetah mimi amar, en 1 speciaal iemand nu bijna 5 jaar later op 18 juni 2007 log ik voor het laatst uit, om dan ook nooit meer in te loggen als Soumaya1 Aan alle bekende wil ik zeggen, bedankt dat ik jullie heb leren kennen, en het gaat jullie allemaal goed

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    10
    15-10-2002

    MMMMMMM heerlijk met vrienden en vriendinnen aan de marmita en opneens hadden we een collectief gevoel om PIM ouderwets volgens oud islamitsch gebruik te stenigen.

    PIM KOM JE EVEN LANGS JE BENT VAN HARTE UITGENODIGD! :verliefd:

  7. #7
    Dum Dum Elite

    Reacties
    15.286
    08-02-2002

    Origineel gepost door Tora Hezbollah
    MMMMMMM heerlijk met vrienden en vriendinnen aan de marmita en opneens hadden we een collectief gevoel om PIM ouderwets volgens oud islamitsch gebruik te stenigen.

    PIM KOM JE EVEN LANGS JE BENT VAN HARTE UITGENODIGD! :verliefd:

    reken maar niet op pim want die mag van mama na 18:00 uur de deur niet uit, want pim is namelijk een puisten puber die geen vrienden heeft en denkt aandacht te krijgen door hier idiote uitspraken te doen.

    Als ik je zie..Wil ik je vasthouden..Heel lang..Zonder iets te zeggen.. En dan zachtjes fluisteren in je oor dat ik van je hou


  8. #8
    Dum Dum Elite

    Reacties
    15.286
    08-02-2002

    Origineel gepost door Pim
    Nu val ik door de mand....ik lijk wel een Islamiet

    een echte islamiet valt niet door de mand

    Als ik je zie..Wil ik je vasthouden..Heel lang..Zonder iets te zeggen.. En dan zachtjes fluisteren in je oor dat ik van je hou


  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    275
    31-10-2001

    Origineel gepost door Pim
    Nu val ik door de mand....ik lijk wel een Islamiet

    Je lijkt op mijn ****! Komt ook alleen poep uit.

  10. #10
    Bijna Lid

    Reacties
    981
    15-04-2002

    hahahahahaha die is goed redouannnnnn

  11. #11
    ex lid binnenkort

    Reacties
    1.392
    25-09-2002

    MVC Premium MVC Premium
    Origineel gepost door Pim
    Nu val ik door de mand....ik lijk wel een Islamiet


    sier latallahga liek,, mocht je willen vieze boer en omdat ik zie dat je er maar niet genoeg van kan krijgen hier nog meer
    22-09-2002 logde ik ivoor het eerst als soumaya1, een hele leuke toffe tijd gehad met een aantal leden, o.a rahmona cheetah mimi amar, en 1 speciaal iemand nu bijna 5 jaar later op 18 juni 2007 log ik voor het laatst uit, om dan ook nooit meer in te loggen als Soumaya1 Aan alle bekende wil ik zeggen, bedankt dat ik jullie heb leren kennen, en het gaat jullie allemaal goed

  12. #12
    MVC Lid

    Reacties
    275
    31-10-2001

    Lang leve Heinsbroek , lang leve Bomhoff en niet te vergeten Matje Herben.

    De LPF was een en al shit,
    ze hebben voor meer puinhopen gezorgd in 5 maanden dan paars in 8 jaar

  13. #13
    MVC Lid

    Reacties
    275
    31-10-2001

    AT YOUR SERVICE , MENSEN

  14. #14
    MVC Lid

    Reacties
    275
    31-10-2001

    MAAR HIJ BEDOELDE:¨ IN YOUR ASS¨

  15. #15
    MVC Lid

    Reacties
    10
    15-10-2002

    PIM heb je zin om iets af te spreken, een aantal dames hier wilen je graag in levende lijve ontmoeten, we hebben nogmaal al je reacties gelezen en in koor zeiden we thats is our man.

    We hebben net bij de Gamma een aantal lieflijke kinderkopjes gehaald om je volgens oud gebruik te begroeten.

    De Marmita is nog warm, scheetje. :verliefd: :verliefd: