Citaat:
Geplaatst door simpel_moslima ik zie het bij mijn ouders en mensen in directe kring ...kinderen vertrekken 1 voor 1 ...trouwen of wonen op zichzelf ......druk met werken en eigen leven.vader en moeder hopen elke dag op komst van hun kinddren...het blijft meestal bij hopen ...fatima heeft het druk met haar man werk en kinderen .ahmed te druk met werk cafe en voetbal op tv.souad heeft door de week druk ..weekend gaat ze uit met vriendinnen.......mohand heeft zijn handen vol aan handelen ..weekend is voor vrienden .
vergeet je ouders niet ...jouw komst doet ze goed ...ze hebben alles voor ons gedaan.......we mogen ze niet laten vereenzamen  |
Nu ik dit zo lees, moet ik aan m'n vader denken die helaas niet meer leeft. Ik wou die avond nog langs gaan en had voor de zekerheid gebeld, ik dacht is al laat, ik ga morgen wel bij ze eten...helaas de volgende ochtend kreeg ik een belletje s'ochtends vroeg en toen ik daar aankwam zag ik net een ambulance wegrijden.
Een zus (kinderen zijn allemaal al oud genoeg) van me die elders woont had hem al een tijdje niet gezien en zou de week daarop een week komen logeren.
Ga vaak bij je ouders langs, geef hen hun zin, op een dag zijn ze er niet meer.