1. #16
    Bijna Lid

    Reacties
    232
    31-12-2003

    Origineel gepost door sarah_moslima
    JE VEERTEL MIJ IN HOEVEL JAAR BEN JE 10 KILO AFGEVALLEN

    GROETJES SARAH_Z
    hoeveel jaar????????

    ik ben dit kwijt geraakt in 2 maanden


  2. #17
    MVC Lid

    Reacties
    1.576
    01-03-2003

    veel dansen thuis, het help echt, ik denk alleen niet voor je buik

  3. #18
    zzzzzzz

    Reacties
    201
    21-06-2003

    veel lachen helpt echt geen grappen

    en als je fietst moet je achterover leunen, dus je rug naar achteren en dan fietsten

    en ja ik weet fietsen is saai

  4. #19
    Bijna Lid

    Reacties
    232
    31-12-2003

    Origineel gepost door Zolodo
    veel lachen helpt echt geen grappen

    en als je fietst moet je achterover leunen, dus je rug naar achteren en dan fietsten

    en ja ik weet fietsen is saai



    NOU IK LACH VEEL MAAR IK HEB HET NIET GEMERKT


  5. #20
    *Not So Ordinary*

    Reacties
    78
    16-12-2003

    Yo 3afrieta, er zijn tegenwoordig allerlei groepslessen die je ken gaan doen bijv. Bodypump is heel leuk. Ik heb het ook gedaan echt leuk. Gaat met gewichten trainen op muziek, echt intensief, zwaar, maar wel snel resultaat en leuk.
    "Better to be feared then to be loved."

    . . . . . . . . . ."C.R.E.A.M.". . . . . . . . . .

  6. #21
    Kunstschaatser

    Reacties
    4.300
    14-05-2002

    Origineel gepost door Redneck
    Yo 3afrieta, er zijn tegenwoordig allerlei groepslessen die je ken gaan doen bijv. Bodypump is heel leuk. Ik heb het ook gedaan echt leuk. Gaat met gewichten trainen op muziek, echt intensief, zwaar, maar wel snel resultaat en leuk.
    Noemen ze dat bij jullie Bodypump. Haha moet er wel om lachen

    Wat jij bedoelt is BodyShape, dan ga je met gewichten allerlei oefeningen doen (soms met een step erbij). Is heel leuk en intensief!

  7. #22
    *Not So Ordinary*

    Reacties
    78
    16-12-2003

    Origineel gepost door TwinkleEye_19
    Noemen ze dat bij jullie Bodypump. Haha moet er wel om lachen

    Wat jij bedoelt is BodyShape, dan ga je met gewichten allerlei oefeningen doen (soms met een step erbij). Is heel leuk en intensief!
    Nee meisje, ik weet waar ik het over heb. Bodypump en Bodyshape zijn 2 hele verschillende dingen. Ik heb een tijdje les gegeven. Je hebt ook nog Body Combat en Body Balance.
    "Better to be feared then to be loved."

    . . . . . . . . . ."C.R.E.A.M.". . . . . . . . . .

  8. #23
    Kunstschaatser

    Reacties
    4.300
    14-05-2002

    Origineel gepost door Redneck
    Nee meisje, ik weet waar ik het over heb. Bodypump en Bodyshape zijn 2 hele verschillende dingen. Ik heb een tijdje les gegeven. Je hebt ook nog Body Combat en Body Balance.
    Ow...die ken ik allemaal niet.

    Jeetje, best veel dan. Maar groeplessen zijn echt leuk. Ben daardoor helemaal afgeknapt op het individueel trainen.

  9. #24
    MVC Lid

    Reacties
    32
    28-02-2004

    ??????????? ik begrijp je vraag niet sorry
    Yust Wanne Rock You Girl!!!

  10. #25
    Bijna Lid

    Reacties
    232
    31-12-2003

    Origineel gepost door MoCrO_B0Y7
    ??????????? ik begrijp je vraag niet sorry




    of je een alternatief weet om buikspieren te kweken. Iets anders dan alleen buikspieroefeningen.


    Jij snap

  11. #26
    MVC Lid

    Reacties
    8
    22-02-2004

    Re: Vraaaaaaaaaaaaaaaaagggggggggggg!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!

    Origineel gepost door 3afrieta
    HE MENSEN ALLES GOED

    heb een vraag

    ik ben ongeveer tien kilo afgevallen maar

    nu heb ik last van een niet te strak buikje

    maar ik vind buiksiepern oefeningen te saai en pijnlijk

    heeft iemand een andere oefening wat helpt en niet zo saai is

    tnx
    De reden dat jij een niet strak buikje hebt is omdat jij in een korte tijd veel bent afgevallen, de huid wordt dan slap.
    Kortom je kunt niet zonder de buikspieren oefeningen hoe pijnlijk die ook moge zijn.
    Ik adviseer jou wel wat aan jou dieet te doen, zodat je voldoende eiwitten en koolhydraten binnen krijgt.
    20 minuten buikspier oefeningen op een dag zal binnen een paar weken wonderen doen.

  12. #27
    Bijna Lid

    Reacties
    232
    31-12-2003

    Re: Re: Vraaaaaaaaaaaaaaaaagggggggggggg!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!

    Origineel gepost door PERFORMANCE
    De reden dat jij een niet strak buikje hebt is omdat jij in een korte tijd veel bent afgevallen, de huid wordt dan slap.
    Kortom je kunt niet zonder de buikspieren oefeningen hoe pijnlijk die ook moge zijn.
    Ik adviseer jou wel wat aan jou dieet te doen, zodat je voldoende eiwitten en koolhydraten binnen krijgt.
    20 minuten buikspier oefeningen op een dag zal binnen een paar weken wonderen doen.

    nee heb geen slappe huid ik wil alleen een sixpack kweken

    echt strak is mijn buik ook niet.

    maar ik heb geen dieet gevolgd en ben alleen gestopt met snoepen en tussendoor snoepen.

    en ik heb gemerkt dat ik toch gedoemd ben om pijn te lijden.

    maar ja wie mooi wilt moet pijn lijden


  13. #28
    MVC Premium

    Reacties
    115
    24-06-2003

    MVC Premium MVC Premium
    [QUOTE]Origineel gepost door miss_hana
    [B]:ik ben best wel aan de zware kant namelijk 52 kg en ik ben 162 duss jah...

    VIND JIJ 52 KG TE ZWAAR VOOR IEMAND DIE 162 LANG IS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Ja sorry maar ik word kwaad waneer ik iemand die helemaal niet zwaar is en dat ze vinden dat ze zwaar zij.


    Ik ben nu bezig met een dieet en ik ben al 22kg afgevallen alhamdolilah. MAAR ik woog dan ook wel 100kg en dat is pas echt zwaar. ik moet nu noch 15 kg afvallen incha'allah en ik hoop dat ik het kan volhouden. ik wil maar een ding zeggen aan jullie allemaal.

    JE MOET BLIJ ZIJN MET HOE JE BENT, EN ALS IK GEEN MEDISCHE PROBLEMEN ZOU HEBBEN GEHAD DAN ZOU IK NOOIT OP DIEET ZIJN GEWEEST, WANT JE MOET BLIJ ZIJN MET HET LICHAAM DAT ALLAH VOOR JE GEEFT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!