Marokko Community
31-07-2010 10:07:51
Adverteren op MAROKKO.nl

Ga terug   Marokko Community > Yasmina > De wereld van de Marokkaanse vrouw
De wereld van de Marokkaanse vrouw Praat mee over de wereld van de Marokkaanse vrouw anno 2010. Van werkvloer tot keukenvloer. Van kraambed tot opvoeding. Van huishoudtips tot gezellige onderonsjes.

Adverteren op MAROKKO.nl
myn broertje is net besneden..

Reageer

Opties
Oud 25-10-2008, 11:48   #1
Fashion_Juillet
...

Fashion_Juillet is Offline
Geslacht: Vrouw Vrouw
Reacties: 1.030
Fashion_Juillet komt net kijken
Credits: 0
myn broertje is net besneden..

[Myn broertje is dus net besneden en hij huilt heel erg meskin ik vind het zo erg voor hem. Hoe ging het bij jullie toen jullie zoontje/broertje werd besneden en hebben jullie tips om het wat dragelijker voor myn broertje te maken]

Naar boven Reageren met citaat

Oud 25-10-2008, 11:59   #2
Soukaina22
MVC Lid

Soukaina22 is Offline
Reacties: 1.483
Soukaina22 komt net kijken
ten eerste van harte gefeliciteerd, het enige wat je kan doen is zetpillen geven en het is meestal door de hele gebeurtenis zelf dat ze daardoor moeten huilen en overstuur zijn, dat is meestal alleen vandaag dan zo ,inschallah zal tie snel hertellen!!

Oud 25-10-2008, 11:59   #3
Moslimmma
*nuchter*

Moslimmma is Offline
Locatie: Laat onze broeders en zusters in Palestina niet in de steek, gedenk ze in jullie gebeden!!
Reacties: 1.482
Moslimmma maakt een goede startMoslimmma maakt een goede startMoslimmma maakt een goede start
MVC Premium MVC Premium
Credits: 5
Gefeliciteerd met de besnijdenis van je broertje ,Ik zelf ken geen tips maar wie weet iemand anders. Wat ik van mijn broertjes weet is dat het al hamdou liellah snel over ging, ze waren dan allebij jonger als 1 jaar. Na een paar dagen was de pijn over. We gingen ze veel afleiden met snoepjes en speelgoed.
Laat ze maar proberen. Feit is dat moslims nooit uitgemoord zullen worden. Allah Heeft dat niet voorbeschikt. Al7amdulilah!

Oud 25-10-2008, 12:08   #4
Fashion_Juillet
...

Citaat:
Geplaatst door Soukaina22 Bekijk reactie
ten eerste van harte gefeliciteerd, het enige wat je kan doen is zetpillen geven en het is meestal door de hele gebeurtenis zelf dat ze daardoor moeten huilen en overstuur zijn, dat is meestal alleen vandaag dan zo ,inschallah zal tie snel hertellen!!
Shokran sgat Ik heb myn vader meteen naar de apotheek gestuurd om zetpillen te halen. We proberen hem nu gewoon heen en weer te wiegen en af te leiden, zodat hij even niet aan de pijn denkt. Het breekt myn hart om hem zo te zien huilen, aangezien hij normaal altijd lacht en dingen brabbelt. Inshallah is het snel over

Oud 25-10-2008, 12:15   #5
Fashion_Juillet
...

Citaat:
Geplaatst door Moslimmma Bekijk reactie
Gefeliciteerd met de besnijdenis van je broertje ,Ik zelf ken geen tips maar wie weet iemand anders. Wat ik van mijn broertjes weet is dat het al hamdou liellah snel over ging, ze waren dan allebij jonger als 1 jaar. Na een paar dagen was de pijn over. We gingen ze veel afleiden met snoepjes en speelgoed.
Dankjewel lieverd O myn broertje is ouder dan 1 jaar, hebben we opzettelijk gedaan omdat je dan meer verdovingen krijgt. whahaha Wij proberen hem nu ook af te leiden met speelgoed en gekke bekken trekken. Kregen jouw broetjes toen al snoep, whahaha myn moeder is daar erg streng in. Ze wil dat myn broertje en zusje van 11 en 13 het amper eten laat staan myn babybroertje

