Marokko Community
02-09-2010 23:56:39
Adverteren op MAROKKO.nl

Ga terug   Marokko Community > Yasmina > Marokkaanse jongeren, liefde en relaties
Marokkaanse jongeren, liefde en relaties Praat mee over hartzeer van Marokkaanse jongeren in Nederland.

Adverteren op MAROKKO.nl
eenzaamheid onder de marokkaanse ouderen

Reageer

Opties
Oud 16-10-2008, 14:59   #1
simpel_moslima
simpel

simpel_moslima is Offline
Geslacht: Vrouw Vrouw
Reacties: 20
simpel_moslima komt net kijken
Credits: 0
eenzaamheid onder de marokkaanse ouderen

ik zie het bij mijn ouders en mensen in directe kring ...kinderen vertrekken 1 voor 1 ...trouwen of wonen op zichzelf ......druk met werken en eigen leven.vader en moeder hopen elke dag op komst van hun kinddren...het blijft meestal bij hopen ...fatima heeft het druk met haar man werk en kinderen .ahmed te druk met werk cafe en voetbal op tv.souad heeft door de week druk ..weekend gaat ze uit met vriendinnen.......mohand heeft zijn handen vol aan handelen ..weekend is voor vrienden .

vergeet je ouders niet ...jouw komst doet ze goed ...ze hebben alles voor ons gedaan.......we mogen ze niet laten vereenzamen

Naar boven Reageren met citaat

Oud 16-10-2008, 15:01   #2
LilaR
10000% Teker3esht...

LilaR is Offline
Reacties: 589
LilaR komt net kijken
Ppfff neeej men....

Woensdag, zaterdag en zondag is van opoe en omoee...

Oud 16-10-2008, 15:03   #3
Just_Khalid
nrouh dajes takabath

Just_Khalid is Offline
Geslacht: Man Man
Reacties: 8.377
Just_Khalid maakt een goede startJust_Khalid maakt een goede startJust_Khalid maakt een goede start
tegen mij zeggen ze: ben je er weer...kom je weer koelkast plunderen

nee hoor hamdoelillah hooguit sla ik één dag over maar meer echt niet.
Soms kom ik laat of in de nacht thuis en dan rij ik nog langs en kijk ik van buiten of alles goed is...gewoon effe een check

Oud 16-10-2008, 15:05   #4
Just_Khalid
nrouh dajes takabath

Just_Khalid is Offline
Just_Khalid maakt een goede startJust_Khalid maakt een goede startJust_Khalid maakt een goede start
maar je hebt wel gelijk. zie steeds meer en meer marokanen het 'te druk" hebben om bij hun ouders langs te gaan. en Verdonk maar zeuren dat we niet integreren...we beginnen wat at betreft op Hollanders te lijken.

Mannen laat je vooral niet door jullie vrouwen weerhouden om bij je moeder langs te gaan. En ja je leest het goed...kan veel mannen die - of ze het nou door hebben of niet - door hun vrouw hierin worden beinvloed.

Oud 16-10-2008, 15:09   #5
simpel_moslima
simpel

Citaat:
Geplaatst door tetouaniawest Bekijk reactie

Citaat:
Geplaatst door LilaR Bekijk reactie
Ppfff neeej men....

Woensdag, zaterdag en zondag is van opoe en omoee...

Citaat:
Geplaatst door Just_Khalid Bekijk reactie

Soms kom ik laat of in de nacht thuis en dan rij ik nog langs en kijk ik van buiten of alles goed is...gewoon effe een check

dat is nou een zoon

Oud 16-10-2008, 15:09   #6
LilaR
10000% Teker3esht...

LilaR is Offline
Reacties: 589
LilaR komt net kijken
Citaat:
maar je hebt wel gelijk. zie steeds meer en meer marokanen het 'te druk" hebben om bij hun ouders langs te gaan. en Verdonk maar zeuren dat we niet integreren...we beginnen wat at betreft op Hollanders te lijken.

Mannen laat je vooral niet door jullie vrouwen weerhouden om bij je moeder langs te gaan. En ja je leest het goed...kan veel mannen die - of ze het nou door hebben of niet - door hun vrouw hierin worden beinvloed.
Triessstt...

Oud 16-10-2008, 15:13   #7
Zina_nadoria
Faat Hvj

Zina_nadoria is Offline
Reacties: 1.792
Zina_nadoria komt net kijken
Citaat:

ohh dit is wel heel erg lief ze zullen vast trots op je zijn
“De verdorven vrouwen zijn er voor de verdorven mannen en de verdorven mannen zijn er voor de verdorven vrouwen en de goede vrouwen zijn er voor de goede mannen en de goede mannen zijn er voor de goede vrouwen.” (Soerat an-Noer: 26)

Oud 16-10-2008, 15:15   #8
Just_Khalid
nrouh dajes takabath

Just_Khalid is Offline
Citaat:
Geplaatst door Zina_nadoria Bekijk reactie
ohh dit is wel heel erg lief ze zullen vast trots op je zijn

echt trots zijn ze niet op mij wordt vaak imfelles genoemd...maar ze weten wel heel goed dat ik altijd voor alles klaar sta. Van taxichauffeur tot brieven en formulieren en klussen. en lachen en geinen ...

alleen echt trots zouden ze pas zijn als ik ging trouwen en geen gekke dingen meer deed

Oud 16-10-2008, 15:15   #9
simpel_moslima
simpel

Citaat:

verdonk moet niet zeuren .....marokkanen zijn verkaast .....je ouders heebn recht op je gezelschap.

