1. #1
    Bijna Lid

    Reacties
    232
    31-12-2003

    Vraaaaaaaaaaaaaaaaagggggggggggg!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!

    HE MENSEN ALLES GOED

    heb een vraag

    ik ben ongeveer tien kilo afgevallen maar

    nu heb ik last van een niet te strak buikje

    maar ik vind buiksiepern oefeningen te saai en pijnlijk

    heeft iemand een andere oefening wat helpt en niet zo saai is

    tnx

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    153
    25-04-2002

    hey meid,

    Ik zit met precies hetzelfde probleem...
    Trouwens, welk dieet heb jij gevolgd?
    Let me know..
    "Leef in de wereld alsof je een vreemdeling of reiziger bent"

    http://www.makeen.nl/an-nisa/forum/

    " De wereld zit vol voorzieningen en de beste voorziening is een goede vrouw"

  3. #3
    hakawa hakawa

    Reacties
    303
    21-11-2002

    MVC Premium MVC Premium
    you go girl..........10 kg is best veel

    maar hoe heb je dat gedaan.. geef ons enige tips..


    Waar Denk je aan??




    Mijlen Strand...Maar geen Zee te bekennen..Stralende Dadelpalmen... Mooie Uitgestrekte Bergen en Ouases....Prachtige rivieren....Antieke dorpen...mooie tuinen....vriendelijke gezellige mensen...Ahidous..

    Aha ..Afoes Afoes!



    Kan je het al Raden?


    Ouarzazate natuurlijk!



    xxx The South of Maghreb


  4. #4
    Bijna Lid

    Reacties
    232
    31-12-2003

    nou om je eerlijk te zeggen ben ik alleen minder gaan snoepen. en eten met mate, wat ook helpt is heel rustig eten en niet schranzen.

    ik zat in de ww en het enige wat ik deed was werk zoeken voor de tv hangen en vreten.

    nu ik werk heb ben ik dus minder gaan snoepen ik woog 65 kilo en nu weeg ik 55 kilo.

    maar ik ben zoooooooooooooooooooooo lui qua oefeningen en sport omdat ik het zo saai vind.

    en elke dag zeg ik tegen mezelf van oke

    en nu ga ik beginnen maar komt er niks van in.


    niet dat het allemaal is gaan hangen ofsjowwww
    maar ik wil toch wel een wasbordje kweken, maar daar moet ik dus gewoon buikspieroefeningen doen.

    of dansen :boogie:



    he meiden veel succes

    en als meer mensen tips voor mij hebben hoor ik het graag

  5. #5
    ayat20

    Reacties
    8.811
    02-11-2002

    Wat is jouw lengte dan? 65kilo is niet zoveel
    Onze herinneringen aan onze trouwdag zijn als koekkruimels, je komt ze steeds weer tegen

    Die man heeft een sprookjeshuwelijk, als hij thuiskomt zit er een heks op de bank.

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    51
    26-09-2003

    assalamoe ealeikooem allemaal he als je dat saai vind dan moet gaan hard lopen dan krijg je ook buikspieren thalla

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    49
    27-11-2003

    je hebt gelijk je buikspieren stainen is vermoeidend je krijgt niet alleen buikspieren door buikspiertrainingen te doen zelfs door opdrukken span je je spieren waardoor je ze traint waarom train je niet met een vriendin dan is het gezelliger en dat let je nit meer eens op dat het saai is
    Beslema

  8. #8
    Bijna Lid

    Reacties
    232
    31-12-2003

    Origineel gepost door Glimlachje
    Wat is jouw lengte dan? 65kilo is niet zoveel

    Ik ben 1.70m

    en ik weet dat het niet veel is maar ik kreeg een te dikke buik en k.ont

    dus wilde minder gaan eten en is eigenlijk te veel aan kilo's kwijt maar ja

    daar is niks aan te doen.

    dus ik ben nu bezig om mijn buik platter te krijgen want als ik zit dan ziet het er niet uit

    en iedereen bedankt voor jullie tips en als iemand anders nog wat weet hoor ik het graag


  9. #9
    ayat20

    Reacties
    8.811
    02-11-2002

    Origineel gepost door 3afrieta
    Ik ben 1.70m

    en ik weet dat het niet veel is maar ik kreeg een te dikke buik en k.ont

    dus wilde minder gaan eten en is eigenlijk te veel aan kilo's kwijt maar ja

    daar is niks aan te doen.

    dus ik ben nu bezig om mijn buik platter te krijgen want als ik zit dan ziet het er niet uit

    en iedereen bedankt voor jullie tips en als iemand anders nog wat weet hoor ik het graag

    Oh oke, jij weet het, het is jouw lichaam Veel succes verder
    Onze herinneringen aan onze trouwdag zijn als koekkruimels, je komt ze steeds weer tegen

    Die man heeft een sprookjeshuwelijk, als hij thuiskomt zit er een heks op de bank.

  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    69
    03-09-2003

    :soo dat is veel 10 kg ....maar het is wel goed ik ben ook bezig met
    afvallen ik ben best wel aan de zware kant namelijk 52 kg en ik ben 162 duss jah... maar ik zou zeggen doe die oefeningen van tv winsor pilatus ofzo ik zet de tv aan leg een kussen op de grond en doe telkens hetzelfde wat zij doen en ik verzeker je het helpt...... De meeste mensen geloven niet in die dingen ik in het begin ook niet maar na een een week ongeveer zie je cht het resultaat duss doe je best
    Ik Heb Niemand Wat Te Zeggen...

  11. #11
    ayat20

    Reacties
    8.811
    02-11-2002

    52kg te zwaar!!!!
    Onze herinneringen aan onze trouwdag zijn als koekkruimels, je komt ze steeds weer tegen

    Die man heeft een sprookjeshuwelijk, als hij thuiskomt zit er een heks op de bank.

  12. #12
    kennen & kunnen =........

    Reacties
    563
    24-08-2002

    nou meisje je kan beginnen met een beetje hardlopen en een beetje hoog trappen dat hebt voor een strakke buik ook. en er zijn verschillende buikspieroefeningen en niet alleen waarbij je op je rug moet liggen. je kan ook zittend aan je buikspieren werken. maar om wat vet rond je buik kwijt te raken vaak hoog trappen dus.
    "Wanneer je één oog op je bestemming gericht houdt, heb je nog maar één oog over om de Weg te vinden."

  13. #13
    Bijna Lid

    Reacties
    232
    31-12-2003

    iemand nog wat advies

  14. #14
    MVC Lid

    Reacties
    20
    13-02-2004

    als je buikspieroefeningen saai vind dat moet je het leuker proberen te maken bijv door het te doen met een vriendin of in combinatie met muziek daar krijg je veel energie van en vind je het (hopelijk) minder saai

    nou suc-6 en ik hoop dat je er wat aan hebt
    waar een wil is , daar is een weg

  15. #15
    MVC Lid

    Reacties
    11
    21-11-2003

    gewoon naar de sportschool, de meeste hebben tegenwoordig zoveel verschillende lessen, 1e paar keer is vermoeiend maar daarna kan je echt niet meer zonder