1. #16
    Kruimels en Volume

    Reacties
    24
    01-05-2002

    Arrow schotse marokkaan

    Kan me niet herinneren dat ik de toezegging zou hebben gedaan om in een jurk te verschijnen.

    Afgezien hiervan zou het weer me een blaasonsteking hebben opgelevert En hadden die vrouwen en Scottie zich niet kunnen beheersen.

    Was wel onder de indruk van de Arabische wijde broek die je er onder aan had.
    Voordat mensen de verkeerde idee krijgen, er stonden een stuk of 20 mannen buiten die zich afvroegen of hij er iets onder aan had. Dus hij demostreerde zijn onderwear.

    Maar ik zal dit jaar in Marokko wel op zoek gaan naar een geknoopte Jleba -wit/grijs met zwarte strepen- in mijn maat.
    Daarmee kan je ook normaal mee overstraat enzo


    Trouwens komen die foto's nog online?
    hahahaha jij misschien niet nee, maar ik ga er van uit dat wanneer marokko moet spelen dat er minstens 4/5 personen in marokkaanse kledingdracht moeten verschijnen. maar ok verkeerd gedenkt

    en ja denken jullie dat ik een schotse marokkaan ben? er niks onderaan hebben, jek, amschot, zo denk je dus over mij? hahaha nee laten we dat maar niet doen he...dan schrik je de kinderen af en scottie? was die er dan ook? wajooo dus dat was die hand die ik voelde, ik was al blij omdat ik alleen maar dames om me heen zag shit..

    nee maar de kleuren die ook bij tunesie kunnen horen was doordacht en dus ik ben later naar een tunesische bar geweest en daar lekker gecilled...ja je moet toch wat

    moehiem, de foto's zijn gemaakt door een lid van het forum hiero en die zou hij mailen dus we wachten met spanning af.

    u hear soon.

    kruimels
    Onderzoek Het met Ongeremde Nieuwschierigheid!

  2. #17
    d{*-*}p

    Reacties
    217
    21-01-2002

    MVC Premium MVC Premium
    ewa mensjes ...
    GENIET EN LAAT GENIETEN

  3. #18
    BeHated!

    Reacties
    71
    28-07-2003

    Origineel gepost door Lady_moi
    Ik wou wel gaan maar ik kon de forum nie in de steek laten