1. #1
    AloOo

    Reacties
    3.025
    05-08-2002

    ..?...!!

    De maagdelijkheids topics storten zich als een verhongerde hyena op je als je dit forum intikt in dat adress balkje , daarboven, ja iets meer naar links,..en bijten gretig in je vlees.


    Waarom deze bezetenheid over het maagdenvlies ?
    Is dat een graadmeter waarmee je je vrouwelijke partner kiest ?


    Wie beweert dat het "bedoeld" zou zijn als sociale controle ? geschapen door God en waarom zou Hij de Verhevene de man in deze niet diezelfde mate van sociale controle hebben gegeven door zo'n zelfde onderdeel te geven ?

    ( En zeg niet dat ik pleit voor n immoreel en onzedelijk en lang leve de seks..wantoestanden..!!)

  2. #2
    ..................

    Reacties
    10.222
    16-09-2002

    muesli pleit voor een immoreel en onzedelijk gedrag en lang leve de seks !!!!!!


    Heb je medische vragen ? klik dan op hier: HIER


  3. #3
    AloOo

    Reacties
    3.025
    05-08-2002

    m e u sli..a IQ-60 man..

  4. #4
    LeQra3

    Reacties
    1.959
    08-02-2002

    Praat es in mensentaal!




    Asri
    Man Qana3a Shaba3a, wa man Shaba3a Aghnahoe Allah

  5. #5
    AloOo

    Reacties
    3.025
    05-08-2002

    Origineel gepost door Asri
    Praat es in mensentaal!




    Asri
    Ben jij Najib zn geest..?

    Hij beweerde ook al dat ik zo vaag schreef..

    Snap je t echt niet ?

  6. #6
    Sim Simma

    Reacties
    1.713
    09-04-2002

    Re: ..?...!!

    Origineel gepost door MeuslitriX
    De maagdelijkheids topics storten zich als een verhongerde hyena op je als je dit forum intikt in dat adress balkje , daarboven, ja iets meer naar links,..en bijten gretig in je vlees.


    Waarom deze bezetenheid over het maagdenvlies ?
    Is dat een graadmeter waarmee je je vrouwelijke partner kiest ?


    Wie beweert dat het "bedoeld" zou zijn als sociale controle ? geschapen door God en waarom zou Hij de Verhevene de man in deze niet diezelfde mate van sociale controle hebben gegeven door zo'n zelfde onderdeel te geven ?

    ( En zeg niet dat ik pleit voor n immoreel en onzedelijk en lang leve de seks..wantoestanden..!!)
    Ik snap je wel (spreek zelf namelijk ook geen mensentaal ) maar ehm is het een observatie of een vraag....enne wat is de vraag in het laatste geval (ok ok ok- ik geef toe, ik snapte je niet helemaal...wilde gewoon tof doen )

  7. #7
    AloOo

    Reacties
    3.025
    05-08-2002

    Ik snap mezelf niet meer..

  8. #8
    Sim Simma

    Reacties
    1.713
    09-04-2002

    hahahah het is nog vroeg (alweer ben ik alweer 4 uurtje op)- het komt wel weer goed

  9. #9
    BeyonD SanE

    Reacties
    48
    18-09-2002

    Dus wat je bedoelt is waarom hebben mannetjes geen vliesje?





    hahahahhahah! het klinkt niet eens.
    www.moviequotequiz.com/othersounds/OneOfThem.wav

    -S-

  10. #10
    AloOo

    Reacties
    3.025
    05-08-2002

    Nee dat bedoel ik niet.

    Ik denk dat achterlijkheid roeleert..

    Dit vliesje, wel of niet bestaand, is een culte waaraan o.a. marokkanen zich houden.

    Vervolgens vegen ze het ook nog eens op de Islaam.

    Ze gebruiken het vliesje in hun beoordeling van hun toekomstige partner.

    Partner mag verders alles hebben geflikt zolang het maar geen "littekens" achter heeft gelaten.

    Snap je?

  11. #11
    AloOo

    Reacties
    3.025
    05-08-2002

    Als Allah bedoelt zou hebben dat het vlies als n soort van sociale controle dient voor iemands zeden/onzedelijkheid, dan zou Hij de man ook zo iets hebben gegeven. Verders er staat in geen enkele tekst ( islm dan ), over het maagdelijkheidsvlies.

    Dus, is dit vlies, een mythe, een culte, een product van het cultuur barbarisme.

    En zeker geen graad voor iemands zedelijkheid/onzedelijkheid.

  12. #12
    Sim Simma

    Reacties
    1.713
    09-04-2002

    Origineel gepost door MeuslitriX
    Als Allah bedoelt zou hebben dat het vlies als n soort van sociale controle dient voor iemands zeden/onzedelijkheid, dan zou Hij de man ook zo iets hebben gegeven. Verders er staat in geen enkele tekst ( islm dan ), over het maagdelijkheidsvlies.

    Dus, is dit vlies, een mythe, een culte, een product van het cultuur barbarisme.

    En zeker geen graad voor iemands zedelijkheid/onzedelijkheid.
    hmmm interessant!!!!

    Maar wat is dan wel de graadmeter?

  13. #13
    AloOo

    Reacties
    3.025
    05-08-2002

    Vanuit n islm perspectief :

    Op de allereerste plaats bewaar je je maagdelijkheid voor een huwelijk.

    Dit doe je bewust, omdat je overtuigd bent van het bestaan van en uit liefde voor Allah, dus er komt dan zowiezo geen vlies aan te pas.

    De 1ste punt is dan geloven in, overtuigd zijn van.

    Dit uit zich in bepaalde gedragskenmerken. Ook wel ghuluk (zeden) genoemd. Een soort van etiquette code.


    Op grond van dit , vind ik dat je als moslim je partner zou moeten kiezen, als je dezelfde ideeen draagt.

    Dan kijk je naar iemands toestand op dat moment.

  14. #14
    Sim Simma

    Reacties
    1.713
    09-04-2002

    ok, dus je zegt eigenlijk:

    Als iemand geen maagd meer is, hoeft dat niet te betekenen dat het geen goed huwelijksmateriaal is.
    Het gaat erom hoe iemand is op het moment van in het huwelijk treding (of beter - het moment waarop de persoon gevraagd wordt) - en dat omdat iemand in het verleden bijv. geen moslim was, of nog niet zich aan een aantal basisdingen hield etc etc.

    uhm, nu snap ik mezelf niet meer...

  15. #15
    Het Vroege Vogeltje

    Reacties
    1.063
    12-10-2002

    MVC Premium MVC Premium
    Zeg de koraan iets over seks uberhaupt ?
    Is het niet louter bedoeld als voortplanning- en niet als genotsmiddel ?