1. #16
    *Tatouzient*

    Reacties
    71
    02-02-2004

    he ik heb juist een droge huid . kijk in de ochtend heb ik een hele zachte huid maar dan komen op mijn wangen van die bultjes en het word droog wat moet ik gaan gebruiken ???

  2. #17
    geduld!!!

    Reacties
    508
    06-09-2002

    ik gebruik niks
    ik was mijn gezich aleen met koud water en verder niks!!
    Zonder het licht waren de kleuren nooit zichtbaar,zonder het licht was het donker nooit merkbaar,en zonder Allah was er geen liefde voor elkaar

    BID NU HET NOG KAN, VOORDAT ER VOOR JOU WORDT GEBEDEN!!

  3. #18
    MVC Lid

    Reacties
    126
    20-02-2002

    Re: Gezichtsverzorging tips

    Origineel gepost door mobo24
    Goede gezichtsverzorging

    Scrub je gezicht een a twee keer in de week om je huid te ontdoen van dode huidcellen tevens stimuleer je hiermee de aanmaak van niewe cellen(snellere regeneratie)
    Vergeet nooit elke ochtend en voor het slapen gaan je gezicht goed te reiningen met een goede reinigingsgel, die vrij is van zeep (zeep droogt je huid alleen maar uit)
    heb je een vettige huid dan is het raadzaam om 1 keer in de week een masker te gebruiken. Een masker zorgt ervoor dat je huid diep gereinigd wordt en tevens worden onzuiverheden geabsorbeert.
    Het Nederlandse klimaat verplicht ons tot het gebruik van een goede gezichtscreme, vergeet daarom niet elke morgen en voor het slapen gaan een goede gezichtscreme aan te brengen. Nummer 1 reden voor het krijgen van rimpels komt simpel weg door het feit dat je huid uit droogt. Een goede gezichtscreme zorgt ervoor dat de huid gehydraateerd blijft waardoor omgevingsinvloeden op je huid worden gereduseerd. Ben je in een warm land (in de zomer in Marokko) vergeet ook dan niet je huid gioed in te smeren!!




    HE WAAR IS JOU FOTO, WANT IK KEN JOU...............
    Maak je huid eerst goed nat met warm water voordat je je gaat scheren, het water zorgt ervoor dat de haartjes gaan uitzetten waardoor je ze makkelijker weg scheert.
    MoBO
    ""Gij Ziet De Mens Maar Kent Hem Niet,"' Gij Kent Hem, Maar Doorgrond Hem Niet''

  4. #19
    .......

    Reacties
    86
    25-02-2004

    ahahahhha jajajajjaj
    Ondertekening verwijderd door een Moderator
    Klik hier voor meer info

  5. #20
    .......

    Reacties
    86
    25-02-2004

    gebruik jij het ook en hoe heet het dan???
    Ondertekening verwijderd door een Moderator
    Klik hier voor meer info

  6. #21
    MVC Lid

    Reacties
    8.045
    27-06-2003

    Beste tip..je gezicht 's ochtends en voor het slapen gaan reinigen,
    en let op je voeding..eet genoeg groente en fruit..en vergeet niet
    dat stress ook invloed kan hebben...daarom af en toe stil staan bij je
    zelf..

  7. #22
    100%casawia

    Reacties
    859
    25-10-2001

    MVC Premium MVC Premium
    mobo24 jeetje je weet ook echt van alles af zeg!!
    thanx voor de tips

  8. #23
    100%casawia

    Reacties
    859
    25-10-2001

    MVC Premium MVC Premium
    marocalhoceima
    apri peeling ,er zitten abrikoos pitjes in verwerkt en ruikt ook heel lekker kun je kopen bij de etos ik gebruik 'm ook en hij is echt goed

  9. #24
    MVC Lid

    Reacties
    47
    08-03-2003

    ik heb een vraagje

    ik heb veel puistjes op mijn voorhoofd
    en ik wil er graag van af
    wat voor creme of iets dergelijks moet ik gebruiken?
    wie kan me helpen?

    liefs loubna
    alhousaimia

  10. #25