| De wereld van de Marokkaanse vrouw Praat mee over de wereld van de Marokkaanse vrouw anno 2010. Van werkvloer tot keukenvloer. Van kraambed tot opvoeding. Van huishoudtips tot gezellige onderonsjes. | myn broertje is net besneden.. 25-10-2008, 11:48 | #1 |  | | ... Fashion_Juillet is Offline Geslacht: Vrouw Lid sinds: 07-10-2006 Locatie: Tanger 2010 inshallah Reacties: 1.030 Credits: 0 | myn broertje is net besneden.. [ Myn broertje is dus net besneden en hij huilt heel erg meskin ik vind het zo erg voor hem. Hoe ging het bij jullie toen jullie zoontje/broertje werd besneden en hebben jullie tips om het wat dragelijker voor myn broertje te maken] | __________________________ MAROKKO 2010
Sayonara HOLLANDAAA | | | 25-10-2008, 11:59 | #2 |  | | MVC Lid Soukaina22 is Offline Geslacht: Vrouw Lid sinds: 23-03-2004 Reacties: 1.483 Credits: 0 | ten eerste van harte gefeliciteerd, het enige wat je kan doen is zetpillen geven en het is meestal door de hele gebeurtenis zelf dat ze daardoor moeten huilen en overstuur zijn, dat is meestal alleen vandaag dan zo ,inschallah zal tie snel hertellen!! | | | 25-10-2008, 11:59 | #3 |  | | *nuchter* Moslimmma is Offline Geslacht: Vrouw Lid sinds: 15-12-2005 Locatie: Laat onze broeders en zusters in Palestina niet in de steek, gedenk ze in jullie gebeden!! MVC Premium Credits: 5 | Gefeliciteerd met de besnijdenis van je broertje  ,Ik zelf ken geen tips maar wie weet iemand anders. Wat ik van mijn broertjes weet is dat het al hamdou liellah snel over ging, ze waren dan allebij jonger als 1 jaar. Na een paar dagen was de pijn over. We gingen ze veel afleiden met snoepjes en speelgoed. | __________________________ Allaahoemma moenziela al-kietaabie sarie'a al-h'iesaab, iehziemie al-ah'zaab, Allaahoemma iehziemhoem wa zalzielhoem Citaat: Geplaatst door CoveredDiamond Laat ze maar proberen. Feit is dat moslims nooit uitgemoord zullen worden. Allah Heeft dat niet voorbeschikt. Al7amdulilah! | | | | 25-10-2008, 12:08 | #4 |  | | ... Fashion_Juillet is Offline Geslacht: Vrouw Lid sinds: 07-10-2006 Locatie: Tanger 2010 inshallah Reacties: 1.030 Credits: 0 | Citaat: Geplaatst door Soukaina22 ten eerste van harte gefeliciteerd, het enige wat je kan doen is zetpillen geven en het is meestal door de hele gebeurtenis zelf dat ze daardoor moeten huilen en overstuur zijn, dat is meestal alleen vandaag dan zo ,inschallah zal tie snel hertellen!! | Shokran sgat  Ik heb myn vader meteen naar de apotheek gestuurd om zetpillen te halen  . We proberen hem nu gewoon heen en weer te wiegen en af te leiden, zodat hij even niet aan de pijn denkt. Het breekt myn hart om hem zo te zien huilen, aangezien hij normaal altijd lacht en dingen brabbelt. Inshallah is het snel over | __________________________ MAROKKO 2010
Sayonara HOLLANDAAA | | | 25-10-2008, 12:15 | #5 |  | | ... Fashion_Juillet is Offline Geslacht: Vrouw Lid sinds: 07-10-2006 Locatie: Tanger 2010 inshallah Reacties: 1.030 Credits: 0 | Citaat: Geplaatst door Moslimmma Gefeliciteerd met de besnijdenis van je broertje  ,Ik zelf ken geen tips maar wie weet iemand anders. Wat ik van mijn broertjes weet is dat het al hamdou liellah snel over ging, ze waren dan allebij jonger als 1 jaar. Na een paar dagen was de pijn over. We gingen ze veel afleiden met snoepjes en speelgoed. | Dankjewel lieverd O myn broertje is ouder dan 1 jaar, hebben we opzettelijk gedaan omdat je dan meer verdovingen krijgt. whahaha Wij proberen hem nu ook af te leiden met speelgoed en gekke bekken trekken. Kregen jouw broetjes toen al snoep, whahaha myn moeder is daar erg streng in. Ze wil dat myn broertje en zusje van 11 en 13 het amper eten laat staan myn babybroertje | __________________________ MAROKKO 2010