ALLAH I3TIHOEM RE3KER W DIEN

Oud 16-10-2008, 15:18   #10
Womanizer1977
MVC Lid

Womanizer1977 is Offline
Reacties: 509
Womanizer1977 maakt een goede startWomanizer1977 maakt een goede start
Citaat:
Geplaatst door simpel_moslima Bekijk reactie
ik zie het bij mijn ouders en mensen in directe kring ...kinderen vertrekken 1 voor 1 ...trouwen of wonen op zichzelf ......druk met werken en eigen leven.vader en moeder hopen elke dag op komst van hun kinddren...het blijft meestal bij hopen ...fatima heeft het druk met haar man werk en kinderen .ahmed te druk met werk cafe en voetbal op tv.souad heeft door de week druk ..weekend gaat ze uit met vriendinnen.......mohand heeft zijn handen vol aan handelen ..weekend is voor vrienden .

vergeet je ouders niet ...jouw komst doet ze goed ...ze hebben alles voor ons gedaan.......we mogen ze niet laten vereenzamen

Nu ik dit zo lees, moet ik aan m'n vader denken die helaas niet meer leeft. Ik wou die avond nog langs gaan en had voor de zekerheid gebeld, ik dacht is al laat, ik ga morgen wel bij ze eten...helaas de volgende ochtend kreeg ik een belletje s'ochtends vroeg en toen ik daar aankwam zag ik net een ambulance wegrijden.

Een zus (kinderen zijn allemaal al oud genoeg) van me die elders woont had hem al een tijdje niet gezien en zou de week daarop een week komen logeren.

Ga vaak bij je ouders langs, geef hen hun zin, op een dag zijn ze er niet meer.

Oud 16-10-2008, 15:23   #11
simpel_moslima
simpel

Citaat:
Geplaatst door Womanizer1977 Bekijk reactie
Nu ik dit zo lees, moet ik aan m'n vader denken die helaas niet meer leeft. Ik wou die avond nog langs gaan en had voor de zekerheid gebeld, ik dacht is al laat, ik ga morgen wel bij ze eten...helaas de volgende ochtend kreeg ik een belletje s'ochtends vroeg en toen ik daar aankwam zag ik net een ambulance wegrijden.

Een zus (kinderen zijn allemaal al oud genoeg) van me die elders woont had hem al een tijdje niet gezien en zou de week daarop een week komen logeren.

Ga vaak bij je ouders langs, geef hen hun zin, op een dag zijn ze er niet meer.

lmmektab broeder ...allah irhmoe ....je kan veel voor je vader betekenen door sadaka namens hem te geven en do3as voor hem doen

Oud 16-10-2008, 15:36   #12
Zina_nadoria
Faat Hvj

Zina_nadoria is Offline
Reacties: 1.792
Zina_nadoria komt net kijken
Citaat:
echt trots zijn ze niet op mij wordt vaak imfelles genoemd...maar ze weten wel heel goed dat ik altijd voor alles klaar sta. Van taxichauffeur tot brieven en formulieren en klussen. en lachen en geinen ...

alleen echt trots zouden ze pas zijn als ik ging trouwen en geen gekke dingen meer deed

ze willen alleen het beste voor je daar zijn ze ouders voor en het liefst willen ze dat je perfect bent .maar tjah dat gaat niet helaas

ps:ik blijf er bij ze zullen echt wel trots op je zijn ook al laten ze dat niet merken .ze willen alleen meer en meer
“De verdorven vrouwen zijn er voor de verdorven mannen en de verdorven mannen zijn er voor de verdorven vrouwen en de goede vrouwen zijn er voor de goede mannen en de goede mannen zijn er voor de goede vrouwen.” (Soerat an-Noer: 26)

Oud 16-10-2008, 15:39   #13
DramaQueentje
Drama

DramaQueentje is Offline
Locatie: Yaa rabbie lakal hamdoe kamaa yanbaghie li jalaali wadj-hika wa li 'adiemie sultaanika.
Reacties: 1.343
DramaQueentje komt net kijken
Je hebt echt gelijk ik zie het ook bij mijn schoonmoeder meskiena als we 3 dagen niks van ons laten horen of wie niet langsgaan word ze emotioneel etc. Ze zijn best oud ook en alleen mijn schoonzus woont nog thuis iedereen is het huis uit

Oud 16-10-2008, 15:48   #14
insaf18
MVC Lid

insaf18 is Offline
Reacties: 11.364
insaf18 maakt een goede startinsaf18 maakt een goede startinsaf18 maakt een goede start
Citaat:

oh u hebt een hart

Oud 18-10-2008, 14:11   #15
mOslima.--
MVC Lid

mOslima.-- is Offline
Reacties: 59
mOslima.-- komt net kijken
zeker is dat zo.

Reageer

Opties

Berichtregels
Je mag niet nieuwe onderwerpen starten
Je mag niet reageren
Je mag niet bestanden bijvoegen
Je mag niet je reacties wijzigen

Smilies zijn aan
[IMG] Code is aan
HTML Code is uit

RSS-Feed 'Marokko Community' Feed voor alle RSS-Feeds 'Marokko Community' Feedburner voor 'Marokko Community'

De tijden worden getoond in GMT +2. Het is nu 23:56.
Marokko Media & Doelgroepmarketing Powered by HIP/Media