1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    48.061
    06-02-2001

    Talking Hoe Verzorgen Jullie Je Gezicht???

    Citaat Geplaatst door samiraaaatje
    Salaam iedereen,

    ik vroeg me af wat jullie allemaal aan jullie gezicht doen. Gebruiken jullie misschien cremes elke dag of iets anders. Of zijn er mensen die helemaal niets doen aan hun gezicht.

    .

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    16
    30-01-2004

    's morgens en 's avonds douch ik en reinig ik het met een tonic. Daarna lekker cremetje erop. Verder niks

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    200
    20-12-2003

    Nou, helemaal niets aan mn huid doen...I WISH!! Nee, ik heb een gevoelige huid en moet het dus goed bijhouden. 's Ochtends smeer ik er dagcreme op en 's avonds verwijder ik eerst mn oogmake-up. Vervolgens gebruik ik facewash om mn huid te reinigen en daarna gaat er nachtcreme op. That's it! En ja....1 x in de 2 weken gebruik ik een masker.

    Allure

    PS een tip voor degenen die last hebben van puisten of een onzuivere huid hebben, koop Spotcream van Dr. van der Hoog. Die is ECHT goed!! Af en toe komt er een puist opdagen bij mij en dan gebruik ik die creme, binnen no-time is ie verdwenen!!
    Weet dat wat aan jou is voorbij gegaan, jou niet moest overkomen en weet dat wat jou is overkomen, niet aan jou voorbij kon gaan.

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    50
    03-10-2003

    Ik gebruik iedere morgen en avond de hydraterende dagcrème voor de jonge huid van estee lauder.

    xxx

  5. #5
    .

    Reacties
    3.158
    03-12-2002

    Mijn huid kan weinig hebben.. Krijg meteen al uitslag

  6. #6
    FREE GAZA!

    Reacties
    10.536
    18-11-2002

    Re: Hoe Verzorgen Jullie Je Gezicht???

    Origineel gepost door samiraaaatje
    Salaam iedereen,

    ik vroeg me af wat jullie allemaal aan jullie gezicht doen. Gebruiken jullie misschien cremes elke dag of iets anders. Of zijn er mensen die helemaal niets doen aan hun gezicht.


    Elke ochtend en avond was ik me gezicht met reiningsgel van Roc, daarna doe ik wat reiningsmelk op een watje vervolgens dep ik me huid met tonic..nachtcreme smeren en voila me huid is weer clean en soft..



    Ciao..

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    17.647
    28-08-2002

    Gewoon dove
    En soms lichte fond de teint en s'avonds natuurlijk reinigen met een tonic...
    Ondertekening verwijderd door een Moderator
    Klik hier voor meer info

  8. #8
    'Makkah & Madinah'`

    Reacties
    1.065
    17-01-2003

    2 keer per dag oogcreme en nivea hydraterende dagcreme.
    Onze Heer daalt iedere nacht af tot de hemel van de aarde, als het laatste derde deel van de nacht aanbreekt zegt Hij:''Wie zegt er een gebed voor Mij dat ik mag beantwoorden? Wie vraagt Mij iets wat ik hem kan geven? Wie vraagt er om vergiffenis zodat ik hem kan vergeven ?''

  9. #9
    Kunstschaatser

    Reacties
    4.300
    14-05-2002

    Elke ochtend was ik m'n gezicht met reinigingsgel en scrub dan heel lichtjes met zo'n gezichtsborstel. Daarna doe ik dagcrème (als het warm is een iets waterige crème), daarna labello..laat ik intrekken en doe daarover m'n make-up.

    's Avond, m'n gezicht weer met reinigingsgel en scrubborstel (lichtjes) wassen. Nachtcrème en labello smeren en dan slapen.

    1 x per week, stoom ik m'n gezicht met een gezichtsauna daarna was en scrub ik m'n gezicht met scrub-gezichtscrème, doe dan een masker op. Na die masker gebruik ik nog een neusstrip (die voor meeeters). na afloop smeer ik crème wat ik dan op m'n gezicht masseer.

    Dit is de gang van zaken voor m'n gezicht. Daarbij doe ik ook veel voor m'n handen, voeten (wordt vaak door veel mensen vergeten), haar en lichaam. (Het kost veel tijd maar is de moeite waard!)

  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    90
    27-01-2004

    hier staan handige tips voor onderander het verzorgen van jullie gezicht www.beautyweb.nl

  11. #11
    ...Diamond DivA..!

    Reacties
    245
    14-02-2003

    elke ochtend en avond me gezicht scrubben in smeren met gezichtscreme elke avond en ochtend met dag of nacht creme van este lauder of hoe je het ook typt
    om de drie dagen masker
    1 keer per twee weken doe ik scrubben masker gezichts sauna en in smeren met een zeer goede creme
    .......ziet er meschien een beetje overdreven uit maar inshallah zie je het later wel....
    I gebroken, verbrijzeld en verdronken in verdriet................wat doet een mens toch een hart aan??



  12. #12
    ~~dansende lid~~

    Reacties
    285
    06-12-2003

    k reinig mn gezicht altijd met reinigings doekjes en daarna dagcreme, of n8creme

    en als k n puistje heb doe ik zo'n speciaal spul op het puistje

  13. #13
    Me & Mo ...

    Reacties
    8.664
    29-05-2002

    MVC Premium MVC Premium
    elke avond reinige met reinigingspads
    een pr keer in de week scrubbe met een scrubcrème,

    Tatou.

    Voor alle gelegenheden...


  14. #14
    ayat20

    Reacties
    8.811
    02-11-2002

    Origineel gepost door fat2
    k reinig mn gezicht altijd met reinigings doekjes en daarna dagcreme, of n8creme

    en als k n puistje heb doe ik zo'n speciaal spul op het puistje
    wat voor speciaal spul?
    Onze herinneringen aan onze trouwdag zijn als koekkruimels, je komt ze steeds weer tegen

    Die man heeft een sprookjeshuwelijk, als hij thuiskomt zit er een heks op de bank.

  15. #15
    ~~dansende lid~~

    Reacties
    285
    06-12-2003

    Origineel gepost door Glimlachje
    wat voor speciaal spul?
    zo'n klein tubetje, is n soort gel