Sayonara HOLLANDAAA | | | 25-10-2008, 12:26 | #6 |  | | MVC Lid touria27 is Offline Geslacht: Vrouw Lid sinds: 09-05-2004 Reacties: 81 Credits: 0 | van harte gefeliciteerd, heb het zelf ook laten doen voor mijn zoontje. hij is 2 jaar, een zetpil moet je pas geven als hij koorts heb en niet omdat hij huilt. daarnaast kan je gewoon het beste jodium erop doen en zijn luier om laten. hoop dat je er wat aan heb. | | | 25-10-2008, 12:32 | #7 |  | | NEW ME! noona is Offline Geslacht: Vrouw Lid sinds: 14-04-2005 Locatie: overal en nergens Credits: 0 | geef hem paracetamolzetpilletjes en als ie nog luiers draagt dan heelt ie snel. laat hem veel drinken zodat ie veel kan plassen. zijn eigen urine doet alles | __________________________ | | | 25-10-2008, 13:17 | #8 |  | | MVC Lid Soukaina22 is Offline Geslacht: Vrouw Lid sinds: 23-03-2004 Reacties: 1.483 Credits: 0 | Citaat: Geplaatst door touria27 van harte gefeliciteerd, heb het zelf ook laten doen voor mijn zoontje. hij is 2 jaar, een zetpil moet je pas geven als hij koorts heb en niet omdat hij huilt. daarnaast kan je gewoon het beste jodium erop doen en zijn luier om laten. hoop dat je er wat aan heb. |
een zetpil geef je niet alleen als een baby koorts heeft,maar ook als tie pijn heeft en in dit geval is dat zo  | | | 25-10-2008, 13:28 | #9 |  | | ... Fashion_Juillet is Offline Geslacht: Vrouw Lid sinds: 07-10-2006 Locatie: Tanger 2010 inshallah Reacties: 1.030 Credits: 0 | Citaat: Geplaatst door touria27 van harte gefeliciteerd, heb het zelf ook laten doen voor mijn zoontje. hij is 2 jaar, een zetpil moet je pas geven als hij koorts heb en niet omdat hij huilt. daarnaast kan je gewoon het beste jodium erop doen en zijn luier om laten. hoop dat je er wat aan heb. | Shokran  , helpt die jodium hetzelfde als vaseline? ik hoor altijd dat als je jodium ergens opdoet het heel erg gaat prikken? ik weet niet of je het ook bij je zoontje hebt gedaan, maar als dat zo is, deed het niet pijn als je het erop deed? | __________________________ MAROKKO 2010
Sayonara HOLLANDAAA | | | 25-10-2008, 13:33 | #10 |  | | ... Fashion_Juillet is Offline Geslacht: Vrouw Lid sinds: 07-10-2006 Locatie: Tanger 2010 inshallah Reacties: 1.030 Credits: 0 | Citaat: Geplaatst door noona geef hem paracetamolzetpilletjes en als ie nog luiers draagt dan heelt ie snel. laat hem veel drinken zodat ie veel kan plassen. zijn eigen urine doet alles | gaat het niet erg prikken door die urine? | __________________________ MAROKKO 2010
Sayonara HOLLANDAAA | | | 25-10-2008, 13:34 | #11 |  | | ... Fashion_Juillet is Offline Geslacht: Vrouw Lid sinds: 07-10-2006 Locatie: Tanger 2010 inshallah Reacties: 1.030 Credits: 0 | Citaat: Geplaatst door Yaminake
zeker niet in een badje zetten water doet het niet snel genezen
esobetadine is ook goed als je hem daar mee wil reinigen en het prikt niet
proficiat | shokran  , wat is esobetadine? | __________________________ MAROKKO 2010
Sayonara HOLLANDAAA | | | 25-10-2008, 14:04 | #12 |  | | Teqer3esht MocrowGirlBella is Offline Geslacht: Vrouw Lid sinds: 30-05-2003 Credits: 0 | hey meid,
van harte met zijn besnijdenis...mabroek
dat gehuil ken ik maar al te goed  
het is heeeel zielig meskien en hoe je hem stil zou kunnen krijgen? geen idee meid
mijn broertje krijgt nog borstvoeding dus dat was echt het enige waar die stil van werd en in slaap viel, maar voor de rest huilde hij ook de hele dag  en tjah zetpillen geven...helpt ook wel!
