1. #1
    I love Me!!!

    Reacties
    3.924
    04-03-2005

    Youtube: filmpjes niet open krijgen

    Hayzzzz!!

    ik hoop dat iemand me verder kan helpen..Als ik op youtube een video wil bekijken dan zegt het dak ofwel mijn java moet aandoen ofwel een nieuwe versie van adobe flash player moet downloaden..Hoe kan ik mijn java aan doen via Extra-->..Lukt het niet en als ik die flash player wil installeren dan wilt de installatie zelfs niet beginnen omdat mijn pc het programma blokkeert??

    Alvast Shokran voor jullie hulp!!

    Dikke koess

    Sweet*Lady*
    Rood is voor liefde Zwart is voor haat en Blauw voor je oog als je over me praat!!

  2. #2
    Pure Grade A

    Reacties
    5.517
    07-07-2006

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Sweet*Lady* Bekijk reactie
    Hayzzzz!!

    ik hoop dat iemand me verder kan helpen..Als ik op youtube een video wil bekijken dan zegt het dak ofwel mijn java moet aandoen ofwel een nieuwe versie van adobe flash player moet downloaden..Hoe kan ik mijn java aan doen via Extra-->..Lukt het niet en als ik die flash player wil installeren dan wilt de installatie zelfs niet beginnen omdat mijn pc het programma blokkeert??

    Alvast Shokran voor jullie hulp!!

    Dikke koess

    Sweet*Lady*
    Installeer anders Firefox webbrowser. Vanuit dara is het heel makkelijk om te kijken of Java en Javascript geactiveerd zijn en je kunt heel makkelijk zien welke plugins je hebt zoals flashplayer etc.

  3. #3
    I love Me!!!

    Reacties
    3.924
    04-03-2005

    En hoe zie je dat?
    Alvast Bedankt!
    Rood is voor liefde Zwart is voor haat en Blauw voor je oog als je over me praat!!

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    2.106
    05-12-2004

    Citaat Geplaatst door Sweet*Lady* Bekijk reactie
    Hayzzzz!!

    ik hoop dat iemand me verder kan helpen..Als ik op youtube een video wil bekijken dan zegt het dak ofwel mijn java moet aandoen ofwel een nieuwe versie van adobe flash player moet downloaden..Hoe kan ik mijn java aan doen via Extra-->..Lukt het niet en als ik die flash player wil installeren dan wilt de installatie zelfs niet beginnen omdat mijn pc het programma blokkeert??

    Alvast Shokran voor jullie hulp!!

    Dikke koess

    Sweet*Lady*
    http://get.adobe.com/flashplayer/
    zet het vinkje UIT bij Googletoolbar en daarna Downloaden.
    nu zal er op je scherm je een pop-upbalkje verschijnen zoals hieronder afgebeeld.


    http://www.m-view.com.au/m-view/imag...llowed%202.gif
    wanneer je die gele balkje krijgt, klik er dan op met rechtermuisknop en je zult zien dat je dan kan kiezen voor Bestand Downloaden of Installeren of Activeren van Active X-besturing.
    Enjoy it, while it lasts.

  5. #5
    I love Me!!!

    Reacties
    3.924
    04-03-2005

    ik krijg dit

    Rood is voor liefde Zwart is voor haat en Blauw voor je oog als je over me praat!!

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    2.106
    05-12-2004

    Citaat Geplaatst door Sweet*Lady* Bekijk reactie
    ik krijg dit


    ja dat moet ook. nu met rechtermuisknop erop klikken en kies dan de optie om die te Activeren of downloaden.
    Enjoy it, while it lasts.

  7. #7
    I love Me!!!

    Reacties
    3.924
    04-03-2005

    Ik heb die adobe media player geïnstalleerd, maar kan de filmpjes nog steeds niet openen?
    Rood is voor liefde Zwart is voor haat en Blauw voor je oog als je over me praat!!