Oud 25-10-2008, 12:26   #6
touria27
MVC Lid

touria27 is Offline
Reacties: 81
touria27 komt net kijken
van harte gefeliciteerd, heb het zelf ook laten doen voor mijn zoontje. hij is 2 jaar, een zetpil moet je pas geven als hij koorts heb en niet omdat hij huilt. daarnaast kan je gewoon het beste jodium erop doen en zijn luier om laten. hoop dat je er wat aan heb.

Oud 25-10-2008, 12:32   #7
noona
NEW ME!

noona is Offline
Reacties: 28.658
noona is wereldberoemd op Marokko.nlnoona is wereldberoemd op Marokko.nlnoona is wereldberoemd op Marokko.nlnoona is wereldberoemd op Marokko.nlnoona is wereldberoemd op Marokko.nlnoona is wereldberoemd op Marokko.nlnoona is wereldberoemd op Marokko.nlnoona is wereldberoemd op Marokko.nlnoona is wereldberoemd op Marokko.nlnoona is wereldberoemd op Marokko.nlnoona is wereldberoemd op Marokko.nl
geef hem paracetamolzetpilletjes en als ie nog luiers draagt dan heelt ie snel. laat hem veel drinken zodat ie veel kan plassen. zijn eigen urine doet alles
toen ik op een ochtend naar mijn werk ging om weer cijfertjes te verhuizen toen mijn baas weer dingen tegen me zei waar ik met alle moeite geen interesse voor kon kweken en toen ik voor de zooooveelste keer in de spiegel op het toilet keek en zag dat ik mijn gezicht weer thuis in potjes had achtergelaten TOEN wist het! Wil je meer weten? PM me

Oud 25-10-2008, 13:17   #8
Soukaina22
MVC Lid

Soukaina22 is Offline
Reacties: 1.483
Soukaina22 komt net kijken
Citaat:
Geplaatst door touria27 Bekijk reactie
van harte gefeliciteerd, heb het zelf ook laten doen voor mijn zoontje. hij is 2 jaar, een zetpil moet je pas geven als hij koorts heb en niet omdat hij huilt. daarnaast kan je gewoon het beste jodium erop doen en zijn luier om laten. hoop dat je er wat aan heb.

een zetpil geef je niet alleen als een baby koorts heeft,maar ook als tie pijn heeft en in dit geval is dat zo

Oud 25-10-2008, 13:28   #9
Fashion_Juillet
...

Citaat:
Geplaatst door touria27 Bekijk reactie
Shokran, helpt die jodium hetzelfde als vaseline? ik hoor altijd dat als je jodium ergens opdoet het heel erg gaat prikken? ik weet niet of je het ook bij je zoontje hebt gedaan, maar als dat zo is, deed het niet pijn als je het erop deed?

Oud 25-10-2008, 13:33   #10
Fashion_Juillet
...

Citaat:
Geplaatst door noona Bekijk reactie
geef hem paracetamolzetpilletjes en als ie nog luiers draagt dan heelt ie snel. laat hem veel drinken zodat ie veel kan plassen. zijn eigen urine doet alles
gaat het niet erg prikken door die urine?

Oud 25-10-2008, 13:34   #11
Fashion_Juillet
...

Citaat:
Geplaatst door Yaminake Bekijk reactie

zeker niet in een badje zetten water doet het niet snel genezen

esobetadine is ook goed als je hem daar mee wil reinigen en het prikt niet

proficiat
shokran, wat is esobetadine?