morgen is hij weer de oude inshaallah  | __________________________ Góne... | | | 25-10-2008, 14:08 | #13 |  | | Mama van 2 boy's Atlas_Gebergte is Offline Geslacht: Vrouw Lid sinds: 14-01-2003 Locatie: Midden-Nederland Credits: 0 | Me zoontje is met 1 jaar besneden (achteraf heb ik spijt dat ik het niet eerder heb gedaan), maar hamdoulillah alles ging goed, hij huilde alleen daar en in de auto, maar toen hij thuis kwam ging hij spelen ect, ik had wel zetpillen in huis en vaseline om op te smeren (mocht dat nodig zijn). | __________________________ | | | 25-10-2008, 14:23 | #14 |  | | ... Fashion_Juillet is Offline Geslacht: Vrouw Lid sinds: 07-10-2006 Locatie: Tanger 2010 inshallah Reacties: 1.030 Credits: 0 | Citaat: Geplaatst door MocrowGirlBella hey meid,
van harte met zijn besnijdenis...mabroek
dat gehuil ken ik maar al te goed  
het is heeeel zielig meskien en hoe je hem stil zou kunnen krijgen? geen idee meid
mijn broertje krijgt nog borstvoeding dus dat was echt het enige waar die stil van werd en in slaap viel, maar voor de rest huilde hij ook de hele dag  en tjah zetpillen geven...helpt ook wel!
morgen is hij weer de oude inshaallah  | Shoekran sgat ,
Ja vooral omdat hij nog zo klein is..Hoe oud was je broertje toen hij besneden werd?
haha toevallig dat je dat zegt..Mijn moeder gaf hem net borstvoeding en hij is in slaap gevallen Zo lief, inshallah dat het straks wat minder is. We hebben in ieder geval paracetamolzetpilletjes en vaseline in huis gehaald, voor het geval hij wakker wordt.
inshallah! | __________________________ MAROKKO 2010
Sayonara HOLLANDAAA | | | 25-10-2008, 14:28 | #15 |  | | ... Fashion_Juillet is Offline Geslacht: Vrouw Lid sinds: 07-10-2006 Locatie: Tanger 2010 inshallah Reacties: 1.030 Credits: 0 | Citaat: Geplaatst door Atlas_Gebergte Me zoontje is met 1 jaar besneden (achteraf heb ik spijt dat ik het niet eerder heb gedaan), maar hamdoulillah alles ging goed, hij huilde alleen daar en in de auto, maar toen hij thuis kwam ging hij spelen ect, ik had wel zetpillen in huis en vaseline om op te smeren (mocht dat nodig zijn). | Waarom heb je spijt ervan dat je het niet eerder hebt gedaan? | __________________________ MAROKKO 2010
Sayonara HOLLANDAAA | | | Berichtregels | Je mag niet nieuwe onderwerpen starten Je mag niet reageren Je mag niet bestanden bijvoegen Je mag niet je reacties wijzigen HTML Code is uit | | | De tijden worden getoond in GMT +2. Het is nu 10:07. | |