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    2.106
    05-12-2004

    Citaat Geplaatst door Sweet*Lady* Bekijk reactie
    Ik heb die adobe media player geïnstalleerd, maar kan de filmpjes nog steeds niet openen?
    niet erg, je bent al een stap verder. je hebt flashplayer zo wie zo nodig, dus dat is alvast opgelost.

    maak een printscreen van het beeld dat je krijgt of melding, wanneer je youtube wilt afspelen/bekijken.
    Enjoy it, while it lasts.

  9. #9
    I love Me!!!

    Reacties
    3.924
    04-03-2005

    Ik krijg deze melding:

    [IMG][/IMG]
    Rood is voor liefde Zwart is voor haat en Blauw voor je oog als je over me praat!!

  10. #10
    Proud Doekkali

    Reacties
    3.335
    09-05-2003

    Dame...als je naar:
    http://get.adobe.com/flashplayer/

    gaat, dan verschijnt boven op je scherm een balkje in het geel met de tekst:
    Deze website wil deze invoegtoepassing installeren etc...

    Klik erop en je kunt je flashplayer installeren.


    Tout ce temps a t´aimer sans jamais douter
    Je te vire de ma vie et tout s´arrete ici
    Stop tes larmes et tes remords
    Entre toi et moi c´est mort



  11. #11
    I love Me!!!

    Reacties
    3.924
    04-03-2005

    Citaat Geplaatst door moonwalker Bekijk reactie
    Dame...als je naar:
    http://get.adobe.com/flashplayer/

    gaat, dan verschijnt boven op je scherm een balkje in het geel met de tekst:
    Deze website wil deze invoegtoepassing installeren etc...

    Klik erop en je kunt je flashplayer installeren.
    Ik heb dat al geïnstalleerd, maar kan het nog steeds niet openen.
    Ik kan wel video's zien van adobe player zelfs enzo maar youtube nof steeds welou
    Rood is voor liefde Zwart is voor haat en Blauw voor je oog als je over me praat!!

  12. #12
    MVC Lid

    Reacties
    2.106
    05-12-2004

    http://java.com/nl/download/index.jsp
    hier kun je Java downloaden.
    Enjoy it, while it lasts.

  13. #13
    Proud Doekkali

    Reacties
    3.335
    09-05-2003

    Java heeft niets te maken met Flash. Ze hebben het over JavaScript, dat is iets anders.

    Als je video's van Flash Player kunt zien, dan is het goed geïnstalleerd. Kijk anders naar internet opties -> beveiliging

    Maak daar een print screen van.


    Tout ce temps a t´aimer sans jamais douter
    Je te vire de ma vie et tout s´arrete ici
    Stop tes larmes et tes remords
    Entre toi et moi c´est mort



  14. #14
    MVC Lid

    Reacties
    2.106
    05-12-2004

    Citaat Geplaatst door moonwalker Bekijk reactie
    Java heeft niets te maken met Flash. Ze hebben het over JavaScript, dat is iets anders.

    Als je video's van Flash Player kunt zien, dan is het goed geïnstalleerd. Kijk anders naar internet opties -> beveiliging

    Maak daar een print screen van.
    wat is het verschil tussen Java en JavaScript? (free ict education )
    Enjoy it, while it lasts.

  15. #15
    Proud Doekkali

    Reacties
    3.335
    09-05-2003

    Citaat Geplaatst door Jebli SuTaL Bekijk reactie
    wat is het verschil tussen Java en JavaScript? (free ict education )
    lol...JAVA is een programmeertaal. Je kunt er echte programma's mee programmeren. Meeste banken, bedrijven e.d. gebruiken JAVA applicaties voor hun programma's. Internet Bankieren daar zit JAVA achter.

    JavaScript kun je zien als de dochter van JAVA. Je kunt er mee "scripten", maar je kunt geen zelfstandig programma's ermee maken. Wordt meestal gebruikt voor intertactie op internet pagina's.

    Hoop dat het duidelijk is.


    Tout ce temps a t´aimer sans jamais douter
    Je te vire de ma vie et tout s´arrete ici
    Stop tes larmes et tes remords
    Entre toi et moi c´est mort