Oud 25-10-2008, 14:04   #12
MocrowGirlBella
Teqer3esht

MocrowGirlBella is Offline
Reacties: 4.964
MocrowGirlBella is een zeldzame schelp in de grote oceaanMocrowGirlBella is een zeldzame schelp in de grote oceaanMocrowGirlBella is een zeldzame schelp in de grote oceaanMocrowGirlBella is een zeldzame schelp in de grote oceaanMocrowGirlBella is een zeldzame schelp in de grote oceaanMocrowGirlBella is een zeldzame schelp in de grote oceaan
hey meid,
van harte met zijn besnijdenis...mabroek

dat gehuil ken ik maar al te goed
het is heeeel zielig meskien en hoe je hem stil zou kunnen krijgen? geen idee meid

mijn broertje krijgt nog borstvoeding dus dat was echt het enige waar die stil van werd en in slaap viel, maar voor de rest huilde hij ook de hele dag en tjah zetpillen geven...helpt ook wel!

morgen is hij weer de oude inshaallah

Oud 25-10-2008, 14:08   #13
Atlas_Gebergte
Mama van 2 boy's

Atlas_Gebergte is Offline
Reacties: 8.277
Atlas_Gebergte is een zeldzame schelp in de grote oceaanAtlas_Gebergte is een zeldzame schelp in de grote oceaanAtlas_Gebergte is een zeldzame schelp in de grote oceaanAtlas_Gebergte is een zeldzame schelp in de grote oceaanAtlas_Gebergte is een zeldzame schelp in de grote oceaanAtlas_Gebergte is een zeldzame schelp in de grote oceaanAtlas_Gebergte is een zeldzame schelp in de grote oceaan
Me zoontje is met 1 jaar besneden (achteraf heb ik spijt dat ik het niet eerder heb gedaan), maar hamdoulillah alles ging goed, hij huilde alleen daar en in de auto, maar toen hij thuis kwam ging hij spelen ect, ik had wel zetpillen in huis en vaseline om op te smeren (mocht dat nodig zijn).

Oud 25-10-2008, 14:23   #14
Fashion_Juillet
...

Citaat:
Geplaatst door MocrowGirlBella Bekijk reactie
hey meid,
van harte met zijn besnijdenis...mabroek

dat gehuil ken ik maar al te goed
het is heeeel zielig meskien en hoe je hem stil zou kunnen krijgen? geen idee meid

mijn broertje krijgt nog borstvoeding dus dat was echt het enige waar die stil van werd en in slaap viel, maar voor de rest huilde hij ook de hele dag en tjah zetpillen geven...helpt ook wel!

morgen is hij weer de oude inshaallah
Shoekran sgat,

Ja vooral omdat hij nog zo klein is..Hoe oud was je broertje toen hij besneden werd?

haha toevallig dat je dat zegt..Mijn moeder gaf hem net borstvoeding en hij is in slaap gevallen Zo lief, inshallah dat het straks wat minder is. We hebben in ieder geval paracetamolzetpilletjes en vaseline in huis gehaald, voor het geval hij wakker wordt.
inshallah!

Oud 25-10-2008, 14:28   #15
Fashion_Juillet
...

Citaat:
Geplaatst door Atlas_Gebergte Bekijk reactie
Me zoontje is met 1 jaar besneden (achteraf heb ik spijt dat ik het niet eerder heb gedaan), maar hamdoulillah alles ging goed, hij huilde alleen daar en in de auto, maar toen hij thuis kwam ging hij spelen ect, ik had wel zetpillen in huis en vaseline om op te smeren (mocht dat nodig zijn).
Waarom heb je spijt ervan dat je het niet eerder hebt gedaan?

Reageer

Opties

Berichtregels
Je mag niet nieuwe onderwerpen starten
Je mag niet reageren
Je mag niet bestanden bijvoegen
Je mag niet je reacties wijzigen

Smilies zijn aan
[IMG] Code is aan
HTML Code is uit

RSS-Feed 'Marokko Community' Feed voor alle RSS-Feeds 'Marokko Community' Feedburner voor 'Marokko Community'

De tijden worden getoond in GMT +2. Het is nu 10:07.
Marokko Media & Doelgroepmarketing Powered by HIP/Media