1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    779
    11-08-2003

    aanslag op konig m6 in mekness

    wie heeft het ook gehoord en weet er meer over het schijnt de 2e al te zijn ik kan er ook naast zitten maar een lijfwacht schijnt het niet overleeft te hebben..
    het is nooit te laat om te veranderen want tijd is er altijd

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    436
    22-09-2003

    Ik heb gister nog gebeld met marokko, maar niks gehoord hierover.

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    1.576
    01-03-2003

    nee niks, van gehoord, anders was het zeker wel op het nieuws geweest

  4. #4
    d{*-*}p

    Reacties
    217
    21-01-2002

    MVC Premium MVC Premium
    Dat sorrt dingen hoor je niet op het nieuws TOPSECRET
    GENIET EN LAAT GENIETEN

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    1.038
    07-07-2003

    Re: aanslag op konig m6 in mekness

    Origineel gepost door IFRIQUIA
    wie heeft het ook gehoord en weet er meer over het schijnt de 2e al te zijn ik kan er ook naast zitten maar een lijfwacht schijnt het niet overleeft te hebben..
    Ik denk dat het een belasting-aanslag was. De envelop was zo zwaar dat een lijfwacht bij het tillen een hartstilstand kreeg.

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    14
    11-01-2004

    ik denk dat als er wat was gebeurd dat het alang op het nieuws staat

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    2.401
    04-09-2001

    *grappen en grollen*


  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    123
    19-12-2003

    Re: aanslag op konig m6 in mekness

    Origineel gepost door IFRIQUIA
    wie heeft het ook gehoord en weet er meer over het schijnt de 2e al te zijn ik kan er ook naast zitten maar een lijfwacht schijnt het niet overleeft te hebben..

    heb je geen interessante topic ?de bron was zeker jou buurman ,
    je bereikt niets met die sterk neuws.

  9. #9
    Ayat el Kursie

    Reacties
    4.156
    23-02-2003

    MVC Premium MVC Premium
    Ik denk dat ze het wel dan op het nieuws hadden laten zien maar jah Allahoe Ghalm
    A'uzu billahi minashaitanir rajim
    Bismillahir Rahmanir Rahim Allahoe Laa ielaaha iellaa hoewa, Al hayyoe Al qayyoem. Laa ta'khodoho sienatoen walaa nawm. Lahoe maafie ssamaaawaatie wa maa fiel ard. Men dhe elladhie yashfa3oe 3iendahoe iella bie'iednieh. Ya3lamoe maa bayna aydiehiem wamaa khalfahoem. Walaa yoe7ietoena bieshay'ien mien 3ielmiehie iella biemaa shaa'. Wassie3a korsieyyoehoe assamaawaatie wal ard, walaa ya'oedoehoe 7ifdoehoema, wa hoewa al 3aliyyoe al 3adhiem

    'Alhamdulilah.'

  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    779
    11-08-2003

    Nee dat doen ze niet om staatsveiligheid niet alles haalt het nieuws en het was niet mijn buurman maar een vriend die mensen kent in marokko die het hebben doorverteld denk dan aan familie van de lijfwacht maar dat is zomaar een wilde gok hihhi ...
    het is nooit te laat om te veranderen want tijd is er altijd

  11. #11
    Bijna Lid

    Reacties
    654
    22-10-2003

    hij verblijft al een tijdje in AGADIR. dus dan had je op zn minst agadir moeten vermelden en niet meknessss

    ciaoo

  12. #12
    MVC Lid

    Reacties
    779
    11-08-2003

    het is oud nieuws ik weet dit al een week of 2 maar het is geen feit alleen ik wou het in de groep gooien want ik vind het erg ik hou van mijn land en koning ik wil vrede en voorspoed zodat ik en jullie er kunnen wonen ...dat nu ook maar dat moet zo blijven !!!
    het is nooit te laat om te veranderen want tijd is er altijd

  13. #13
    d{*-*}p

    Reacties
    217
    21-01-2002

    MVC Premium MVC Premium
    dat soort dingen mogen niet uitlekken , waneer dat gebeurt dan krijg je juist paniek in het land
    GENIET EN LAAT GENIETEN

  14. #14
    MVC Lid

    Reacties
    779
    11-08-2003

    onze m6 als hij maar mag blijven onder ons en ons leiden naar betere tijden insallah
    het is nooit te laat om te veranderen want tijd is er altijd

  15. #15
    Gematigd Extremist

    Reacties
    795
    28-01-2004

    Moslimextremisten?

    Zoals die aanslag in Casablanca misschien?

    M6 heeft toch pas een paar wetten doorgevoerd waardoor vrouwen ook kunnen scheiden zonder dat de man dat leuk vindt, dat gaat blijkbaar een stapje te ver voor onze islamitische vrienden.
    "But apart from the sanitation, the medicine, education, wine, public order, irrigation, roads, the fresh-water system and public health, what have the Romans ever done for us?"